[1]

792 57 0
                                    

Author pov :

ჯიმინი დილით ადრე ადგა და ჯონგუკის დედას საჭმელს უმზადებდა. ჯონგუკის დედა საკმაოდ დაკავებულია, მისი სამსახურის გამო. ჯიმინმა საუზმე მიირთვა და სკოლაში წასასვლელად მოემზადა. მან მშობლები 7 წლის ასაკში დაკარგა, ამის შემდეგ ცხოვრობს ჯონგუკის სახლში. ისინი ისე გაიზარდნენ მეგობრები არასდროს ყოფილან. ჯიმინის ოცნება არის ის რომ სკოლას როცა დაამთავრებს უნდა მარტო გადავიდეს საცხოვრებლად და კარგი სამსახური ჰქონდეს.
დღეს ჯონგუკი ჯიმინის კლასში გადადის. ის სკოლაში ყველაზე პოპულარული და ამავდროულად სიმპატიური ბიჭია. ჯიმინი კი საყვარელი და ჩაგვრის მსხვერპლი. ჯიმინის კლასში ჯონგუკმა ნახა მისი ორი ბავშვობის   მეგობარი, ლისა და თეჰიონი.

Jimin POV:
კლასის კარებს ვაღებ და ვხედავ ჯონგუკს, რომელიც ჩემს კლასში დღეს გადმოვიდა. ვნერვიულობ რადგან მასთან ერთად ერთ კლასში არასდროს ვყოფილვარ. უკნიდან ვიგრძენი თავში წამორტყმა და რომ შევიხედე  თემინი იყო. მე ის მჩაგრავს ყველას თვალწინ, შეურაცხყოფას მაყენებს მაგრამ მე არაფრის გაკეთება არ შემიძლია. ვერაფერს ვაკეთებ მხოლოდ იმას ვასრულებ რასაც მეუბნება.

გაკვეთილების შემდეგ ჩემთან თემინი და მისი მეგობარი ჯონგინი მოდიან. ისინი ფულს მთხოვენ რომ ინტერნეტ კაფეში ითამაშონ მეც სხვა გზა არ მაქვს, ვაძლევ მათ ფულს და
სახლში მოვდივარ.

Jungkook pov :
ჩემს ოთახში ვმეცადინეობ შემოდის დედა და მაგიდაზე წვენს მიდებს.
დედა : სკოლაში რა ხდება ხომ ყველაფერი რიგზეა ?
მე : კი დედა არ ინერვიულო.
დედა : ჯიმინი როგორაა ?
მე : დედა მას რატომ არ ჰკითხავ ?
დედა : ყოველ ჯერზე როცა ვეკითხები თუ როგორ არის ის ყოველთვის მპასუხობს რომ ყველაფერი კარგადაა. მაგრამ დარწმუნებული ვარ რომ ცუდ მდგომარეობაში აღმოჩნდება. რადგან ერთ კლასში ხართ გთხოვ იზრუნე მასზე რადგან მასთან ყოფნისთვის დიდი დრო არ დაგრჩენია.
მე : რატომ ?
დედა : რადგან უნივერსიტეტში რომ წახვალთ ჯიმინს მარტო ცხოვრება მოუნდება.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
მე ეს ფიკი დავწერე სერიალი : ალუბალი ზამთრის შემდეგ ხარობს რადგან ძალიან მომწონს მათი სიყვარულის ისტორია შემდეგ თავს მას შემდეგ დავდებ როცა მოთხოვნა იქნება იმედია წაიკითხავთ და მოგეწონებათ 💞

(273 სიტყვა )

Vote ✅
Folow✅
Comment ✅

პირველი სიყვარული (✔)Where stories live. Discover now