2.Bölüm: Bebek Kaplan ile Oyun

50 9 3
                                    

Baekhyun erken uyanmış ve Chanyeol'u biberonla besliyordu, Chanyeol iştahla sütünü içerken Baekhyuna bakıyordu, biberonu kenara koyduğunda Chanyeol, Baekhyunun dudağının kenarını yaladı. Baekhyun gülümsedi ve sarıldı Chanyeol'a. Chanyeol'a yaklaşıp yanak kısmından öptü minik kaplanı.

"Çok tatlısın, bebeğim."

Onu yere koydu ve hazırlanmaya başladı, ekipmanlarını aldı ve kıyafetini değiştirdi. Kapıdan çıkacakken, Chanyeol ğzgün sesler çıkarmaya başladı, Baekhyun arkasını döndü ve bebeğine baktı. "Aşkım işim var ama, gelemezsin benimle korkarsın." Dedi ve çıkacakken Chanyeol peşinden geldi, yalnızlıktan korkuyordu sanırım. Baekhyun, dizüstü çöküp Chanyeola baktı. "Atla sırtıma bakalım." Dedi. Chanyeol, Baekhyunun sırtına atlayıp tutundu. Birlikte arazi aracına bindiler ve yola çıktılar.

Önce zürafaları gördüler, durup bir kaç kere yakaladı Baekhyun. Daha sonra su aygırlarını, gergedanları, çitaları ve aslanları gördüler birlikte. Sırtlanlara denk gelince, Chanyeol titremeye başladı. Nedeni açıktı.

Sırtlanların yemekleri, yavru hayvanlardı.

"Seni koruyacağım, bebeğim." Baekhyun bunu söyledikten sonra Chanyeolu kucağına alıp montunun içine koydu ve nefes alabilsin diye fermuarı biraz açtı. Bir çift tatlı göz, Baekhyuna bakıyordu. "Güvende hissediyor musun, Chanyeol-ah?" Diye sordu Baekhyun. Chanyeol cevap veremese de, Baekhyuna biraz daha sindi ve derin nefes verdi rahatlamış gibi.

Döndüklerinde Baekhyun bir şeyler yemeye karar verdi, Chanyeol içinde süt koydu. Büyüdüğü zaman ona et verecekti.

Baekhyun telefon çalınca telefonuna baktı, arayan Sehundu.

"İyi misin, bebeğim?"
Gülümsedi Baekhyun, seviyordu bu salak çocuğu.

"İyiyim, canım benim. Sen?"

"Niye bebeğim diyorsun ona?"
"Bebeğim, aşkım, sevgilim. Dedim ya, biz böyleyiz diye?"

"O kim Sehun? Sevgili mi yaptın piç?"
Gülümseyerek söylediğimde Sehunda güldü. "Luhan bu güzellik, sevgilim. Evet, sevgili yaptım~''

"Sevindim~ Mutluluklar o zaman~"

Konuşma bitince Chanyeola döndü, "Doydun mu bebeğim?" diye sordu. Chanyeol keyifle yatağa atladı ve yerleşip kıvrılarak yattı.

Baekhyun, küçük bir topu çantasından çıkardı ve önce Chanyeola gösterip yere atınca Chanyeol küçük topun peşinden koştu ve oynamaya başladı, onun sevimli haline gülümsedi Baekhyun. Günün geri kalanını Chanyeol ile oynayarak geçirdi -Tabii yarasına dikkat ederek.-

Tiger Boy [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin