Ce se întâmplă cu mine?De ce îmi bate inima așa de tare .Cum se poate.Inima mea parcă încearcă să spună ceva ce știu deja.O durere mă apasă de parcă aș putea cădea mereu într-un vis foarte adânc precum o prăpastie din care nu mai poți iesi . Mã îndrept catre școală.Cu pași micuți și înceți ,din cauza dureri pe care o simt .Ajunsă la școală ,îmi salut colegi și mă duc să vorbesc cu cea mai bună prietenă.Ei nu i-am povestit niciodata de acest vis ,deoarece cred ca se va speria foarte tare.În fiecare zi , mă apasă conștiința sã îi spun despre acest lucru ,dar nu pot spune nimic.Mereu se întâmplă să intervină cineva ,înainte de a îi spune ceva.Apare profesorul și eu sunt pe gânduri , de parcă capul meu ar fi de piatră , mă pun cu el pe bancă încercând să îmi aranjez gândurile și în același timp să pot fi atentă la oră.Nu vroiam să fiu certată de profesor .Vroiam doar ca ora să se termine cât mai repede, pentru a mă duce pe acoperiș să trag un pui de somn cât ține pauza.De mâncare nu se mai pune problema ,de la dispariția acelor brațe protectoare ,a plecat cu ele și foame mea.Îmi pun căștile în urechi și urc scările care duc pe acoperiș .Mă așej jos și închid ochii pentru o secundă.Deodată cevă mă cuprinde în brațe și se ridică înainte ca eu să apuc să deschid ochii.Îi deschid ușor și încerc să mă uit în sus ,dar inutil acea siluetă abia se vedea din cauza soarelui.Îmi pune mâna la ochii și mă sărută ușor pe buze ,de parcă atingerea lui le-ar diatruge Se departea de buze ,încă având mâna la ochii mei și mă mușcă de ureche.Eu scot un sunet de durere .Îmi soptește la ureche aceleași cuvinte."Aminteșteți !Nu mă uita".Încerc să deschid ochi și nu văd pe nimeni.Totuși îmi simt buzele de parcă cineva le-atins .Duc mâna la ele, apoi la ureche care încă mă durea.Panicată mă uit la telefon să văd cât e ceasul. Văd că mai este un minut și fug repede pe scări spre sala de clasă.Ajunsă acolo ,observ că profesorul nu a venit.Mă uit la prietena mea care avea ceva să îmi spună.
Bf:Sophia .De când ai un tatuaj mic cu fluture pe lobul urechi și eu nu stiu.Este foarte frumos,dar ...
O opresc din a termina de vorbit.
Kate: Ceee?Ce tatuaj ?
Am uitat să o prezint .Ea este Kate Min Ho! Este cea mai bună prietenă și are 16 ani! A venit din Coorea de Sud până aici pentru visul ei de a deveni cântăreață.Ne-am întâlnit prima dată într-un parc .Era asezată pe o bancă din lemn masiv ,dată cu vopsea roșie pentru a ieși în evidență .Avea ochi umflați de la atâta plâns .Am scos un șervețel și i l-am dat.De atunci suntem nedesparțite.
Kate:Alo...Deci mai ești pe pământ sau te-au furat marțienii?
I: M..Da?
Kate: Hai repede la baie .
Ne cerem scuze la profesor și ne ducem la baie.Mă așează în fața oglinzi și rămân speriată de cea ce văd.Îmi duc mâna la ureche și ...
Bunnn.Cam atat pentru azi .Sper ca va placut.Chiar am multe idei pentru poveste sper sa va placa in continuare .bye :-*:-*:-*:-* clau ak .