Tiada Batasan 3

11.3K 291 22
                                    

Man_
U dekat mana?? I dah sampai dekat pagar...

5 minit.........
Tiada mesej balas dari Zila..

Man_
U, i dah sampai ni.... U dekat mana ni???

3 minit.........

Zila masih belum membalas mesej Man.. Man terus memghubungi Zila..

"Truut"
"Truut"
"Truut"
"Truut"
"Truut"
"Tru..........."

Zila_
Hello!!! Sabarlah!!! Tengah siap-siap ni... Aduhai!!!!

Terus panggilan tersebut diletakkan.. Ternganga Man dengan perbuatan Zila.. Tak pernah Zila buat sebegitu selama perkenalan mereka..

Tidak lama selepas itu, Man terlihat bayangan Zila sedang berjalan sambil menekan-nekan telefon bimbitnya.. Terpaku Man melihat cara pemakaian Zila pada hari tersebut.. Agak daring.. Selama mereka keluar, kalau Man datang mengambil Zila di asrama, tidak pernah Zila berpakaian begitu.. Tetapi pada hari tersebut, Zila dengan berani memakai seluar jeans yang agak ketat.. Bahagian atas badan pula Zila memakai singlet berwarna hitam dan dilitupi dengan cardigan berwarna krim cerah.. Sesekali cardigan yang dipakai Zila ditiup angin membuatkan cardigan nya terselak sedikit dan menampakkan tali bra yg berwarna merah terang.. Pak guard yang berjaga dipintu asrama tersebut bagaikan terpukau.. Mata guard tersebut tidak berkelip memandamg Zila ketika Zila melintasi pagar asrama itu.. Man perasan akan mata guard tersebut dan tersenyum..

"Hehehe.. Terkejut kau ye pak guard.." Man hanya berkata didalam hati..

Zila_
........................

Man_
U ni dah kenapa??? Period ke?? Muka mencuka je.. Angin satu badan ke??? Ke angin pasang??? Hahahaha..

Dengan selamber Man ketawa berdekah.. Tapi Zila masih lagi dengan muka yang masam..

Man_
Alaaaaa u ni... Tak mau la macam ni..... I gurau je pun.... Adehhhh.. Touching lak....

Zila mengeluarkan telefon bimbitnya dan menekan-nekan seperti sedang menaip sesuatu... Man sempat mengerling kearah papan pemuka skrin telefon bimbit Zila... Zila perasan dan memalingkan telefon bimbitnya kearah lain sambil menjeling Man...

Man_
Ehhhh dia ni... Sekeh kang... Kedekut gila.... Hisham la tu kan??? Kan???

Zila_
So??????? Apa masalah u kalau Hisham pun????

Man_
Takde masalah... I tanya je... Mane lah tahu ade mamat baru yang u kenal ke kan...

Zila_
U ingat i ni jalang sangat ke????

Man_
Ishhhh dia ni.. Entah apa hal touching sangat hari ni???

Zila_
Ehhh!!! Biarlah... Suka hati i lah...

Man_
Baik...

Setelah Man melihat Zila dalam keadaan yang serba monyok, Man teruskan kepada niat asal.. Dia menghidupkan enjin kereta dan menekan minyak.. Kereta yang mereka berdua naiki meluncur laju dihadapan pagar asrama Zila..

Sementara itu....
-------------------------------------------------------------------------------------

Hisham_
U dah keluar ke dengan BF u???

Zila_
Dah u... Dalam kereta dah pun... U buat apa tu???

Hisham_
Owh... I takda buat apa-apa pun... U keluar pergi mana???

Gelora (KUIS)Where stories live. Discover now