Baya hızlı ilerlediğimiz için eve gelmemiz uzun sürmemişti.Evin önüne geldiğimizde yavaşca indim ve konuşmaya başladım.
A : Teşekkür ederim Manjiro
M : Her zaman
Manjiro gülümsedi ve bana el salladı.
Bense bakmadan evime geçtim. Tabi ki abim deli dana gibi dönüyordu. Kapıyı kapamama izin vermeden üzerime atladı.E : ATHENA ! SENİ ÖLDÜRÜRÜM KIZIM NERDESİN SEN YA !
A : ABİ Bİ DUR AMK
Abimi ittim, abimin atlayışı yüzünden dudağım kanamıştı elimle kanı sildim ve kapıya döndüm. Bana gelmesine gerek olup olmadığını sorar gibi baktığında ona hayır anlamında kafamı salladım ve gülümsedim.
Anlayınca o da bana gülümsedi, göz kırptı ve motorunu tekrar çalıştırıp gitti. Arkamı döndüğümde abimin gözleri parıldıyordu.
A : Noldu lan?
E : AZ ÖNCE SANA GÖZ KIRPTI!
A : ...
E : YENİLMEZ MİKEY'LE SEVGİLİ OLDUĞUNU SÖYLE LÜTFEN !
A : Ne!
Kızdığını düşünürken adam bana sevgili olduğunu söyle diyor! Gerçekten şaşırmıştım ama daha çok şaşırdığım "yenilmez mikey" derken?
A : Yenilmez Mikey?
E : Herkesi döver o ! Asla yenilmez, tomanın liderii!
A : Şu senin sürekli izlediğin serseri şeyleri mi bu ya? Tomanda toman diye dolaşıyordun.
E : EVEET ! NOLUR BENİ TANIŞTIR !
A : Tamam her yerden çıkıyor zaten, yarın sabah yürüyüşe çıkarız gelir o da.
E : Ne
A : Boş ver anlamazsın ya, neyse ben yatmaya gidiyorum iyi geceler abi.
E : iyi geceler kurban olduğum.
A : Çok güzel gülüyorum biliyorum, sus.
Hızlı adımlarla odama gittim ve hemen üstüme rahat bir şeyler giyip uyuyakaldım.
...
Sabah
07.30E : KALK KALK!
A : Ne var ya.. (yorgun sesle)
E : Hadi! Yenilmez Mikeyi görmeye!
Yavaşca gözlerimi açtım ve elimi telefonuma attım. Saatin 07.30 olduğunu görünce bir anda ayağa kalktım ve abime öldürücü bakışımı attım.
A : Ulan ucube ! Saat 7 buçuk amk ne yenilmez mikeyi! Adam zıbarıyordur bırak bizde uyuyalım.
E : Ya uyumuyordur hadii!
A : Abi beni bırakmazsan asla görüştürmem siktir git şurdan ben seni götürücem.
E : Tamam ya!
Abim mızmız bir ses tonu ile konuştuktan sonra odamdan kapıyı çarparak çıktı.
A : O KAPIYI GÖTÜNE SOKARIM !