*Perspectiva Eva*
Sunt foarte dezamăgită de Petre, nu am mai ieșit din casa de doua zile, am o grămadă de apeluri pierdute de la Petre, Kara, Sebi și mai mulți. Am vorbit și cu mama lui, pentru ca a venit la mine în camera și a văzut cum eram. Și ea este foarte furioasa pe Petre. Nu am mâncat nimic nici ieri nici azi. Am observat ca am slăbit 5kg în doua zile... totuși trebuie sa-mi revin...
*Perspectiva Berechet*
Am auzit acum câteva ore ce s-a întâmplat între Petre și Eva, am crezut ca Petre s-a schimbat, dar din păcate a mai rănit o fata. Nu pot sa ma iau de el pentru ca suntem într-o colaborare, și nu vreau sa se strice apele. În schimb am sa încerc sa o sun pe Eva, poate îmi răspunde.
*Convorbire telefonica*
Berechet: Eva? Ce faci? Ești bine?
Eve: Tu ce crezi? Spune cu o voce foarte joasa și trista.
Berechet: Am auzit ce s-a întâmplat, îmi pare rau..
Eve: Și mie imi pare rau ca am avut încredere în Petre.
Berechet: Uite, știu ca Petre vine mai devreme casa
Eve: A...
Berechet: Vrei sa-l vezi?
Eve: Nu
Berechet: Am eu o idee dar nu știu cât de incantata vei fi de ea. Nu vreau sa te superi pe mine
Eve: Nu ma supăr, zi
Berechet: Pai dacă vrei poți sa stai la mine câte a săptămâni pana te simți mai bine și poți vorbii cu el.
Eve: Am... mulțumesc de invitație, dar... sti ceva, ma doare fix în cur de ce va crede! Da! Vin!
Berechet: Bine, spun si rad puțin, iti pregătesc camera. Vin sa te iau azi pe la 5
Eve: Bine!
Berechet: Ok, hai te pup, pa!
Eve: Pa!*Convorbire telefonica încheiata*
*Perspectiva Eva*
Și ce dacă Petre se va supara? Ma doare undeva! Pana la urma el ma înșelat pe mine! Nu eu pe el. Și Berechet este un băiat de treaba. Mama ce as vrea sa ii vad fata când va auzii ca voi sta la Berechet. Chiar dacă vin la el, merita și el un dus din asta cu apa rece. La cât am suferit și sufar după el, merita din tot sufletul. Oricum nu ma voi împacă cu el.
*16:55*
Sunt gata. Am bagajul făcut, ma duc sa vorbesc cu Aurora
Eve: Aurora!
Aurora: Da Eva! Te simți mai bine?
Eve: Da! Am sa ma duc sa stau câteva săptămâni la cineva. Pana am sa pot vorbii cu Petre.
Aurora: Ma bucur. Pa!!
Eve: Pa!!Ies afara din casa și îl vad pe Berechet, ma aștepta cu masina
Eve: Bună! Spun eu merg spre el zambind
Berechet: Buna bună! Hai intra în masina! Le pun eu pe astea în portbagaj!
Eve: Bine! Spun și îmi deschid portieraDupă ce îmi pune bagajul în portbagaj se urca și el în masina și mergem spre apartamentul lui
CITEȘTI
the only boy💘🔒|| Petre Ștefan||
Roman d'amourScuzati mi fiecare ,,care" in loc de ,,pe care" si alte greseli gramaticale, eram mica cand am scris o Evelina, o fata din USA trimisa de părinții ei în România, deoarece nu se descurcau bine cu bani. Ea va sta la o cunostinta de familie, unde va cu...