Ayaz'ın ağzından
Kafamı kapıya çevirmemle kalbimin çok hızlı attığını fark ettim ve şaşırdım .Çünkü ilk defa bir kız için böyle oluyordum .Oysa ki kızlar benim için tek gecelik varlıklardı.Ama bu kız da öyle tek gecelik heves yoktu içim de. Allahım bana ne oluyor ilk defa bi kızı kullanıp atmak istemiyorum onunla bir ömür geçirmek istiyorum .Yoksa ben aşık mı olmuştum hem de daha ismini bile bilmediğim bir kıza...
Bi dakika yanında bi adam var yoksa sevgilisi mi ne olur ne olur sevgilisi olmasın.
Ama bir dakika Mete'ler bu kızı nerden tanıyor ki
Öykü'nün ağzından
Mekan dan içeri girmemizle yanımıza bir kadın geldi
isminin Sibel olduğunu ve Mete'lerin arkadaşım diye kendini tanıttı. Bende kendimi ve Emre'yi tanıttıktan sonra Sibel bizi oturdukları masayı işaret edince kalbimin ağzımdan çıkacak gibi attığını fark ettim .Kalbimin böle atmasının sebebi ise; Sibel'in bize gösterdiği masada oturan adamdı yakışıklı ve oldukça bi adamdı ilk defa böle oluyodu kalbimin masa her yaklaşmamız da nefes alıp vermekte zorlanıyordum yoksa ben aşık mı olmuştum...Öykü'nün ağzından
Masaya varınca masa da oturan 2 adam da kalktı Sibel bize dönüp onları bizle tanıştırdı
İlker kocam ve Ayaz arkadaşımız aynı zaman da Mete'nin iş ortağı diye Sibel masada ki iki adamı bizle tanıttı.Sonra Sibel Ayazve İlker'e dönüp Öykü ve Emre Mete ve Burcu'nun çocukluk arkadaşı diye tanıttı. Tanışma fasli bitince masaya oturduk .
Mete'leri beklerken iç sesimle kavga ediyodumİlk defa birine aşık olmuştum ve o da çocukluk arkadaşımın ortağı çıkmıştı.diye ve o anda bi karar aldım bu aşkı unutacaktım ve bu konuyu tek Burcu bilecekti.
Ayaz'ın ağzından
Allahtan yanında ki adam sevgilisi değil biraz olsun içim rahatlamıştı Mete'yle Öykü bana ayarlaması konusunda konuşacağım.
Öykü'nün ağzındanBen iç sesimle öyle kavga ederken Mete mekana yaklaşıyoruz saklanın diye mesaj attı. Bende saklanmamız gerektiğini Sibel'lere söyledim ve çalışanlarbir yandan pastayı ortaya getirirken Emre'de gitarı alıp sahneye çıktı çünkü Burcu'lar kapıdan içeri girerken Emre Burcu'nun sevdiği şarkıyı söyleyecek sonra Burcu'ya açılacaktı Emre sahne de beklerken bizde lambayı kapatıp mutfakta beklemeye başladık Emre şarkıyı söylemeye başlayınca yanlarına gideceğiz
Emre'nin ağzından
Birazdan Burcu gelecek ve onu sevdiğimi söylücem. Hadi hayırlısı.:)
Burcu'nun ağzından
Mekana geldik ama içerisi karanlıktı kapıyı açıp içeri girdim lambayı yaktımve lambayı yakmamla karşımda pastayı görmemle Emre'nin en sevdiğim şarkıyı duymamla gözümden akan yaşa engel olamadım. Sonra sahnene doğru dönüp Emre'yi hem dinleyip hem izlemeye başladım Emre'yi dinlerken içimde bi acı hissettim onu sevipte söyleyemenin acısıydı tekrar gözlerimden yaşlar dökülmeye başlarken abim yanıma gelip bana sarıldı ama abimin sarılışı bana daha çok acı verdi çünkü o ağlamamın sebebinin annemin yanımda olmadığından biliyordu. Oysa ki Emre 'ye olan aşkımdan böle ağladığımı bilse kimbilir nasi tepki verir. Ben bu düşüncelerle boğuşurken mutfak tarafından Öykü, Ayaz, İlker ve Sibel geldi ve benim ağlamam daha da şiddetlendi.
Ben de doğum günümü unutmuşlar sanmıştım meğersem unutmamışlar canlarım benim yaa.Öykü'nün ağzından
Burcu'yu ağlarken görünce dayanamayıp ona sarıldım.Ona sarıldığım da "unutmamışsın" dedi nasıl unutabilirdim ki benim en zor hep yanımdaydı mesala babam bizi terk ettiğin de yanımda olup bana destek oldu.Şimdi ben onun böyle gününü nasi unutabilirdim ki.
Sonra oturup Burcu'yla Emre'yi dinlemeye devam ettik şarkı bitince Burcu'ya teker teker sarılıp yeni yaşını tebrik ettik ve Burcu ,Sibel ve ben lavaboya gidip Burcu'nun makyajını tazelemesin de yardım ettik .Erkeklerin yanına geldiğimiz de Burcu pastayı üfleyip kesti.Sonra Emre sahneye çıkıp mikrofonu eline aldı o sırada Burcu'da şaşkın gözlerle ona bakıyordu.
Emre'nin ağzından
Şuan Burcu bana şaşkın gözlerle bana bakıyordu ve bu beni daha da heycanlandırıyordu .Sonunda cesartimi toplayıp "Burcu seni seviyorum" dedim. Bizimkiler itirafımdan sonra bana şaşkınca bakıyorlardı.
Burcu'nun ağzından
Emre'nin dediği şeyle şok olmuştum şimdi ben Emre ne diyecektim ben de seni seviyorum desem acaba abim ne tepki verirdi kızar mıydı bana.Ben bunları düşünürken abimin sesiyle irkildim.
"Ben her şeyi biliyorum rahat olabilirsin Burcu'cum"dedi abim bana dedikleriyle benden cevap bekleyen Emre'nin yanına gidip "Ben de seni seviyorum" dedim ve ona sarıldım benim Emre'ye sarılmamla bizimkiler bizi alkışladılar ve bizde sahneden inip bizimkilerin yanına gidip oturduk.