უნივერსიტეტი :
Jimin pov :
ლექციები დამიმთავრდა და წასვლას ვაპირებდი, როცა ჯენიმ დამიძახა. ეს და მისი დაქალი ის გოგოები არიან ვინც ბარში გავიცანით.ჯენი : ჯიმინ.
მე : რა მოხდა ჯენი ?
ჯენი : დღეს ხომ ჯონგუკთან ერთად სადილობ, ხომ ?
მე : კი.
ჯენი :შემოგიერთდებით. გთხოვ.
მე : ჩვენ ? რატომ ?
ჯენი : თავს ცუდად ვგრძნობ, პროექტზე მუშაობისას რომ გაკლდით, ამიტომ მინოდოდა სადილი მეყიდა. შეიძლება ?
მე : მაგრამ ჯონგუკი ჩვენს გუნდში არაა.
ჯენი : ყოველდღე ერთად ჭამთ. არ მინდქ ჩემ გამო მარტო ჭამოს.
მე : კარგი.რესტორანში :
Author pov :
რესტორანში მივიდნენ ბიჭები. დაინახეს ჯენი და მასთან წავიდნენ.ჯიმინი : ჯონგუკ. მოგვიანებით აგიხსნი.
ჯენი : ჯონგუკ. ჯიმინისთვის სადილის ყიდვა მინდოდა პროექტის გამო. მენიუ გამომართვი. რამე აირჩიეთ. ჩვეულებრივ, აქ დიდიხანს უნდებიან მომზადებას.ჯენიმ ეს თქვა თუ არა ჯიმინს მიწერა ,,თქვი, რომ რაღაც მოხდა და უნდა წახვიდე. ჯონგუკი მომწონს. ''
ჯონგუკი : მოგწონვარ ? - მან მენიუ გ ერდზე გადადო და ჯენის მიუბრუნდა.
ჯენი : რა ? რაზე ლაპარაკობ ? საყვარელი მხარეც გქონია. აბა, მაგას რატო მკითხავდი ?
ჯონგუკი : თუ არ მოგწონოვარ, არ მოგწონვარ.
ჯენი : და თუ მომწონხარ ? შენ მოგწონვარ ? გინდა ერთად ვიყოთ ?
ჯონგუკი : არა. უკვე მყავს შეყვარებული.
ჯენი : მერე რა ?
ჯონგუკი : რა მერე რა ? - ჯონგუკი უკვე ბრაზდსბოდა მაგრამ ჯიმინის ხათრით თავს იკავებდა.
ჯენი : ვვარაუდობდი, რომ გეყოლებიდა. ხალხი აზრს იცვლის. პრობლემა არ მექნება, ორივესთან თუ იქნები.
ჯონგუკი : ეგ არასდროს მოხდება. რადგან შენნაირ ძუკნას მეგობრადაც არ ვთვლი. შეგიძლია წახვიდე ?
ჯენი : ნაბიჭვარო. - ადგა და წავიდა.
ჯიმინი : ჯენი. - ჯონგუკმა ხელი მაჯაში ჩაავლო და ისევ თავის ადგილას დააჯინა.
ჯონგუკი : გაუშვი.
ჯიმინი : მაგრამ...
ჯონგუკი : მოდი ჩემთან. - და ჯიმინი მკერდზე მიიკრო. და ლოყაზე აკოცასაღამო :
Jungkook mother pov :
მათი სახლის წინ ვიყავი. დღეს ხომ ჯიმინის დაბადების დღეა, ამიტომ ტორტი ვიყიდე და მაქნიდან გადასვლას ვაპირებდი როცა დავინახე ერთმანეთს როგორ კოცნიდნენ. ყოველთვის ვიცოდი რომ მათ შორის რაღაც სხვა იყო. - ჩავღიმე და სახლში წავედი.საღამო :
Jimin pov :
სახლში მივედი როცა ჯონგუკს ეძინა. ალბათ გაბრაზდა როცა ვთქვი რომ ჯისუს ავტობუსის გაჩერებასთან მივაცილებდი. საპირფარეშოდან რომ გამოვედი ჯონგუკი ფეხზე იდგა და მიყურებდა.მე : ჯონგუკ! გაგაღვიძე?
ჯონგუკი : არა. შენ გამო ვერ ვიძინებდი. ავტობუსის გაჩერებამდე მიყვანის შემდეგ პირდაპირ სახლში რატომ არ წამოხვედი ?
მე : პროექტში რაღაცის შეცვლა დაგვჭირდა, ამიტომ გაგვეწელა. - ის ძალიან გაბრაზებული იყო. მაგრამ ამავდროულად ძალიან საყვარელი, რომ დაგენახათ ის საყვარელი ლოყრბი ვერ მოითმენდით და უკბრნდით. მე მივედი და წელზრ ხელები მოვხვიე.ჯონგუკი : ჩამეხუტე. - მეც მივედი და ჩავეხუტე. მომენატრე. - კისერზე ხელები ხოლო წელზე ფეხები შემოვხვიე და ჩავეხუტე.
მე : მეც! - ლოგინზე დაჯდა და მის კალთაში მომათავსა.
მე : გუკ...გთხოვ გამჟიმე!
ჯონგუკი : მთხოვე!
მე : მამიკოო...გთხოვ..მაგრამ მიხმარე!
ჯონგუკი : რომ არ გეთქვა ვაპირებდი შენს მწარედ დასჯას. მაგრამ ჯობია შენი პირით თქვა რომ მაგრად გიხმარო პატარავ.ლოგინზე უხეშად დამაგდო და ჩემს ზემოდან მოექცა.
(დანარჩენი თქვენზე მომინდია)
(მოგატყვილეეე)
ყველანაირი მატერიისგან გამათავისუფლა და გაუფრთხილებლად შემოვიდა ჩემში. ძალიან უხეშად და ჩქარ ბიძგებს აკეთებდა. ოთახში მხოლოდ ორი სხეულის შეჯახების, კვნესის და ხვნეშის ხმა ისმოდა. მალევე მეც და გუკმაც გავათავეთ და ტკბილად დავიძინეთ ერანეთზე აკრულებმა.
------------------------------------------------------------------------------------------------------ესეც ახალი თავიი.
(442 სიტყვა)
Vote✅
Folow✅
Comment✅
YOU ARE READING
პირველი სიყვარული (✔)
Romanceჯიმინს მშობლები ადრეულ ასაკში გარდაეცვალა ჯონგუკის დედამ ის შეიფარა ბიჭები ერთმანეთს საერთოდ არ ეკონტაკტებოდნენ მაგრამ მათი ურთიერთობა იცვლება მაშინ როცა ჯონგუკი ჯიმინს კლასში გადადის