"Ttiittt!!!"
Bunyi access card disentuh... Man menolak pintu bilik... Terlihat dua katil didalam bilik tersebut... 1 queen saiz, 1 lagi single...
"Pap!"
Man membuka suis lampu bilik didinding...Man_
Meh lah masuk... Buat macam rumah sendiri... Hehehe...Hashim terus melangkah masuk kedalam bilik.. Zila pula seperti teragak-agak hendak masuk... Man mencuit Hashim tanda menyuruh Hashim memujuk Zila untuk masuk kebilik... Hashim berpaling kebelakang, dan menuju kearah Zila... Dia menarik tangan Zila masuk kedalam bilik... Zila seperti dipukau ketika itu... Hendak bercakap tidak, tapi biji kelentit sudah mula bergetar...
Hendak bercakap ya, tapi lubang burit terasa belum bersedia...
Dan akhirnya, secara tidak sedar, Zila sudah pun masuk kedalam bilik... Tetapi masih tercegat didaun pintu... Tidak tahu apakah tindakan yang seharusnya Zila lakukan ketika itu... Man terus ke almari yang tersedia didalam bilik tersebut... Dia mencapai tuala dan seterusnya menanggalkan pakaian... Cuma boxer sahaja yang tidak ditanggalkan... Hisham pula mengikut Man... Dia menanggalkan pakaian dan tidak membuka boxer... Cuma Hisham tidak mengambil tuala... Man berjalan melintasi Zila dan Hisham...Man_
Sham, aku mandi dulu... Badan rasa dah berlengaslah...Hisham cuma menganggukkan kepala tanda faham... Zila pula masih lagi tercegat didaun pintu... Man masuk ke tandas dan melepaskan tuala yang dipakai tadi...
Man_
"Bagus pintu ni... Bahagian bawah boleh nampak kaki Zila... Senanglah aku nak tahu Hisham dah start ke belum... Hehehe"
Berkata Man didalam hati sambil tersenyum...Man pun membuka paip air... Dia membasahkan badan dahulu sebelum mencapai sabun... Ketika itu, Man sempat mengerling kebawah daun pintu tandas tersebut... Dia dapat melihat kaki Zila masih didaun pintu... Man meratakan sabun keseluruh badannya... Apabila dia hendak mengenakan air dibadan, sekali lagi dia melihat kearah bawah pintu tandas tersebut... Tetapi kali ini kaki Zila sudah tidak kelihatan...
Man_
"Aik??? Dah start ke?? Laju si Hisham buat kerja... Tak boleh jadi ni..."Man melajukan mandiannya dan terus mencapai tuala... Dia mengelap badannya sehingga kering... Kemudian dia memakai boxernya kembali... Man segera membuka pintu tandas... Dia melangkah keluar dan terlihat Zila dan Hisham sedang bercumbu... Zila menindih Hisham... Terlintas sejenak difikiran Man, siapa yang goda siapa sebenarnya???
Man berjalan melintasi katil queen saiz yang sedang digunakan oleh Zila dan Hisham sambil melihat aksi mereka berdua... Hisham memejamkan mata menikmati situasi yang sedang berlaku keatas dirinya... Zila pula sempat memandang Man yang ketika itu hendak duduk dikerusi yang berada dipenjuru bilik tersebut..
Inilah keadaan bilik tersebut.. Sebelah katil queen size adalah toilet...
-----------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Gelora (KUIS)
Não FicçãoMengisahkan tentang seorang pelajar perempuan disalah sebuah institusi pendidikan di Malaysia. Ianya diambil dari kisah benar yang pernah terjadi suatu ketika dahulu. Nama watak didalam cerita ini diubah untuk menjaga privasi watak sebenar. ✓ Mengan...