طريقي ولازم امشي فيه
مفروض عليا و مفروض عليه
لا أنا قادرة إنى منة ارجع و لا عارفة حتي نهايته ايه
يهزمني هو مرة و ابكيلة واقولة لييييه
وفي وسط بكايا ابتسمله وابصله و اضحك عليه
ايه اللي عايزة مني وانا عايزة منه ايه
في حلقة مفقودة و ما بينا صراع يا ليا يا اما ليه
طريقي
هحلم وحلمي مصدقاه
و إن راح لفين هفضل وراه
و إن جيتي يا دنيا عليا مرة
طريقي برضة مكملاه
يهزمني هو مرة و ابكيلة واقوله ليه
و في وسط بكايا ابتسملة و ابصلة واضحك عليه
ايه اللي عايزه مني وانا عايزة منه اي
في حلقة مفقودة و ما بينا صراع ياليا يا اما ليه
طريقي 💖✨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في بيت زهرة الجارحي .
سمية بصوت عالي : اصحي يا بقرة براسين هتتاخري علي شغلك يا يبت اصحي بدل مكسر المقشة اللي في ايدي عليكي ( زي امي بظبط والله 😂✨)
زهرة بنعاس : بالله عليكي ياما ابوس ايدك انا مش قادرة اروح العيال امبارح شلوني ده انا كان هيجيلي جلطة .
سمية بشهقة : اسمالله عليكي ياما بعد الشر بس يبنتي ده شغلك معلش قومي وانا هعملك كوباية شاي بلبن وسندوتش جبنة اسطنبولي .
زهرة بحب لامها : ربنا يخليكي ليا احلي ام في العالم انا قايمة اهو هصلي فرضي وهاخد شاور عشان افوق للعيال دي .
سمية : ماشي يا زوزو يلا واه البت شيماء اتصلت عليكي وعيزاكي .
زهرة : هخلص نفسي الاول وبعدين هشوفها عايزة .
تذهب زهرة للحمام تتوضي وتؤدي فرضها وتاخذ شاور وبعدين تلبسولم تضع مساحيق تجميل فهي جميلة جدا ولا تحتاج ثم ذهبت للصالون .
سمية : قمر بسم الله ما شاء الله ربنا يحميكي يبنتي من كل واحده بتبصلك و تقول بسم الله ما شاء الله .
زهرة بمرح : شيخة سمية المغربية مش وقتك انا هاخد الجبنة الاسطنبولي اكلها في الطريق سلاموز يا سوسو.
تخرج زهرة من عمارتها وتخرج هاتفها لكي تتصل علي صديقتها .
شيماء بصوت عالي : الوووووو انتي فين يحيوانة ها فيييين .
زهرة بوجع في ودنها : اااه يبنت القرعة ودني منك لله انا تحت البيت انتي فين .
شيماء : انا في شغل يختي كنت هتأخر عليه والمدير ابن الجزمة هزقني منك لله .
زهرة بمرح : الله وانا مالي يا لمبي وبعدين انتي بتروحي الشركة سالعة الصبح وانا بروح تمانية اصحي ساعة بدري لي .
شيماء : بصي انا هرد عليكي دلوقتي بس لو شوفتك في الشارع هسووي....الو ....الو قفلت في وشي الحيوانة .
زهرة و هي تقفل في وش شيماء : هي ناقصها عكننه ده اي الهم اللي الواحد فيه ده يلا اقعدي الطريق .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في قصر الملياردير جبار
في هذا الجناح الملوكي ينام هذا المثير عاري الصدر يلبس شورت فقط يستيقظ علي صوت اخته الحنونة .
نرمين برقة : جبورتي اصحي يلا يحبيبي عشان تفطر وتروح شركتك .
لا رد
نرمين برقة مصطنعة : جبوري اصحي يلا الفطار جاهز .
لا رد
نرمين بتحول مرة واحده : متخلص يعم جبار الفطار جاهز الواحد بطنة بتصوصو عايزه اطفح عشان اروح النادي .
جبار وهو يرفع المخده من علي وشة وينظر لها بنص عين : انتي بتزعقلي يبت انتي .
نرمين بخوف مصطنع : هو انا اقدر يباشا ده انت خيرك مغرقنا .
جبار بقهقه : يخربيتك يا نرمين يبنتي اعقلي بطلي بيئة بقي .
نرمين بضجر : ومالها البيئة يخويا ده كفايه اني ناشرة طقتشي في كل حتة دنتوا من غيري ولا تسوا .
