0.1

63 9 23
                                    

HELLÜÜÜÜ HERKESE.1 yıldır falan girmiyordum wattpade.Stranger Things de bitince dedim ki bi bakayım eddie fanficlerine.hepsini okudum neredeyse ve içlerinden 1 2 tanesi haricinde diğerleri aşırı cringedi dayanamadım yani okumaya tsk.NEYSE BU YÜZDEN ADAM AKILLI BİR FANFİC YAZMAYA KARAR VERDİM.

USTA SENARİST MİRAY İYİ OKUMALAR DİLER <333

.

.

.

Hawkins/1986

Robin:Lorin hadi biraz daha hızlı işe geç kalyorum.

Lorin:Tamam çıkıyorum şimdi.

Robin ile eskiden pek anlaşamazdık.Robin'i tanımadan önce ona karşı ön yargılıydım o da bana karşı öyleydi ne de olsa üvey kardeştik.Ama birbirimizi tanıyınca işler değişti.Robin'e çok değer veriyorum ve öz kardeşmişiz gibi anlaşıyoruz. Onun annesi ile benim babam evleneli 3 sene oldu fakat ben sadece geçen seneden beri buradayım.Babamın başka bir kadınla evlenmesi yeni bir kardeşimin olması vs vs...Bunlar beni gerdiği için ben ilk başta annemle beraber kalıyordum.Fakat oradaki liseme uyum sağlayamadığım için geçen seneden itibaren Hawkins Lisesinde okuyorum.Bu yıl 2.senem.Geçen sene yaşanılanlardan sonra lisedeki ilk günüm.Açıkçası biraz gerginim.

Steve ikimizi aldıktan sonra beni arabasıyla okula bıraktı ve Robin ile çalıştığı yere gittiler.

Dustin:LORİN!

Lorin:DUSTİN!

Dustin:Nasılsın?

Lorin:Gerginim.12. sınıf olduğuma inanamıyorum.

Dustin:Alışırsın merak etme.Mike'ları gördün mü?

Lorin:Hayır üzgünüm görmedim

Dustin:Tamam önemli değil.Tenefüste görüşürüz!

Lorin:Görüşürüz!

Sınıfıma doğru ilerlerken Max ile karşılaştım.Son olaylardan sonra hala toparlanabilmiş değil.Onu anlıyorum ve üstüne gitmemeye çalışıyorum.Ama hepimiz belli etmesek de Max için çok endişeleniyoruz.

Lorin:Max!Selam tatlım nasılsın?

Max:Nötr.Sen?

Lorin:Eh işte.Benim gitmem lazım şimdi.Görüşürüz!

Max:Görüşürüz.

Zil çalmadan lavaboya gittim.Kendime bir bakıp elimi yıkayıp çıkıcaktım.İşimi halledip çıkıyordum ki lavabonun kapısından kilit sesi geldi.

Lorin:N'oluyo amk.

Kapıyı açmaya çalıştım ama tahmin edilebileceği üzere kilitliydi.

Lorin:HEEEY?!Orda biri var mı?Bakın eğer bu bir şakaysa burdan çıkar çıkmaz bunu yaptığınıza pişman ederim tamam mı?BENİ DUYAN VAR MI AMK?Lanet olsun.

Yaklaşık 5dk boyunca bağırdım fakat kimse duymadı.Zil çalalı 3dk oluyordu ve çoktan öğretmenler sınıfa girmiştir.En son kapıyı tekmelemeye başladım.Tam bir rezillik.Hep de benim başıma gelir zaten.

X:Kim var orda lan?

Lorin:SONUNDA!Bak kimsin bilmiyorum ama şu lanet kapıyı açar mısın lütfen?

𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐟𝐢𝐫𝐞//𝐞𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐦𝐮𝐧𝐬𝐨𝐧Where stories live. Discover now