Çağan uyanmamıştı. Şöyle bir düşününce normaldi çünkü saat erkendi fakat Çağan, küçüklüğünden beri çok az uyurdu. Bu saatlerde genellikle ayakta olurdu acaba neden uyanmıyordu... Ben de ona "Çağan, sana anlatacağım önemli bir konu var." hafifçe sesimi yükselttim. Fakat Çağan, kalkmıyordu, sanki bayılmıştı. Ona tam bağıracakken gözlerini açtı. Fakat yüz ifadesi normal değildi. Ve bana bakmıyor boşluğa bakıyordu. Bu halde deli gibi gözüküyordu. Kendine gelmesi için ona hızlıca tokat attım. "Hayvan, o nasıl ağır bir el öyle!" diye bağırınca kendine geldiğini anladım. "Kızlara hayvan denmez akılsız! Kendine gelmen için vurdum." diye karşılık verdim. Beni duymadığı için bir daha "Sana anlatacaklarım var." dedim. Çağan, "Şimdi değil, kahvaltıdan sonra dışarıda bizimkilerle anlatırsın." Ben de haberleri olsun diye gruba yazdım.
*İSİM BULAMADIK*
BEN: Saat 12.00 gibi herkes aşağı insin lütfen. Size anlatacağım önemli meseleler var.
ARDA: Keşke dün akşam sizinle olsaydım, ne kadar çok şey kaçırmışım :/
GÜNEY: Sorun değil. Biz sana anlatacağız dostum. Ve bu grubun ismi sinirimi bozuyor değiştireceğim bekleyin dostlar.
Ardından bildirim geldi
*GÜNEY, Grubun İsmini "Zortlayanlar" olarak değiştirdi.*
ALEV: Sevdim bunu :)
ARDA: Saçma ama bende sevdim haha.
Yazışmalara baktıktan sonra neden bu kadar erken kalkıyorlar acaba diye düşündüm.
Sonra yatağa uzanıp kitap okumaya başladım.
O kadar kitaba dalmışım ki annemler uyanmış üstelik kahvaltıyı hazırlamışlar. Saat 11.00 olmuştu, bir saat sonra buluşacaktık. Yemeğimi bitirip kıyafet seçmeye koyuldum. Üstüme bol bir tişört geçirdim ve şort giydim. Saçlarımı taradıktan sonra hazırdım. Normalde tarza önem verirdim ama bugün rahat giyinmek istiyordum.
Ardından Çağan'a haber vermeye gittim o da hazırlanınca beraber çıktık.
Aşağı inince parkın orada yerimizde buluştuk.
Arda "Selam, evet ne anlatacaksınız bu kadar önemli?" dedi. Alev de "Çok uzun bir konu... Ama hemen anlatmamız lazım." Arda "Her şeyden önce, Kumsal nerede?" dedi. Evet Kumsal yoktu. Ardından arkada sesler duyduk. Bir baktık Kumsal geliyordu. Ama Kumsal'a bir şeyler olmuştu. Gözleri hafif grileşmiş ve kızarmıştı. Göz altı morarmıştı bu da uyuyamadığını gösteriyordu. Saçları düne göre yıpranmıştı. Arda "Kumsal ne oldu? Neden bu kadar kötü gözüküyorsun? Bir şey olduysa hemen söyle lütfen." deyince Kumsal "Bir şey yok konuyu anlatalım, eve geçmeyi planlıyorum, çok halsizim." dedi. Arda Kumsal'ı her zaman önemserdi. Kumsal'ı böyle görünce üzülmüştü. O sırada Kumsal açıklama yapması gereğini düşündüğü için "Yorgunum uyuyamadım. Dün gece konuştuklarımızı düşündüm." dedi. Fakat pek inandırıcı değildi Kumsal'ı daha fazla sıkmamak adına bir şey demedik.
Çağan da "Hadi, Arda'ya anlatalım." dediğinde Arda'ya anlatmaya başladık. Arda çok şaşırmış gibi durmuyordu. Anlatınca "Evet, Arda ne düşünüyorsun?" dedi Çağan. Arda "Ben de yaşıyorum ama daha uzun süredir. Birkaç aydır böyle, kendimi yorgun hissediyorum, ama bu olaylardan sonra çok fazla deja vu yaşıyorum." deyince gariplik olduğu aşırı belliydi. O an biraz düşündüm, olanlar ile ilgili. Güney ise "Bir filmden falan mı etkilendik acaba?" dediğinde çok saçma bir şey dediğini o da biliyordu ama içimizi rahatlatmaya çalışıyordu. "Hayır dostum, bu öyle bir şey değil." dedi Arda. Güney de tamam dercesine başını salladı. Kumsal bir anda kalktı ama kalkması ile yere düşmesi bir anda oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİTLİ GERÇEKLİK
Teen FictionKüçüklüğünden beri yakın olan altı arkadaş yaz tatillerini her zaman ki gibi normal geçireceklerini zannederler. Ama yakın zamanda karmaşık şeyler olduğunu anlarlar. Bunları çözmeye çalışırlar ama kendilerini bambaşka bir yerde bulurlar. Peki on alt...