1.Bölüm: Yalnız ve Korkmuş Bebek Kaplan

53 10 14
                                    

Soo😽✨:
Baekhyun bugün Afrikaya gideceksin, değil mi?
İyi uçuşlar.

Evet, bebişim.
Sağ ol💖😋
Sehunnie😺💓:
Bebeğim sakın hasta olma, senin tatlılığından yemeye çalışırlarsa bana de ışınlanıp döverim o kaplanları.
İyi uçuşlar bebeğim😽💓

Beni kimse yemeyecek Sehun, abartma😼👌
Sağ ol, aşkım😽💖

Panikle uçağıma yetişince uçaktaki koltuğuma yerleştim, derin nefes verip gülümsedim. Telefonum titrediğinde kim olduğuna baktım uçak modunu açmadan.

Sevgilim❤️:
İyi uçuşlar, bebeğim❤️

Gülümseyip telefonu uçak moduna aldım, kemerimi taktım ve göz bandımı geçirip arkaya yaslandım. Gözlerimi kapatıp gülümsedim ve uyumaya çalıştım.

****

Kaptanın sesiyle gözlerimi açtım, gelmiştik Afrikaya, yolda uyanık uyumuştum sürekli. Salak gibi hissediyordum, toparlandım ve aşağı inip bizi alacak midibüsü bekledik. Bindiğimizde tabii ayakta durdum ve inince derin nefes verdim. Valizimi alınca kalacağım yere gidiyordum sonunda, bana safari aracı ayarlanmıştı. Kalacağım yere geldiğimde gülümsedim, tozluydu ama normaldi. Kum ve toprağın olduğu bir araziydi burası sonuçta. Valizimi içeri koyup kapıya çıktım, derin nefes alıp verdim, esnedim ve boynumdaki kamerama baktım. O sırada kedi miyavlaması gibi bir ses duydum ama acıyla geliyordu, sesin olduğu yere kadar takip ettim. Biraz arkada ağacın arkasında bağıran minik bir kaplan yavrusuydu bu.

Beni gördüğünde sessizleşti ve geriledi. "Minik bebeğim, sana bir şey yapmam ben," O sırada patisini ve omuz kısmındaki yarayı gördüm. "Bebeğim gel hadi, sana yardım edeceğim." Dedim yavaşça yaklaşarak. O önce biraz geriledi, sonra uzaktan beni kokladı. Biraz yaklaşıp elimi kokladı ve yalamaya başladı, gülümsedim.

Nazikçe ona yaklaşıp canını yakmamaya çalışarak kucağıma aldım onu, tamamen zararsızdı.

İçeri geçip önce onu koltuğuma koyup pamuk ve duru suyla yarasını temizledim, omuzunu da temizledikten sardım. O patisini yalamaya başladı, bende kalkıp biraz süt koydum bir tasa.

Durup yavaşça bana yaklaşıp önümde duran tastaki sütü hızlıca içmeye başladı. O içerken sanki Baekhyun doymuş gibi hissetti. (Bende böyleyim evet.)

"Adın... Chanyeol olsun mu? Channie veya Yeollie sevimli geliyor."

Kaplan bebek, bana kahvemsi turuncu gözleriyle baktı. Çömelip ona baktım gülümseme ile, bana yaklaştı ve burnumun ucunu yalamaya başladı. "Chanyeol-ah, yapma. Canın yanacak ama bebeğim." Dedim. Onu kucağıma alıp yatağımın ayak ucuna koydum ve bende uzandım. Tam uykuya dalacakken hareketlenmeyle gözlerimi açtım, Chanyeol yanıma gelmiş pikemin altına girmeye çalışıyordu, bu sevimli haline gülümsedim ve pikeyi açıp girmesine yardım ettim. Kafasını göğüsüme gömdüğünde gülümsedim. Baba-Oğul gibi olmuştuk resmen, ve bu çok tatlıydı.

Gözlerimi kapattım Chanyeol'a nazikçe sarılıp.

Tiger Boy [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin