On je naozaj úžasný. Poviem si hneď, ako vstúpim do triedy plnej mojich spolužiakov a spolužiačok. Môj pohľad však dopadne len na jediného chalana. Aaron Evans. Možno si teraz o mne myslíte, že som úplne blbá, keď ma vie takto dostať jeden chalan. No dám vám taký malý náhľad do toho, ako vyzerá už spomínaný Aaron. Predstavte si Harryho Stylesa, to snáď vie každý z vás kto to je. Teraz si vynásobte jeho krásu asi desiatimi. To prosím pekne je môj Aaron. Dobre nie je môj, ale určite sa chápeme. Jediný rozdiel medzi ním a Harrym je, že cukrík má blonďavé vlasy (práve som sa rozhodla, že ho budeme volať cukrík, len predsa je taký sladký, ako cukrík). Odhodlala som sa do pohybu, keď už začali na mňa spolužiaci pozerať ako na debila. Sadla som si na moje bežné miesto úplne vzadu a znova som sa zapozerala na cukríka, práve si uhladil svoje krásne vlasy a zasmial sa na niečom, čo povedal náš spolužiak. Ešte aj jeho smiech je dokonalý, to snáď ani nie je možné. Jediný problém bol však v tom, že som s ním neprehovorila ani jedno slovo, len párkrát sme si kývli na pozdrav a to vám musím povedať, že som z toho bola tak mimo, ako keby ma požiadal o ruku. Aaron hráva football za miestny tým a je zároveň aj kapitán. To znamená, že sa okolo neho motajú 100-krát krajšie baby ako som ja. Vlastne každé dievča z našej školy je krajšie ako ja. Som len taká tichá myška v kúte, ktorá sa nemaľuje a o móde nevie nič. Snažím sa mať, čo najlepšie známky v škole aby som sa dostala na medicínu, čo je vlastne môj najväčší sen (hneď za ním je aby si ma cukrík všimol). Zo zamyslenia ma vytrhol profesor Harrington s úsmevom na tvári, čo znamená, že sa bude písať test. Toto zistenie mi absolútne neprekážalo, keďže tento profesor vyučuje biológiu, čo je môj najobľúbenejší predmet na gymnáziu. Moje predpovede o teste sa naplnili a už nám aj začal rozdávať testy s pokynmi, ktorých sa máme držať, aby nám test nezobral a nenapísal rovno 5. Všetky jeho slová so podrobne počúvala a už mi aj na lavici pristál test. Otočila som ho a zistila, že má iba jednu stranu. Bol na tému fotosyntéza, čo sme sa učili minulý rok a na predchádzajúcej hodine sme si to zbežne prešli. Chápala som tomu od slova do slova. . Hneď som začala písať a test, ktorý bol na celú hodinu som napísala za 10 minút a už som sa hrnula ku katedre kde sedel profesor, ako vždy sa na mňa usmial, lebo vedel, že to určite bude správne. Po ceste naspäť do lavice som sa pozrela smerom k lavici Aarona. Nervózne sedel na stoličke a mal zúfalý výraz v tvári. Hneď som vedela, že mu musím pomôcť aj, keď som ešte nevedela ako. Prešla som popri cukríkovi a jemne do neho strčila, kývla som na jeho telefón aby si ho sledoval. Otočila som sa na profesora a spýtala som sa ho: ,, Mohla by som ísť prosím na toaletu? " prikývol, a tak som sa tam rozbehla. Rýchlo som naťukala Aaronovi všetky odpovede a v ten moment som si uvedomila, že som ho kontaktovala viac ako za celé 3 roky som dokázala. Nemohla som uveriť samej sebe. No v ten moment, keď som sem išla a strčila som do neho som rozmýšľala len, ako mu pomôcť. Na moje odpovede mi len odpísal. ,,Ďakujem Emily, si poklad ;)!" Moje srdce v ten moment urobilo asi 100 kotrmelcov. Keď som sa prebrala zo sna ako ma Aaron miluje, zhodnotila som, že je čas vrátiť sa do triedy. Stále na svojom obláčiku som vychádzala zo záchodov a nepozerala som sa na cestu, keď som sa zrazu ocitla na svojom zadku na zemi. ,,Nevieš si dávať pozor?!" pozrela som sa hore a keby nesedím tak mám pocit, že sa mi podlomia kolená. Všetky ženy, dievčatá a dokonca aj muži... TERAZ PREDOMNOU STÁL BOH!!!
Ahojte, takže som tu s novým príbehom, tak snáď sa vám bude páčiť.
Vavulina <3
YOU ARE READING
Do nekonečna
Teen FictionEmily Benettová si žije bežný život 17-ročnej stredoškoláčky, do momentu kým na jej školu nenastúpi jeden neznámy chalan Dylan Baker. Už na prvý pohľad Emily niečo na ňom zaujme, ale snaží sa svoje pocity potláčať. Darí sa jej to, ale iba do momentu...