Trecuse si orele ..Pe drum vb la tel cu Puiu ...ne framantam noi Oare ce va spune mama ?! Va fi deacord cu relatia sau nu ?! Aceste doua intrebari imi treceau prin cap ..dar fara niciun raspuns ..
Dupa ce ca eram foarte stresata ..ma mai suna si Aduu ( cea mai buna prietena :* ) Dupa multe apeluri respinse , intr-un final i.am raspuns ..
Eu : Da fata zii ?!
Aduu : Fata vezi ca vin inaintea ta cu un baiat Claudiu , bine ?!
Eu : ok ..vin-o .
Am ajuns si in Piata Uniri ..vorbeam tot la telefon ...dar mergand am dat de ei doi si am incheiat conversatia ...ca na cu Catalin tot am vb ...dar cu acel baiat poate nu o sa mai am ocazia ..
L-am vazut cum vine in spre mine...de acum nici nu ma mai interesa de Aduu ..il vedeam numai pe el .
Nici nu va dati seama cum arata...Era asa dragu , era blond si cu niste ochii micuti verzi ...ce pot sa spun adorabil .
M-am dus spre ei ..si am facut cunostinta... Ca astfel nu se putea :)
Eu : Heii !! Catalina incantata .spun eu cu o privire seducatoare :))
Clau : Hei! Claudiu incantat ...
Eu : Aww ..ai ochi verzi ?!
Clau : Da de ce ?! Zice el nedumerit
Aduu : Ee Claudiu ..Catalina are o slabiciune pt ochi verzi si albastri :)
Eu : Asa e ...Asa ca nu te mai uita la mine ..Poate ma indragostesc .
Clau : Bine ...si isi intoarce capu razand :*
Dupa cateva minute de vorba , eu cu Aduu plecam spre casa ...nu de alta dar eu aveam putina treaba cu mama ...ca asfel as mai stat :))
Cand ce sa vezi ..ma suna mama ..Pam Pam ..Ii raspund frumos ...nu ma dau in vorba de relatia mea cu Catalin dar uite ca se da mama ..Dar i-am zis sa ma sune cand ajung acasa ...sa vb despre asta ..
Ajungem mai aproape de blocul unde locuim ..si ce sa vezi ne gandim noi la o idee ingenioasa ..sa mergem la Profii ...ca dupa o zii asa lunga ...ni se mai face si foame nu ...Asa e :))
Am fost ne-am luat ce ne trebuie si am plecat spre casa ...si de cine crezi ca dam ...de Claudiu se ducea acasa ...L-am mai salutat noi o data ..ca asa e politicos ...
In sfarsit am ajuns la buna si superba noastra casa ( P.S o alint asa doar cand sunt obosita :P )
Nici bine nu intru in camera ...ca ma suna mama iar ..
Mama : I-a zi u ..De cand esti cu baiatu asta ..si cum te-ai cunoscut cu el ?!
Eu : Pai el e din acelasi liceu cu mine ...si snt cu el de 3 zile ..( ma bagase la interogatoriu :))
Mama: Auzi ...ai prieten da ...dar ma mama nu trebuia sa pui intr- o relatie pe fb ...poti sa ai si prieten si fara sa pui acolo ..bine te rog sa o stergi ..
Eu : Da mama ...am inteles
Am acceptat orice mi-a spus ...nu vroiam sa ma cert cu mama pt un baiat ...ea e fiinta care mi-a dat viata , surioara mea nici decum mama :* ..te iubesc mama
Dar gata cu romantismul ..
Mama : Auzi am vb cu el pe fb ..Si i-am zis sa aiba grija de tine ca daca nu jar mananca ..Si stii ce mi.a zis ?!
Eu : Ce ?! Mi-a zis ca a vb cu tine .
Mama : Aa da ..pai imi spune .."Stati linistita ca eu o iubesc pe Catalina ..si o sa am grija de ea "
Cand am auzit ...esti cu el de 3 zile si deja te iubeste ..
Eu nu am mai spus nimic ...ce puteam sa- i spun ...daca el asa simte :)
Mama: Bine coca ..ai grija de tine ..pup ..
Eu : Da ..mama ..pup
S-a incheiat si conversatia ...Eram asa bucuroasa ca era deacord ...Ce era mai rau a trecut ...Gata si acest capitol ..Sper ca v-a placut ...va multumesc pt 91 de vizualizari ...Va pup pe toti :*
CITEȘTI
Dragoste din întâmplare :)
RomanceAceastã poveste sau mai bine spus o întâmplare realã , începe cu mine "Autoarea" ..O fata de 16 ani ..pe nume Cãtãlina. Eu vã povestesc cum m-am îndrãgostit de un bãiat din purã întâmplare. Pe parcursul acestei întâmplari foarte lungã si minunatã s...