3

199 18 49
                                    

Steve ertesi gün bir kürk battaniyenin altında uyandı ve bir kez daha Thor'un kollarına sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve ertesi gün bir kürk battaniyenin altında uyandı ve bir kez daha Thor'un kollarına sarıldı. Çıplaktı ve hareket ettiğinde Thor'un da çıplak olduğunu fark etti. Gülümsedi ve Asgardlı'nın kucağına daha çok sokuldu, ayaklarını hafifçe Thor'un bacaklarında aşağı yukarı okşadı.

"Merhaba." Thor'un sesi hala uykudan dolayı sersemlemişti. Steve biraz daha yaklaştığında, çok iyi bir günaydın selamı kalçasını dürttü.

"Merhaba."

"İyi uyudun mu?" Thor, Steve'in yanağına doğru mırıldandı ve kendi vuruşlarıyla ayak ovmalarına aynı şekilde karşılık verdi. Kahretsin, yıldırım tanrısı onu yine şok etti.

"Evet." Bu bir inilti ile çıktı. "Çok iyi uyudum, teşekkürler."

"Umarım sana eşlik etmemde bir sakınca görmemişsindir. Kendi odama dönemeyecek kadar yorgundum… Giyecek hiçbir şeyim de yoktu.”

"Güzel bahaneler, ama umurumda değil. Bir süredir yaşadığım en iyi gece uykusu… sanırım senin sayende.”

Hafif bir kıkırdama ve sıcak bir nefes Steve'in boynunu gıdıkladı ve titreyerek Thor'u daha sıkı tuttu. İkisi de biraz kıpırdandılar ve sonunda bir süre birbirlerine sarılmakla yetinerek kucaklaşmaya devam ettiler. Steve ne kadar süre böyle sarıldıklarını bilmiyordu, neredeyse Thor gibi tekrar uyuklayacaktı ama sonra yemek kokusu (bu inek pastırması mıydı?) onu uykusundan çıkardı.

Steve onu tutuşunu bırakıp başını yataktan kaldırdığında Thor isteksizce inledi. Yatağın ucunda Steve'i şaşırtan bir şekilde, iki sandalye ve pişmiş bir kahvaltının sadece Asgardlı versiyonu olarak tanımlanabilecek şeylerle dolu iki tabaktan oluşan bir masa vardı. İki kadeh de şarap vardı (gerçekten kahvaltı için mi?)

"Ne--?" Steve kendini oturmaya zorladı. "Bu nereden çıktı?"

"Fulla."

"Biz uyurken mi geldi?!"

"Görevi bu." Thor da karşılık verdi, ayağa kalktı ve kürklerin altından Steve'in elini tuttu. “Ne zaman eve gitsem bana kahvaltı masası hazırlar. Ben burada seninleyken, kahvaltı da burada. Aç mısın? İstersen bunu yiyebiliriz ya da giyinip ziyafete tekrar katılabiliriz?"

"Şölen devam ediyor mu?"

"Kesinlikle. Volgstagg bunu görmüş olacak."

Vay. Steve güldü. Bu Asgardlılar kesinlikle parti vermeyi biliyorlar.

Midesi gurulduyordu.

Asgard'da Olan Asgard'da Kalır ↪ Thundershield ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin