Robert Záruba (12)

387 29 12
                                    

Na mistrovství v roce 2018 Robert opravdu perlil. Především pak v zápase se Švýcarskem, tam byla jedna hláška za druhou, takže jsem se rozhodla vám je všechny šoupnout do jedné kapitoly.

Tenhle zápas byl velice napínavý a hlavně bohatý na góly. Konečné skóre bylo 5:4 a během zápasu by málokdo řekl, že bude lichotivé právě pro nás. Švýcaři zápas pořádně zdramatizovali! Během základní hrací doby jsme ani jednou nevedli, vždy jsme museli dotahovat. Přitom většinu svých gólů dali Švýcaři v přesilové hře. Naštěstí se nám však nakonec podařilo dotáhnout zápas až do nájezdů, ve kterých jsme zvítězili. Jediným úspěšným střelcem v nájezdech byl až v poslední páté sérii Michal Řepík.

Česko - Švýcarsko 5:4SN 

 Branky: 16:21 Kubalík (Nečas), 24:09 Moravčík (Sklenička, Hyka), 27:43 Jaškin (Moravčík, Nestrašil), 34:26 Řepík (Kubalík), -Řepík - 11:13 Niederreiter (Hofmann), 20:47Hofmann (Andrighetto, Diaz), 22:07 Moser(Vermin, Müller), 27:21 Niederreiter (Moser,Untersander ). 

Rozhodčí: Roman Gofman, Stephen Reneau - Dmitrij Goljak, Gleb Lazarev. 

Diváci: 6226 

 Česko: Francouz - Gudas, Hronek, Jordán,Krejčík, Moravčík, Polášek, Sklenička, Šulák -Červenka, Faksa, Horák, Hyka, Chytil, Jaškin,Kousal, Kubalík, Nečas, Nestrašil, Plekanec,Řepík

 Švýcarsko: Genoni - Müller, Diaz, Kukan,Untersander , Frick, Fora, Genazzi -Andrighetto, Corvi, Niederreiter, Hofmann,Haas, Baltisberger, Moser, Vermin, Riat,Scherwey, Schäppi, Rod

„Stihne to ještě Červenka? 4 sekundy. 3. Vystřel!"(když Červenka 4 sekundy před koncem 1. třetiny dostal prudkou nahrávku při přechodu do útočného pásma, nahrál Faksovi, ale švýcarský gólman předvedl skvělý zákrok)

„Hoffman zvolil správný moment, kdy jít vystřídat. Už se mu nechtělo fotbalovat."(na adresu švýcarského útočníka, který poté, co se ještě v pádu snažil odkopnout puk bruslí, šel vystřídat a vzápětí díky tomu Češi vstřelili branku)

„Doútoč. Dopryč. Do obranného pásma."

„A tohle bylo další okno v už tak chatrné budově." (po velké šanci Švýcarů)

„Sklenička - Moravčík, tak to je plzeňská pěna na dobře vychlazeném pivě." (po českém gólu, který padl právě po skvělé spolupráci Skleničky a Moravčíka)

„A akcie Plzeňské dvojice stoupají nahoru." (opět na adresu Moravčík-Sklenička)

„Neoplácet. A to Jaškin udělal špatně, neudržel se." (Jaškin byl vyloučen a Švycaři poté dali další gól z přesilovky)

 „Myslím, že největší chvat předvedl čárový rozhodčí."

„A tohle je hodně divoká večeře v Kodani." 

„Je to jako mejdan mladých bez rodičů." (za skóre 4:4)

„Tak to bude třikrát Martina Sáblíková versus třikrát...švýcarská rychlobruslařka. (Prodloužení)"

„A teď brněnská pohlednice. Kouzelník ze Žďáru Martin Nečas," (když se M. Nečas chystal na nájezd)

„Řepa to tam poslal!" (po Řepíkově nájezdu)

Vzpomínáte si na tenhle zápas?

Hlášky Roberta Záruby a další hokejová memeKde žijí příběhy. Začni objevovat