Sabah her zamanki gibi alarma söverek uyandım. Aslında onunda bir suçu yok . Çalsa suç çalmasa suç. Amannn çalmayıversin. Sen sus iç ses sana tiripliyim. Aaa, üstüme iyilik sağlık ne yaptım ki ben. Bir de ne yaptım diye soruyor ya dün sen değil miydin biraz daha sosyal medyada Yiğit'i stalkla diyen. Ee ama sende seve seve yaptın. Üff tamam kes sesini. Ne yalan mı? İç ses!!!
İç sesimle olan kavgamı her zamanki gibi odama kapıyı tıklatmadan giren annem bozdu.
" Kızım sen daha uyanmadın mı? Bak okula geç kalıcaksın..."
"Yok uyanmadım anneciğim. Hala uyuyorum."
"Sus anneye cevap verilmez."
"Hala suratıma saf saf bakıyorsun, hadi."
Bu anneleri hiç anlamıyorum . Konuşunca neden konuştun . Susunca neden sustun. Boşver bende anlamıyorum. Ona şaşırmadık zaten. Masal.!!! Aman sende laf söyletme. Gıccık. Bende seni , bende seni Masal.
İç sesimle kavga dozumu alıp banyoya girdim. Yaklaşık 15 dakika boyunca oradaki işimi halledip , kahvaltıya koştum.
Annemle birlikte kahvaltımı yapar yapmaz okula daha fazla geç kalmamak için hızlı adımlarla yola koyuldum.
Otobüsü kaçırmıştım. Yolda yürürken hala dünkü konuşmaları düşünüyordum.
DÜN GECE
Ders çalışmaktan artık beynim yanmıştı. Bugünlük bu kadar yeter diyip , yatağıma geçiyordum ki telefonumdan gelen ışık ile bir bildirim geldiğini anlamıştım. Kesin Yağmur' dan gelmiştir diye düşünüp, açmaya üşensemde , yatağın yanındaki komodinin üzerinden telefonumu aldım. Telefonu alınca fark etmiştim. Bu benim telefonum değildi. O uyuz kızla hırsımdan dolayı girdiğim iddiada kazanmıştım. Amacım yeni bir telefon değildi . Sadece onu sinir etmek istemiştim. Bengü, çok egolu bir kızdı hep. Aslında tek iyi bir yönü var. O da en iyi arkadaşımla dolaylı yoldan tanışmamı bir şekilde sağlamıştı . 3 yıl önce yani 9. Sınıf 'ta Yağmur ve onu kızlar lavabosunda tartışırken görmüştüm. Yağmur 'u diğer 2 yelloz arkadaşı ile birlikte vurmaya kalkacaktı. Ama benimki de az değil.
Yağmur çok asi bir kız değil ama kendini asla ezdirmez. Hatta kendini çok iyi savunabilirdi o gün ama bunu yapmamıştı. Çünkü ruhen çok yorgundu. Babasından ilk defa uzak kalıyordu. Ve gerçekten benim aksime babasına çok düşkündür. Bazen kıskanmışımdır onu . Aslında tam anlamıyla bir kıskançlık değil. O benim olmayan kız kardeşim gibi ama imrenmiyorum dersem yalan olur. Onunla birlikte çok güzel dövmüştü onları. Bengü Emre 'ye takıntılı bir manyaktı resmen. Emre'de Yağmur'a karşı bazı gerçekliği sorgulanacak hisler besleyince olan olmuştu.
Tabi benimki hiç anlamazdı aşktı, meşkti . Bu tür şeylerden uzak bir yanı vardı. Aslında baya erkek ona bayılıyor. Ama o hiç yüz vermiyordu. Şöyle düşününce erkek olsam bende ona aşık olurdum. Evet fazlasıyla güzeldi . Ama her şeyden önce karakterli bir insandı. Kalbi yüzüne yansımış gibiydi . Uzun kumral saçlara sahip, güzel kahverengi olan , boyu yaşına ayak uyduran bir kızdı. Tabi ben ondan birkaç santim kışaydım ama çelimsiz bir kız değildim. Hatta bir aralar dövüşe bile merak sanmıştım ama kısmet olmadı.
