....
მეორე დღეს დამიანოს გვიანობამდე ეძინა.გაღვიძებისთანავე ის უზარმაზარ,მზით განათებულ სამზარეულოში ჩავიდა ყავის გასაკეთებლად.მას დილიდან უცნაური ფიქრები აწუხებდა,მაგრამ არ იცოდა ეს ფიქრები ვის ეხებოდა.ამასობაში ყავაც გამზადდა.დამიანო სამზარეულოს მაგიდასთან დაჯდა და გონებაში გუშინდელი საღამოს მოგონებები ამოუტივტივდა.
-არა ღმერთო,პატარა!?გუშინ ზედმეტად ნასვამი ვიყავი.ახლა რას იფიქრებს ელენა?რადაც არ უნდა დამიჯდეს ამ შეცდომას მაინც გამოვასწორებ.
შუადღეს დამიანო უკვე მზად იყო გასასვლელად,მაგრამ არ სურდა ელენას თავზე დასდგომოდა ამიტომ მან ვიკს დაურეკა და ელენას ნომერი სთხოვა.ის დიდი ხანი დასცქეროდა ნომერს და ყოყმანობდა დაერეკა თუ არა მაგრამ ბოლოს მაინც გადაწყვიტა,რომ დარეკვის ღილაკს დაეჭირა.
Elena's pov:
დილა უინტერესოდ დაიწყო.გარეთ მზე და თბილი ამინდია,მაგრამ ჩემს პატარა აპარტამენტში დილიდან არაფერი ხდება.ყოველი დღე ,როგორც უკვე ვახსენე ყავით იწყება.ახლაც ყავა გავიმზადე და აივანზე ჩამოვჯექი.უი თქვენთვის ჯერ კიდევ არ მომიყოლია ჩემს კატა მილიზე.ის ჯერ 2 წლისაა და ყველაზე საყვარელი არსებაა მთელ დედამიწაზე.ის,რომ არა მთელი დღე არაფერი საქმე არ მექნებოდა.ყოველ დილას საჭმელი უნდა ჩაუყარო,წყალი აუვსო,ეთამაშო და ა.შ.ახლა ტელეფონში სოციალურ ქსელს ვათვარიელებ ისევე,როგორც მთელი დღე რათქმაუნდა.ამ დროს ტელეფონში ზარი შემომივიდა,დავხედე და ღმერთო ჩემო ეს დამიანო აღმოჩნდა.გუშინდელი საღამო გამახსენდა და ავფორიაქდი.მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა ამიტომ ვუპასუხე.
YOU ARE READING
Unexpected Boyfriend🖤
Romanceაქ ბევრ ჭორაობას არ დავიწყებ. მოკლედ ჯობს თქვენთვითონ წაიკითხოოთ. ეს არის რომანი(დრამა)გარეული ცოტა კომედია იმედია დაგაინტერესებთ და მოგეწონეᲑათ❤