#Claudiu
A venit si ziua de vineri ...Aveam in plan o intalnire si .. plecarea acasa .
M-am dus la liceu ..azi aveam practica ..La prima ora de teorie Catalin a stat la ora in banca cu mine ...Nu stiu simteam ca nu merge intre noi ..ne comportam ca fiind doi straini .
S-a terminat si ora ..
Vine directoarea in clasa sa ne anunte de un proiect si il vede in banca cu mine ..el terminand orele .. L-a chemat in birou la ea ...dar a scapat ..nu i-a facut nimic ..
A plecat si el intr-un final acasa ..
Am terminat si eu orele ..vorbeam cu Claudiu prin SMS.. ca trebuia sa ne intalnim in seara asta ..:))
Claudiu se intalnise cu Adu in drum spre mine ...Ei amandoi trebuia sa se intalneasca cu mine .:)
Aduu : Heii Clau ..Ce faci ?!
Clau : Heii ..uite ma duc sa ma vad cu o fata Catalina ..
Aduu : Pai si eu ma duc inaintea Catalinei ..fata din seara aia :)
Clau : Auzi noi cumva vb de aceeasi Catalina ?! :)
Aduu : Daca e fata din seara aia ..Da ..Cumva va vedeti ?!
Clau : Daa
M-am intalnit cu ei doi ..Am mers noi prin Piata Uniri ...ne-am plimbat noi pe acolo ..Eu tot il luam de mana ..ma dadeam pe langa el ..Dar el mereu zicea ..ca am prieten si nu vrea sa aiba probleme ...pff dar nu o sa ai :)
Dar nu am stat mult ..ca noi doua trebuia sa ajungem si noi pe acasa ..Asa ca ne-am dus pana la Profi .
Am ajuns noi ..Aduu a intrat sa isi i-a ceva iar noi doi am stat afara :)
Intr-un final ne tineam si noi de mana :)
Claudiu ma pupa pe frunte ( ce romantic si dragut ..parca eram intr-un film de dragoste dar de fapt povestea noastra este ca un film )
Eu : De ce mai pupat ?!
Clau : Asa am simtit ..dar daca nu vrei il i-au inapoi ..
Si ma pupa din nou pe frunte ca si cum mi-ar fi luat pupicu inapoi :)
Eu : Nu!! trebuia sa il lasi acolo
Si ma pupa iar ...asta inseamna ca mi l-a dat inapoi ..:*
Eu tot il faceam sa ma sarute ..chiar vroiam sa il sarut ..avea niste buzee ..aww
Dar ce sa vedeti ..pana la urma ne-am sarutat ...aww mama ce dulce era ...si avea niste buze moi ..M-am indragostit ..
Era altceva ...cu baiatu asta ma simteam bine ..ma simteam protejata, iubita ..
In tot acest timp ..sarutu nostru a fost oprit de apelurile insistente a lui Catalin ..:(
A iesit si Aduu din magazin ..am plecat toti 3 spre Casa ..ca noi trebuia sa plecam..Am ajuns si din nou ne-am sarutat de parca era ultima oara cand o sa o mai facem.
Eram in masina ...ma tot gandeam ce sa fac ..Sa raman cu Catalin sau sa fiu cu Claudiu ..
Mai mult ma atrage Claudiu decat Catalin ..
Asa ca in seara aceia ..nu i-am mai raspuns lui Catalin nici la apeluri , nici la mesaje ...la nimic vroiam sa uit de el ..dar nu era chiar asa de usor ...M-am pus la somn ...pentru a lasa gandurile deoparte ..
Uite ca a venit si sambata..Era momentu sa i-au o decizie ...Si asa am facut ..M-am despartit de Catalin si m-am combinat cu Claudiu ..:)fix pe 24 ianuarie ..
Si uite asa o noua relatie ..care cred ca va fi o relatie frumoasa :* !!Gata si acest capitol ..va pup pe toti ..si va multumesc inca o data ..:* !
CITEȘTI
Dragoste din întâmplare :)
RomanceAceastã poveste sau mai bine spus o întâmplare realã , începe cu mine "Autoarea" ..O fata de 16 ani ..pe nume Cãtãlina. Eu vã povestesc cum m-am îndrãgostit de un bãiat din purã întâmplare. Pe parcursul acestei întâmplari foarte lungã si minunatã s...