جبار وهو يمسكها من قفها : اي طقتشي دي هااا وبعدين متيجي تضربني قلمين اخرجي يبت برا الاوضة بدل ما جيب وشك ده اشلفطة .
نرمين بتمثيل : مكنشش العشم يخويا انا هسيبلك البيت وامشي ومحدش هيعرفلي طريق .
جبار وهو يحدف عليها المخدة : امشي يلعن ...
نرمين وهي تجري : يختااااي الحقوني يخلق الراجل بيضربني بالمخده عايز يسقط اللي في بطني .
جبار برفعة حاجب : اللي في بطنك يبنت الجزمة ينرمين واللهي لوريكي .
ياخذ جبار شاور ثم يدخل غرفة الملابس المليئة باحسن و اغلي الماركات من الساعات و الملابس والجزم و يجهز نفسة .
ينزل جبار من سلالم فيقول بصوت قوي .
جبار : صباح الخير .
امير : صباح النور .
نرمين : صباحكوا قشذة ومربي هيهيهيهيهيهي .
جبار : مصيري همسكك هديكي علقة مخدهاش حمار في مطلع .
نرمين : وعلي اي انا هاكل احسن .
جبار بجدية : صفقة الالمازات حصل فيها اي .
امير بجدية : كلة تمام الالمازات دلوقتي في المصنع بيعملوا منها دلوقتي .
جبار : تمام .
نرمين ببضحكة بلهاء : المازات اي دي يا جبورتي .
جبار : صفقة المازات ب 10 مليار جنية .
نرمين : احيه 10 مليار جنيه وبعدين اكملت بخجل وبحب امير ممكن توصلني للنادي .
امير : حاضر .
جبار : انا همشي انا
يخرج جبار من القصر ويختار من جراج سيارتة عربية فيراري سوداء اللون .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
وبينما زهرة تعدي الطريق تنطلق هذه السيارة بسرعة ولكن توقفت في اللحظة الاخيرة .
زهرة بصدمة : انا كنت هداس دلوقتي احيه .
وفي هذة اللحظة يخرج من هذه السيارة جبار بطلنا الوسيم بطلتة الساحرة .
جبار وهو يخلع نظارته وينظر للهذة الحورية نعم عيناها وشفتاها وجسمها المثير برغم انها محجبة ولبسة واسع ولكن مصيرة وخدودها الحمراء اللعنة .
زهرة بغضب : لما انتوا مبتعرفوش تسوقوا بتركبوا عربيات لي هي حياة الناس لعبة .
جبار بصدمة فهذة اول مره فتاه تكلمة بهذة الطريقة انها كاد تصل لصدرة فانه طويل .
جبار : انتي بتكلميني انا .
زهرة : اومال مين يدلعادي ايوة بكلمك انت .
جبارة بصدمة : دلعادي ... بقي جبار الدممهوري يتقلوا دلعادي انتي متعرفيش انا مين.
زهرة: هتكون مين يعني ها اكيد عيل تافهه واخد عربية ابوه يتمنظر بيها ويقعد يطوح في الناس .
جبار بغضب : بقي انا جبار الدمنهوري اغني اغنياء العالم بت شبر ونص زيك تقولي الكلام ده .
زهرة بغضب : ليله اهلك طين هي مين دي اللي شبر ونص واحنا زنبنا اي انك زي النخلة وبعدين انت هتطبل اغني اغنياء العالم ازاي يعني بقولك اي امشي يعم بدل مفتحلك قرنك .
جبار بغضب جحيمي : تفتح قرن مين ده انا اهدلك مستقبلك يبت انتي .
زهرة بخوف من تهديده ولكن تحلت بشجاعة زائفة : ولا تقدر تعملي حاجة عشان في كيير هنا وهو ربنا وربنا اقوي من الكل سلام يا جبار .
جبار في سرة : انا هوريكي هي اه جامده بس واللهي لوريها مش جبار اللي يتعمل فية كده .
تدخل زهرة المدرسة فتتقابل محسن مدرس معاها في نفس المدرسة ويحبها .
محسن بحب : ازيك يا ميس زهرة اتأخرتي لي .
زهرة في سرها : مش وقت امك دلوقتي .
زهرة بابتساممة صفرا : الحمد لله اتاخرت عشان صحيت متاخر بعد اذنك .
زهرة و هي تدخل فصلها : السلام عليك... ينهار ابوكوا اسود اثبت ياض منك لي .
شادي : واللهي يا ميث ( ميس ) معملت حاجة هو عاصم قال هيشغلنا اغنية فوافقنا .