Her neyse.
Telefonu açıp, gelen bildirime baktığımda bilmeyen bir numaradan geldiğini görünce şaşırmamıştım . Çünkü Yağmur ile birlikte telefona format atmıştık. Sadece numarası için almıştık telefonu. Olursa bizle yine bir inatlaşmaya girersek onun numarasını kullanarak , intikam alırdık. Bu düşüncelerimi bırakıp mesaja tıkladım.
0534*** ** ** : Selam
Masal :?
0534 *** ** ** : Numaramı mı sildin?
0534 *** ** ** : İnanamıyorum gerçekten .
0534 *** ** ** : Sadece seni o çocukla öyle görünce sinirlenmiştim Bengü. Böyle bitemez değil mi?
Masal : Bengü burada değil hattını bana vermişti.
0534 *** ** ** : Neyi oluyorsunuz?
Masal : Hiçbir şeyi...
0534 *** ** ** : Anlamadım?
Masal: Bengü ile arkadaşım aracılığı ile tanışıyoruz. Bir iddia söz konusuydu. Ve sonuç olarak bu hat artık benim beyefendi.
0534 *** ** ** : Ona nasıl ulaşabilirim?
Masal : İsminizi söylerseniz ona sizi aramasını söyleyebilirim.
0534 *** ** ** : İsmim Yiğit erkek arkadaşıyım.
Masal : Tamam beyefendi haber veririm.
0534 *** ** ** : Soğolun...
Görüldü .
Allah bilir yine kimi kandırdı bu kız Emre 'nin dikkatini çekecek diye. Yazık ya çocuğa. Yani kızın nesini seviyorlar onu da anlamıyorum ha...
Kendi telefonumu alı Bengü 'nün yeni numarasına mesaj attım. Her ne kadar rehberimde kayıtlı olmasını istemesemde sınıf gurubundan alıp kaydettim.
Masal: Bengü çok uzatmaya gerek yok. Eski hattına erkek arkadaşın Yiğit diye biri mesaj attı. Benden, sana söylememi istedi. Atarsın mesaj . Kötü geceler.
Cadı : Sen ne hakla konuşuyorsun???
Masal : Bak zaten uykum var senin sevgilin yüzünden güzel uykumu erteledim o yüzden kapa çeneni.
Cadı : Aman bee...
Cadı : Sen ve paçoz arkadaşından hiç haz almıyorum .
Cadı : Sanada kötü geceler.
Masal : Biz sana bayılıyoruz çünkü (!).
Masal : Mal mal konuşup sinirimi bozma bu 3 yılda yediğin dayakları 10 ile toplayıp 2 ile çarp öyle konuş mal.
Cadı : Senle muhatap olamayacağım gece gece cüce.
Masal : Kızım sen kaşınıyorsun haberin yok. Ben Emre değilim senin ağzının payını güzel dille veremem. Ancak senin anladığın dilden konuşurum.
Cadı : Emre ile sevgili olacağım sen de o salak arkadaşında bunu göreceksiniz.
Masal : Git uyu Bengü . Malum anaca rüyanda görebiliyorsun.
Bengü çevrim dışı...
Onu boşverdim zaten takmazdık önceden de . Şu Yiğit 'i merak etmiştim. Resmen Bengü 'nün Emre 'ye takıntılı olduğunu bilmeyen yoktu. Uzun uğraşlar sonucu iç sesimle birlikte sosyal medyasına göz atma kararı aldık .
Ve şu anda yarın okula geç kalmamam gerektiğini bildiğim halde onu stalkluyordum. Gerçekten çok yakışıklıydı.
Yunan tanrısı mübarek . Meteor gibi çocuk nasıl bu salağa kanmış hala şoktayım . Aman bana neyse ....
Bölümü nasıl buldunuz? 🦋🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya Çiçeğim
Historia Corta0534 *** ** ** : Selam Masal: ? 0534 *** ** ** : Numaramı mı sildin ? 0534 *** ** ** : İnanamıyorum gerçekten...