Zaman hızlı geçiyordu, bir buçuk sene olmuştu bile.
(y/n: evet, yeol insana dönüşmeden ilerlemicek daha ondan sıkılıp insan yapacağım artık yeter, sonra neden zaman atlaması oldu diye sormayın diye belirtiyorumm💘👌)
Baekhyun, gözlerini açtığında yanında uyuyan çıplak bir adam görmeyi beklemiyordu. Çığlık atıp yataktan yere düştüğünde büyük bir patırtı oldu. Chanyeol, korkuyla gözlerini açıp oyarken Baekhyuna baktı. "S-sen! Sen kimsin?! Ve en önemlisi, neden çıplaksın?!" diye sordu. Chanyeol, Baekhyunun yüzüne yaklaştı ve burun buruna getirdi. Sırıtıp geri çekildi.
"Chanyeol ben, tanımayışın üzdü."
Baekhyun bir kez daha bağırdı. "Konuştun?!"
"Soru sordun çünkü."
"Sana nasıl inanmamı bekliyorsun?"
Chanyeol, yatakta arkasına yaslandı. "Sana kalmış."
Baekhyun, pikenin altından çıkan kuyruğa baktı. Chanyeolun yüzüne baktığında da saçlarının arasından çıkan kulakları fark etti.
"İnandın mı şimdi bana?"
"Sanırım... Yani eğer kaplan fantezin yoksa."
Chanyeol gülüp Baekhyuna baktı, "fantezi sevmiyorum desem?"
Kalkıp Baekhyuna yaklaştı. "Ama seni seviyorum." dediğinde Baekhyun hızla aşağı bakıp panikle yukarı kaldırdı kafasını. "Altına bir şeyler giy!" diye bağırdı. Valize baktığında kıyagetlerin arasına hyungunun kıyeferleri de karışmıştı neyse ki, annesi karıştırınca o da bakmadan koymuş olmalıydı. Bir eşofman çıkarıp Chanyeolun önüne attı. "Bacaklarını sok sonra beline çek, çabuk."
Chanyeol, Baekhyunun dediği yaptı. Baekhyuna baktığında elleriyle yüzünü kapatmıştı, ona yaklaşıp gülümsedi ve ellerini yüzünden çektiğinde kızarmış bir Baekhyun gördü. "Ateşin mi var yoksa utandın mı?" diye sordu.
"Yanımda çıplak uyanan bir erkek çok normal ben mi anormal davranıyorum? Tabii ki utandım."
"Şaşırttıysam özür dilerim, ben bir Tigehwa'yım. Senin anlayacağın şekilde söyleyeyim; yarı insan, yarı kaplanım. İnsana dönüşme sebebim de, seninle iletişim kurma isteğimdi."
"Ailen?"
"Avcılar tarafından vuruldular, benim kaçmam için zaman sağladılar."
"Ben... Özür dilerim."
"Boş ver, artık..." dedi ve Baekhyuna daha da yaklşatı. "Artık sen varsın, değil mi Baekhyun?" diye sordu ve Baekhyunun güzel dudaklarını tattı. Baekhyun, panikle ayrıldığında derin nefesler verdi. "Benim, benim sevgilim var. Ya-yapamam."
"O zaman neden bu kadar kırık bakıyorsun, ondan bahsederken? ne zamandır izledim seni, onunla çok mesafelisin. Nedeni... Seni aldatmış olması falan mı?"
"Evet ama bu-"
"Baekhyun, beni seviyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiger Boy [ChanBaek]
FantasíaChanyeol, yavru bir kaplan-insan'dı. Baekhyun ise vahşi yaşam fotoğrafçısı. Baekhyun, iş gezisinde Chanyeol'a rastlayıp onu sever ve ona bakmak için orada kalırsa ne olur?