Azer in Anlatımıyla
Çok güzeldi. Gözleri, bakışları peki derinden şevkatli bakışı. Toprak rengi gözlerinin içine düşmüş, tutsak kalmıştım. Hemde tek bir bakışmada.
Cem- Heeyy nereye dalıp gittin yine hacı?
Eren- Dünden beri böyle. Bak bak yine sırıtıyo aptal aptal. Fatih dürtsene şunu.
Hızlıca dürtülmemle kafamı salladım.
Eren- Ne düşünüyon dünden beri?
Hafif bir tebessüm edip Cem e baktım.
-Cem sizin Cafe nin kamera kayıtları lazım. Bizim olduğumuz saatin.
Cem- İsterim de niye?
Tekrar aklıma gelmişti bakışları. En derin yerden vurmuştu beni bakışlardan.
-Bi kız vardı o saatte ön masalarda. Bakıştık kızla.
Eren- Abi sen vurulmadın demi lan?
- Bilmiyorum olum bir bilsem.
Cem telefonunu alıp bir şeyler yazmıştı. Büyük ihtimalle kamera kayıtlarını istemişti.
Cem- Geldi.
Hepimiz Cem in yanına toplanırken telefonu elime aldım.
- İşte şu kız.
Fatih- O ne bakış kız korkmasın. O kadar çok mu bakılır?
Az bile bakmıştım. Gözlerimi zor çekmiştim gözlerinden.
Cem-Hacı iyi güzel de bu kız küçük duruyo.
Bunun bende farkındaydım en çokta bu yaralıyordu.
-Farkındayım. Belki yaşa takılmıyodur.
Eren-Sen çok ta ümit etme. Akışına bırak gider zaten hevestir.
Heves gibi değildi. Ama inşallah hevestir.
Ilgın ın Anlatımıyla
Düşündükçe kalbim hızlanıyordu. Düşünmemeliyim. Bi kere adam büyük kızım bariz belli bu.
Ya takıntılı adamın tekiyse? Amba kurdum he. Normal bir insan işte. Belki birine benzetmiştir. Ama hoştu çocuk.
Beynimde dolaşan düşünceleri susturmak adına eşofman takımımı giydim.
-Anne ben sahilde dolaşmaya gidiyorum.
Eda- Tamam kızım.
Merdivenleri hızlı hızlı inip dışarıya ulaştım. Önceliğim markete gitmek olacaktı.
Reyonlarda gezerken eğleniyordum vee bir tanelerim buradaydı. Pudingler bu sefer muzlu olanı alıp ödedim.
Yanımda her zaman plastik kaşık taşırdım puding alırsam yemek için. Denize karşı olan bir banka oturup pudingimi yemeğe başladım. Bir yandan da şarkı dinliyordum.
-Huzur böyle bir şey olsa gerek.
İleride genç bir kız görüp izlemeye başladım köpeklere mama verip seviyordu. Yavaşça yanına gidip bende çöktüm.
-Çok güzeller.
? - Evet öyleler.
-Adın ne?
Elif-Elif senin?
-Ilgın. 17 yaşındayım. Memnun oldum bu arada.
-Yaşıtız.
Yüzümde gülümseme oluştu.
Elif- Ben ara da bir mama dağıtmaya çıkarım. Eğer sende istersen benimle gelsene çıkacağım günler. Tek sıkıcı oluyor biraz.
-Olur gelirim. Numara mı veriyim.
Telefonunu çıkartınca numara söyledim. Yeni bir arkadaş daha edinmiştim. Bugün güzel bir gündü.
Elif- Benim gitmem lazım. Yazarım ben sana.
- Tamam. Görüşürüz.
Son kez köpeğin kafasını okşayıp ayağa kalktım ve eve gitmeye başladım.
------
Ali- Kızım dondurma almıştım buzlukta getir de yiyelim.
-Tamam baba.
Kalkıp alması zor geliyordu kendisine benden istiyordu. Dondurmaları verip odama geri geçtim. İnstagram dan dolaşırken istek geldi.
-Elif ÖZ.
Bugün ki tanıştığım kızdı bu. Profilinde köpek ve o vardı. Onaylayıp geri istek attım.
Hesabına sonra bakardım ilk günden stalk lamayalım.
__________
Azer: 22 yaşında. (Cankurtaran)
Cem:23yaşında. (Mualla yı işletiyor babasının yeri)
Eren ve Fatih: 22 yaşındalar. (Cankurtaran lar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafe Aşkı (Mualla)
Teen Fiction"Kimdi bu adam? Niye bu kadar uzun bakmıştı?" Nerde miyiz? Her zaman ki gibi yer edindiğimiz Mualla da.