زهرة : وانت بقي يخويا كنت واكع و بتسقف لسلمي لي ها رد .
شادي : يا ميث البت سلمي هي اللي جامده انا مالي .
زهرة : هتشل يارب صبرني اطلع اقفلي برا .
شادي : اوووف بقي .
زهرة : نيجي للرقاصة الكبيرة بتاعتنا اللي ليها مستقبل باهر بترقصي في الفصل يا سلمي و رابطة ككرافة المدرسة علي وسطك .
سلمي : والله يا ميس معملت حاكة عاصم قالي لو مرقصتش هيعمل معايا الجلاشة .
زهرة بصدمة : جلاشة ...هي حصلت اقفيلي برا انتي كمان .
زهرة : نيجي بقي للصايع بتاعنا اللي مبلطج علي الفصل بتاعنا انت محدش مالي عينك ها رد .
عاصم : واللهي يا ابلة انا برئ انا لقيت الدنيا مكلبشة قولت اشغل حاجة تروق الواحد وبعدين يعني يميس فكيها شوية .
زهرة : مكلبشة وتروقك و افكها ده انا هعلقك اتفضل اقفلي برا جمب اخواتك واللهي لربسكوا يزبالة .
ساندي برقة وطفولة : ميس ميس .
زهرة : ايوا يا ساندي .
ساندي وهق تجري علي زهرة تحضنها وتبكي : كويم ( كريم ) ضيبني ( ضربني ) يا ميس .
زهرة بضحك : يخربيت لدغتك يا ساندي خلاص متعيطيش تعالي في حضني كرررريم .
كريم بغيرة : انا مش قولتلك يبت انتي متحضنيش حد غيري وربنا لضربك .
زهرة : يا دكرري بقولك اي سوسو خط احمر فاهم سوسو دي متضربش اتاسفلها .
كريم : انا اسف يا سوسو متزعليش مني .
ساندي بطفولة وهي تجري تحضنه : انا مش زعلانة منك يا كويم ( كريم ) .
كريم : بحبك يسوسو .
ساندي: وانا كمان .
زهرة : نحل مشكلتك بقي نحل مشكلتك ونحل مشكلتها وتولع مشكلتي مجبلكوا اتنين لمون احسن يلا كل واحد علي مكانة ومش عايزة اسمع نفس عشان هنبدا الحصة .
بعد ساعة .
زهرة : وكده يولاد نكون خلصنا ككل واحد ييسيبلي كراسة الواجب بتاعهه عشان هعلمها واوزعهاا علييكوا بكرة .
يرن تليفون زهرة .
شيماء ببكاء : تعاليلي يا زهرة حالا .
زهرة بقلق : مالك يشوشو في بتعيطي لي.
شيماء : المدير حاول يتحرش بيا ولما ضربت بالقلم طردني برا الشركة .
زهرة : اه يبن ... طب انا جيالك اسبقيني علي الشركة .
شيماء بخوف : بلاش يا زهرة .
زهرة : بقولك القيكي قدام الشركة .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
شيماء وهي تجري تحضن زهرة : زهرررة انا اتهزقت .
زهرة بشجاعة : ولا عاش اللي يهزقك يبت ده انا هاهد الشرككة علي دماغة تعالي ورايا .
زهرة لسكرتيرة : المدير بتاعكوا فين .
السكرتيرة بقرف : وانتي عيزاه ليه .
زهرة بغضب وصوت عالي : وانتي مال امك فين المدير .
سكرتيرة : انتي واحده بيئة ومش محترمة اكيد انتي واحده شمال جاية تخدي فلوس .
زهرة وهي تردح بصوت عالي : نععععععم نعععععم بقي انا اسيب سوق الرجالة وابصلك انت يا تصفيات الاكازون ( بصوت ياسمين عبد العزيز في فيلم صايع البحر 😂✨)
الشخص بصدمة : انتي .
زهرة : انت
_____________________________
منننساش ندوس علي النجمة ها و تكتبوا رايكوا في القصة 💖😂✨
أنت تقرأ
✨ الملياردير العاشق ✨
Romanceهو اغني رجال العالم واكثرهم سلطة وقوة يتيم لدية اخته التي تكون من تسنده في هذة الحياة وسيم حد اللعنة ملقب ب ( الملياردير الوسيم ) لدية الكثير من الاعداء لنجاحة لا يثق في جنس حواء ولا يهتم بالحب وها هو (جبار الدمنهوري ). هي مجنونة مرحة يتيمة الاب تحب...