=Karakterlerimiz=

244 6 0
                                    

           - Genç karakterler -

Öykü Acar: 27 yaşında ünüversite de  Tasarımcılık bölümünü okuyor Burcu (Burcu Öykü'nün yakın arkadaşı), Mete ,Sibel ,İlker ve Emre'yle arkadaş.Ayaz'la sevgililer.

Ayaz Dinçer: 28 yaşında Mimarlık yapıyor Burcu ,Emre ,Sibel ,İlker ve Mete'nin en yakın arkadaşı hemde iş ortağı.Öykü 'yle sevgililer.

Mete Uyar: 28 yaşında Mimarlık yapıyor Burcu 'nun abisi Emre ,Öykü ,Sibel ve Ayaz'ın en yakın arkadaşı.

Burcu Uyar: 27 yaşında  ünüversite de İşletme bölümünü okuyor.Mete 'nin kardeşi .Öykü ,Sibel , İlker ve Ayaz 'la yakın arkadaş.Emre 'yle sevgililer.

Emre Yiğit: 27 yaşında ünüversite de Gıda Mühendisliği bölümünü okuyor.Öykü , Burcu, Mete ,Ayaz,Sibel ve İlker 'le arkadaş .Burcu'yla sevgililer.

Sibel Kara Öztürk: 29 yaşında İlker'in karısı 6 aylık hamile.Öykü ,Burcu,Mete, Ayaz ve Emre'yle arkadaş.

İlker Öztürk: 29 yaşında Sibel 'in kocası .Restorant işletiyor Öykü ,Burcu, Ayaz,Emre,Mete'yle arkadaş.

Eda Yılmaz:  28 yaşında Mimarlık yapıyor Mete'yle sevgililer.
 

                  
            { Çocuk karakterler}

Sudenaz ve Pırıl Öztürk:Sibel ve İlker'in çocukları. (ikiz)

Nehir ve Kıvanç Yiğit: Burcu ve Emre'nin çocukları. (çift yumurta ikizi)

Selin , Umut ve Özge Dinçer: Öykü ve Ayaz 'ın çocukları.

Not:Umut ve Özge çift yumurta ikizi.

         

         -Yan Karakterler-

Meral  Acar:Öykü'nün  annesi.

Cem Acar: Öykü'nün kardeşi.

Bülent Uyar: Burcu ve Mete'nin babası.

Önem Dinçer:Ayaz 'ın annesi.

Mehmet Karaylı:Ayaz'ın babası.

Kiraz MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin