✍1.

237 14 1
                                    


Ahoj , ze začátku se představím , abych si nepřipadala jako nezdvořák .
Jmenuji se Ellie , celým jménem Ellie Ashley Smithová .

Je mi 17 let a právě teď přestupuji na jinou školu , kvůli otci , ale k tomu se dostaneme později .

Moje jediná rodina je otec , nesnáším ho , je bolestné se na něj už koukat, měl by se léčit , proč ?
Moje matka , když mi bylo 10 let  umřela na rakovinu prsou , otec se poté zhroutil , začal pít   , ale mě se ujala naše bývalá sousedka , vychovávala mě jako vlastní dceru , kterou nikdy neměla , ale před rokem a půl umřela a s se mnou to šlo z kopce  .

Nastoupila jsem na střední kde mě kyberšikanovali , ať už to bylo kvůli tomu , že jsem nosila jen tmavé barvy , nebo kvůli tomu , že jsem měla každý měsíc jinou barvu vlasů ( je to můj koníček si je barvit).

Učitelky si toho začali všímat , tak si zavolali otce aby přišel , a ano přišel střízlivý , ano taky se divím , řekli mu to všechno co se mi děje  a on mi pak doma řekl , že se stěhujeme a začneme spolu znovu byla jsem trochu řada , ale trochu se bála , ať už to otce že začne znovu pít , ale nejvíce čeho se bojím tak je nová škola , třeba to bude lepší , ale třeba taky ne .

Ještě jsem zapomněla na důležitou věc ! Mám tetu , jmenuje se Gabriela Guess , je to mé maminky sestra , tetu jsem viděla naposledy na maminčinym pohřbu , od té doby jsem ji neviděla , ale strašně moc bych si přála ji vidět , vždy , když se na to zeptám otce , tak mě dá facku a pošle mě do mého pokoje , ale teď tomu bude jinak , chci najít tetu , a nikdo mě v tom nezabrání .







Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Emo GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat