Bölüm 3

78 5 0
                                    

Burcu'nun ağzından

Masaya oturduğumuz da bizimkiler Emre ve bana mutluluklar dilediler .Sonra pasta yiyip dans ettik hayatım da geçirdiğim en güzel doğum günümdü.

Öykü'nün ağzından

Artık Emre'ler sevgiliydiler ne kadar mutlulardı Ayaz sürekli bana bakıyodu acaba o da bana karşı bi şeyler mi hissediyordu.Of Allahım ne diyorum iyice kafayı yedim .Müzik çalmaya başlayınca Ayaz yanıma gelip elini uzatıp bana 
"Benimle dans eder misin Öykü"
dedi ben sadece elini tutup ayağı kalkmakla yetindim bu sırada Burcu ve Sibel şaşkınca bize bakıyolardı oturunca bunun sebebini öğrenecem.

Yarım Saat Sonra

(Öykü'nün ağzından devam ediyor)
Ben bir sakarlık yapmadan oturmuştuk masaya

                        2 Saat Önce

Ayaz'ın ağzından

Mete'nin  yanına gidip Öykü 'ye olan duygularım hakkında konuştum.

" Mete  sana söylemem gereken  bir şey var. "

" Dinliyorum ortak.  "

" B-ben  Öykü 'ye aşık oldum.  "

"  Sen  emin misin ortak sen hiç bir kıza aşık olmazsın. " (gülerek)

" Eminim ortak hem de ilk görüşte aşk. "

"Güzel de ortak Öykü senin bildiğin  kızlara benzemez  haberin olsun. "

" Farklı bir kız olduğu belli galiba bu farklılığına aşık oldum
ve senden bu konuda yardım istiyorum Burcu'yla konuş   Öykü'nün bana olan hisslerini öğrenmemi sağlayın. "

Öykü'nün ağzından

Artık Burcu'ya Ayaz'a olan hisslerimi anlatmalıyım .Burcu yanıma geliyor şimdi tam sırası

"Teşekkürler  Öykü parti için . "

" Saçmalama Burcu ben bir şey yapamadım herşeyi abimin ayarladı ben sadeca küçük bir hatırlatma yaptım."

" Olsun yine de teşekkürler. Öykü sen iyi misin canın sıkkın gibi. "

"Ş-şey Burcu ben Ayaz'a aşık oldum . "

"Nee  en olmucak kişiye aşık oldun Ayaz için kızlar tek gecelik varlıklardır bence sen bu aşkı unut cnm. "

Burcu'nun söylediklerinin ardından hemen mekandan çıktım taksiye atlayıp eve gittim. Allahım ben nasi birine aşık oldum.

Burcu'nun ağzından

Öykü  söylediklerimden sonra mekandan çıktı off bi tutamadım ağzımı ben kendimle kavga ederken Öykü'nün şalını unuttuğunu fark ettim arkasından seslendim ama duymadı.O sırada Ayaz yanıma gelip ne olduğunu sordu bende Öykü'nün şalını unuttuğunu söyledim ben şalı götürürüm dedi  ne yaptım ben diye kendime kızdım  ve çaresiz bi şekilde bi kağıda evin adresini yazdım ve kağıdı Ayaz' a uzattım.

Ayaz'ın ağzından

Kağıtı alır almaz arabaya atladım çok heycanlıyım

Sizleri çok beklettim özür dilerim iyi geceler :D

Kiraz MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin