Capitolul 1

307 7 0
                                    

Intâmplarea începe cu mine (Logic..:D) , Cãtãlina ...Eu deja aveam prieten pe Cãtãlin care avea 17 ani si era chiar din acelasi liceu cu mine . Voi începe prima data cu el deoarece a facut parte din aceastã întâmplare.
Eu cu el eram împreuna de 3 zile.El invata dimineata , era clasa a 11-a si ne întâlneam doar cand el scãpa de la ore, iar eu veneam la liceu.
Asa s-a întâmplat si azi , era o zi de miercuri , ne-am întâlnit, ne-am sãrutat :* si asta a fost tot ..:D. Dar vorbeam întruna prin SMS si la telefon in pauze...
Fiecare orã trecea si trecea foarte greu . Dar intr-un final venise si ora de "infoo" ( preferata mea normal ca stãteam pe Facebook :D)
Am ajuns în "Laboratorul de informaticã" si am intrat pe facebook si l-am vãzut pe iubi ( defapt "Puiu" :)) ) cã era online .
Si vorbim:
Cãtãlin : -Puiu vreau sã-ti spun ceva ,pot?! :)
Eu: -Zi, puiu!!
Cãtãlin: -Pot sã pun intr-o relatie cu tine pentru cã vor unele sã fiu cu ele ?!
Eu: -Bine puiu pune :* :)
Cãtãlin: -Te iubi mult puiu !! :* :*
Si am pus si eu intr-o relatie dar nu am specificat cu cine :).
A trecut si aceastã ora dar mai aveam ora de mate cu doamna diriginta . Asteptând eu ora ,stând in bancã si razând de prietena mea Oana care o imita pe o colegã. Cand intrã profa cu testele pregatite .
În timpul testului primesc un mesaj de la Cãtãlin :
Cãtãlin: - Puiu a scris cineva "Cinei bãiatu cã-i rup capu ?" .
Eu: - Cred cã e mama ..
Cãtãlin: - Aoloo o sã am probleme?!
Eu: - Nu cred , vorbesc eu cu ea si îi explic .
Cãtãlin: -Bine puiu , succes la test.:*
Dar credeti cã gândul meu mai era la test ..era la mama si la ce o sã îmi zicã ..:(

Dragoste din întâmplare :)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum