2

96 8 0
                                    

Herkes panik halindeydi, ne yapacaklarını düşünmeye çalışıyorlardı.
Taehyung telefonunu çıkarttı, bir telefonun olduğu aklına şuan geliyordu. Hızlıca polisin numarasını tuşladı fakat sonra telefonun çekmediğini fark etti, içinden bir küfür savurdu ve flaşı açtı. Neyseki bu aklına gelmişti.

Taehyung'un ne yaptığına bakan Jiminde hemen telefonundan flaşını açtı. Fakat bunun uzun bir süre yetmeyeceğini onlar da biliyordu. Herkes Taehyung ve Jimin'i taklit edip flaşlarını açtılar.

Şimdilik bu korkunç ortamı biraz  da olsa aydınlatabilen ışık sayesinde birbirlerini  görebiliyorlardı.

" Şimdi ne yapacağız "

Taehyung düşündü. Şimdi ne yapabilirlerdi?

Öncelikle onlara yatacak bir yer lazımdı fakat kimse bu ürkütücü evde yatmak değil durmak bile istemiyordu.

" Bu gecelik kendimize yatacak bir yer bulmalıyız"

Bu evdeki herşey çok eski diye geçirdi içinden Taehyung.
Ayrıca kalabalıklardı.

" Ben yukarda birkaç tane eski de olsa minder görmüştüm " dedi Lisa.

" Ben gidip getireceğim " 

Taehyung yukarı kata bakamamıştı ve orayı da merak ediyordu. Bu yüzden minderleri almaya o gidecekti ve birazda üst katı gezecekti.

" Tek başına gitme, bu evde daha ne olduğunu bilmiyoruz. Bende seninle geleceğim. "

Jeonggukun bu dediğine tamam anlamında kafa salladı Taehyung. Belkide üst katı gezme işini sonraya saklamalıydı.

                   ■□■□■□■□■

Jeonggukla üst kata çıkmışlardı ama bir türlü minderleri bulamıyorlardı ki etraflarının az bir kısmını aydınlatan ışık da buna hiç yardımcı olmuyordu.

"Keşke nerde gördüğünü de sorsaydık "

Jeonggukun isyan eden sesini duyduğunda kafasını ona doğru çevirdi Taehyung.

"Haklısın, keşke sorsaydık belim ağrımaya başladı "

Ve birden çatıdan birisinin yürüme sesleri gelmeye başladı, Taehyung ilk yanlış duyduğunu sansa da -sonuçta iki kişiydiler onlardan gelebilirdi- ama sonra Jeongguku durdurdu. Emin olmak için elini ağzına götürüp "sessiz ol" dedi. Jeongguk ilk Taehyung'un ne yaptığını anlamasa da ayak seslerini duyduğunda nefesini tutmaya başlamıştı.

Ayak sesleri tam üstlerinden geliyordu. Minderleri bile unutarak sadece şuan nasıl  burdan aşağı ineceklerini düşünmeye başlamışlardı.

Tam odadan çıkmak için kapıya doğru bir adım atmışlardı ki Taehyung'un ayağının altındaki tahta gıcırdamıştı.

"Siktir, umrarım bu sesi duymamıştır "

Jeongguk fısıldayarak konuşuyordu. Tam cümlesini bitirdiği sırada ayak sesleri kesildi.

Taehyung ve Jeongguk biraz daha bekleyip emin olduktan sonra yavaş adımlarla aşağıya inmeye başlamışlardı.

Şuan karşılarına birisi çıksa yüksek ihtimalle göremezlerdi.

Ki zaten o anda arkalarından onları izleyen kişiyi de fark edememişlerdi.

Aşağı iner inmez Lisa yanlarına geldi.

" Siz iyi misiniz yukarıda biraz daha kalsaydınız yanınıza gelecektim "

" Biz iyiyiz ama minderleri bulamadık"

" Olsun sorun değil zaten burada ilk ve son gecemiz  öyle değil mi bir sıkıntı olmaz"

Anlaşılan az önce duydukları şeyler emin olana kadar Taehyung ile Jeonggukun arasında kalacaktı.

hide and seek | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin