Slovensko píše historii!

140 15 5
                                    

Letošní první kolo draftu mladých hráčů do NHL přichystalo hned několik velkých překvapení. Jedním z nich je neuvěřitelný příběh tří slovenských hokejistů. Juraj SLAFKOVSKÝ se stal prvním slovenským hokejistou, draftovaným na první pozici (Montreal Canadiens). Hned za ním šel navíc další slovenský hráč; obránce Šimon NEMEC (New Jersey Devils). A tímto ještě Slováci v prvním kole své poslední slovo neřekli. Z 26. pozice si totiž Montreal vybral Filipa MEŠÁRA.

Svůj neuvěřitelný příběh však začali všichni tři psát ještě před draftem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Svůj neuvěřitelný příběh však začali všichni tři psát ještě před draftem. Už v šestnácti startovali na mistrovství U20, mají stříbro z Hlinka Gretzky Cup a Slafkovský s Nemcem se výrazně podíleli na olympijské bronzové medaili.

Jsou velcí přátelé, na draft čekali společně a společně také jako mladí kluci obráželi turnaje, na které je vozili jejich rodiče. 

V mixzóně a vlastně v celé hokejové komunitě (ale na Slovensku především) způsobili taky pěkný rozruch. Když se Filip Mešár připojil ke svým dříve draftovaným kamarádům, vrhli se na něj a popadli ho do náruče.

J. Slafkovský: "Vyskočil som a tešil sa. Je skvelé, že sme v tom spolu."

F. Mešár: "Keď ma chmatli, prežíval som neuveriteľné pocity."

Š. Nemec: "Zaslúžil si to. Sme spolu na izbe. Keby ho nedraftovali, pílil by mi uši."

Je jasné, že na tento den jen tak nezapomenou. Nejen oni, ale celý slovenský hokejový národ.

Na všechny tři se, doufejme, můžeme těšit na srpnových dvacitkach a příští sezónu je—třeba—uvidíme už v NHL.

Kdybyste měli chuť, zkrátit si čekání jejich příběhem, odkaz najdete v komentáři 👉🏻

•••

Kromě Slováků se však první kolo vydařilo také českým hráčům. Z šesté pozice si Columbus Blue Jackets vybral Davida JIŘÍČKA, který tak míří za Jakubem Voráčkem a také svým kamarádem Stanislavem Svozilem. Druhým českým hráčem v prvním kole se stal 28. Jiří KULICH (aka Jiži Kulič, jak mu říkají v Americe), kterého si vybralo Buffalo Sabres. Může se tak mimo jiné potkat třeba s Dylanem Cozensem nebo jedničkou z minulého roku, Owenem Powerem.

Oběma přeji hodně štěstí a už se na ně těším na mistrovství dvacítek, kam určitě zavítají!

Hlášky Roberta Záruby a další hokejová memeKde žijí příběhy. Začni objevovat