Manjiro'nun yönlendirmesiyle ilerlemeye başladığımızda abim ise heyecandan beni cimcikliyordu. Ne kadar ses çıkarmasamda evde onu dövüş tahtam yapıcaktım.Ben sinirli sinirle düşünürken abimin cimciklemeleri bitince kafamı kaldırdım. Önümde fasulye Draken, siyah uzun saçlı bir çocuk ve mor saçlı bir çocuk vardı.
Herkes yakışıklı mı olmak zoruda amk?
A : Merhaba~
Siyah saçlı çocuk cevap verdi.
? : Selam, ben Baji.
Ardından mor saçlı çocuk gülümsedi ve konuşmaya başladı.
? : Bende Mitsuya, memnun oldum
Mitsuya oldukça olgun gözükürken baji tam bir deliye benziyordu.
A : Bende Athena, bu da abim Ethan.
B : Memnun oldum da... Athena sen Owla İlkokulunda mıydın?
A : Evet
B : Laannn!
A : Bir dakika sen bizim Bajisinn ağağağağ
Bir anda bajinin üstüne atladığımda baji güldü ve beni belimden sardı. Ben onun üstünde yatarken o da yatar pozisyona gelmişti bile. İkimizde gülüyorduk Baji yavaşca oturur pozisyona geldiğinde ben onun dizinde oturuyordum. Onunsa bir eli benim dizimde diğer eli belimdeydi. Yavaşca Manjiroya döndüğümde çok sinirli bakıyordu.
Bajide Mikeyin bakışlarını fark etmiş olucak ki şaşkın şaşkın Mikeye bakıyordu. Mikey bir anda yaklaştı ve beni Bajinin kucağından alıp çardağın diğer tarafına geçmişti. Bu sefer Mikeyin dizinde oturuyordum.
A : Ne oluyor amına koyayım sürekli birinin üstündeyim
Bu sefer sinirle gelen kişi abimdi. Kıskanmıştı çok net şekilde.
A : Dur gelme! Bir kez daha kucak değiştiremem!
Cümlemden sonra abim ve mikey dışına herkes gülmüştü. Bende Mikeyin üstünden inmiş yanına oturmuştum.
B : Çok değişmişsin!
A : of sende! Saçını uzatınca anlayamadım tabi.
B : Sence hangi saçım
A : Her türlü yakışıklısın
B : Oi prenses ya!
İkimizde gülüştükten sonra diğerleride muhabbete katıldı.
Aradan saatlerin geçtiğini havanın kararmasından anlıyordum. Bir süre önce abim işe gitmişti. Bense bugün gitmeyecektim. Bugün Sila yerime geçecekti. Saati hiç fark etmeden sohbet ediyordum taki telefonuma mesaj gelene kadar. Telefonuna gelen mesajla durdum ve baktım.
Enayicim
Ben bugün eve gelmicem.Athena
Abi mal mısın bende anahtar yok?
Abi?