𝘊𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 2.

717 35 11
                                    

A girl was sleeping like there was no
tomorrow. All of a sudden, she was
splashed with water from a bucket.

"AAAHHH, ANNUUU!! YOU DUFFER ILL KILL YOU" she yelled.

"What? SIDDDDD" she opened her eyes and saw SidG standing in front of her.

"MONU" Sid exclaimed joyously.
They both hugged each other tightly and did their signature step.

"Tu bilkul nahi badli duffer, aaj bhi lazy lady ki tarah itni der tak soti hai" said Sid.
"Haan, aur tu bhi bilkul nahi badla, aaj bhi stupid ka stupid hi hai" said Monu.

"Aahh Monu, I missed you so much, yeh 7 saal maine kaise guzaaren hain main hi jaanta hun" said Sid, resting his head on Monami's shoulder.

"I missed you too. Vaise kya kya kiya tune New York me? Maza aaya hoga na?"

"Maza? Sheh, it was all so boring Monu, University jao, stupid si padhai karo, fir wapis ghar aajao, DaddyG ki daant suno. Huh, so tough"

Monami just chuckled listening to him.

"Vaise tu bata, teri life kaisi thi, bf and all hnn" said Sid in a teasing way.
"Oh shut up Sid, aisa kuch bhi nahi hai. Bas Mr. Mahajan ke saath hospital sambhalo, ghar aake khana khao sojao. Same boring life."

"Abey, toh iss boring si life ko romantic bana le na, Monu."

"No Sid, tujhe Pata hai, meri choice ka banda milta hi nahi hai. Hospital me bhi sab chomus bhare hain, bahar jao toh sab ladke dekhte rehte hain Mujhe, aur fir main unhe daant Laga deti hun, fir sab dar jaate hain. Aisa koi mila hi nahi abhi tak, jo mujhe jhel sake"

"Omg Monu, tera kuch nahi ho sakta" facepalmed Sid.

"Hey guys!" Said Anamika

"Annu bro!"
They both hugged each other.

"Kaisa hai Sid"
"Ekdum hot and handsome. Tum kaisi ho"
"Main badiya" said Anamika with a smile.
"Vaise kya baaten chal rhi hain tum dono ke beech"

"Hum bas Monu ki romantic life ke baare me baat kar rahe the, romantic life jo exist hi nahi karti" sighed Sid whereas Monami just rolled her eyes.

"Hahaha, sahi kaha Sid" laughed Anamika
"Tum batao Annu bro, tumhara boyfriend and all?? Ahem ahem"

"Me? No....no...not at all.." Said Anamika fumbling a Lil.

"Haan tujhe toh pata hi hai, ye kitni boring hai, stupid hai, duffer hai, Isse kaun hi patega" said Monami.

Anamika just took a deep breath.
"Chhod ise Sid, chal apan neeche chalte hain" said Monu. They both left while Anamika just smiled.

_______

A girl was reading deeply at her study table as she sat quietly.

"Aahh, bhai!!" When a cushion was tossed on her, she shouted.
"Kya dinbhar kitabon me ghusi rehti hai, chashmish" said Karan munching chips.

"Aap to Rehne hi den, aapse padhai wadhai toh hoti hai nahi. Bade aaye mujhe bolne wale" said Sanju

"Oye!-" When his phone rang, Karan paused what he was saying and realised Sanju was sitting in front of her. He abruptly ended the call.

"Oh ho, Kiska call aaraha hai? Bhabhi ka? Aapki gf hai? Bhai, aapki girlfriend hai, oh god" said Sanju excitedly
"Aisa...aisa..kuch nahi hai" said Karan blushing.
"Ohoo! Toh isme itna blush karne wali kya baat hai...Matlab aapki girlfriend hai. Not bad haan" said Sanju

ISHQIYA ft. MoranWhere stories live. Discover now