الفصل العاشر

154 10 0
                                    

الممرضة : جبار باشا المريضة صحت .
يدخل جبار وخلفة شيماء و نرمين و امير ويوسف كانت زهرة في حالة من يراها يشفق عليها كان وشها مشحوب وشفايفها بيضاء وكانت يداها مليئة بالمحاليل وكانت تنظر للسقف الغرفة .
نرمين وشيماء بدفعة واحده وهم يحضنوا زهرة : زهرررررة .
زهرة بالم : اه يولاد الجزمة بطني يخربيتكوا جموستين بيحضنوني .
جبار بحدة وهو يمسك اخته من قفاها لكي تبتعد عن زهرة ولكن كانت مثل الامير .
جبار : يخربيت اهلك اوعي يزفتة عشان ترتاح الجرح هيتفتح تاني يخربيت امك اوعي يبت .
يوسف : اوعي يا شيماء يخربيتك البت بتفرفر اوعي يشيماء .
جبار بصوت جهوري : اقسم بالله اللي مش هيقوم لهورية وشي تاني .
كانت شيماء و نرمين ابتعدوا عن زهرة وهم خائفين .
جبار برفعة حاجب : ناس مبتجيش غير باالعين الحمرا .
يوسف : عاملة اي يزهرتي .
زهرة بصوت ضعيف : كويسة الحمد لله .
نرمين ببكاء : انا كنت خايفة عليكي يا زوزو اووي اهئ اهئ .
شيماء ببكاء : شوفتي يزهرة من كتر خوفي عليكي لبست البلوزة علي بنطلون البيجامة .
زهرة : جبار ممكن تديني تليفوني معلش .
جبار وهو يجلس جمبها ويعطيها التليفون .
جبار : اتفضلي .
زهرة بمرح لكي تهدء الجو : بقولك اي يا يوسف اقف جمب شيماء واريد ان ابدي اعجابي بهذا الطقم.
يوسف بمرح : بس اي رايك في شبشب شياكة صح .
زهرة بمرح : اوووووومال .
كانت زهرة تصور يوسف و شيماء .
شيماء : لا يا زهرة بس بقي اه يا باردة .
يوسف : اه يبنت بس يبت برستيجي يخربيت اهلك .
زهرة بمرح : حبت صور انما اي عنب ههههههه.
نرمين بصراخ افجع الجالسين : جبااااااااااار .
جبار بحدة : في اي يبنت الكلب صرعتي اللي جابوني .
نرمين : الدكتورة قالت لازم زهرة تاكل عشان ميحصلهاش هبوط حاد .
جبار : جدعة فكرتيني .
زهرة : لا مش جعانة انا عايزة اروح مش بحب المستشفيات .
جبار بصرامة : مينفعش تخرجي من المستشفي الا بعد اسبوع عشان الجرح يلم وكمان لازم تاكلي عشان انتي جسمك ضعيف واكلتك ضعيفة و ممكن يحصلك هبوط حااد .
زهرة بعبس طفولي : لا مش عايزة اكل .
جبار بعند : هتاكلي ورجلك فوق رقبتك والا والله هجبلك ماريتا و ماكس .
زهرة بخوف : لا خلاص .
شيماء ل نرمين بهمس : شكل اخوكي واقع خالص .
نرمين : مهو باين ثم اكملت بفرحة طب ياريت تبقي زهرة مرات اخويا ده انا هوزع شربات علي مصر كلها .
يوسف وهو يهمس لهم : وانا كمان عايز شربات لو ده حصل .
نرمين بمرح : ادعي انت بس يخويا وانا اجبلك شربات لغاية فلتك .
امير بهمس معهم : ومش معني هو طب انا عايز .
شيماء : اي شغل ستة ابتدائي مهو ممكن يكون اخوكي واقع بس زهرة دي دماغها جزمة مش بتحب اخوكي دي مسمياه خازوق حياتي .
يوسف و هو يضحك بشدة : مش قادر ده لو جبار عرف هيعمل منها بطاطس محمرة 😂
امير بضحك : لا و انت الصادق ده هيرميها للفهود بتاعته .
شيماء بصدمة : هو عنده فهود .
امير : اه جبار مربي فهدين عنده واحد اسود اسمة ماكس والتاني العادي ده اسمة ماريتا .
شيماء : عشان كده زهرة خافت لما سمعت اسمهم الله يكون في عونك ينرمين .
نرمين : لا مهو حطتهم في جنينة جمب القصر ومحاوطها بسور عالي .
زهرة بغيظ : بتتكلموا في اي من غيري خلاص بقيتوا عصابة .
جبار : والله يا يوسف الكلب انت وامير لو عرفت انكم بتتكلموا عليا لهنفخوكوا وانتوا ونرمين .
نرمين : الاه وانا مالي يا لمبي .
جبار : طب اخلصوا عايزين تطفحوا اي .
نرمين : انا عايزة اتنين شاورما سوري و بالتومية ها واحدة بيتزا لارج واه عايزو فيروز رمان وانتي يا شيماء .
شيماء : زيها بس مي عايزة بيتزا هاتلي بدلها جلاش .
جبار بضجر : تعالوا كلوني بالمرة وانت يا امير .
امير : انا عايز Meat with Mushroom sauce و green salad و كاس ويسكي .
زهرة بطريقة اضحكت الجميع : طلعوا الشمام الكافر ده برا عايز ويسكي وبرشام يكلب طلعوا برا .
جبار بقهقة : هههه برشام اي بس ده عايز لحمة بالصوص الماشروم و سلطة و وويسكي .
زهرة : ااااه طب والويسكي لي هاتلوا فيرز اناناس لونة زية بس طعمة حلال وانضف .
امير : انا هسكت عشان متشلش .
يوسف : سيبك من كل الادوية دي انا عايز نص فرخة مشوية ها وكيلو كباب وزود الطحينة والسلطة .
زهرة : انت ياض مش غلط عليك تاكل مشاوي مفيش مشاوي .
يوسف : لا وحياة امك انا بصي نفسي فيهم .
زهرة : خلاص خليهم نص كباب .
يوسف بمرح : حياتي بقت احسن بكتير انا حسيت فعلا بالتغير .
جبار : وانتي يا زهرة .
زهرة : مش عايزة حاجة .
شيماء : بقولك اي انا عارفة زوزو بتحب اي .
زهرة : اخرسي يشيماء بدل مفقعك قلم صاروخ .
جبار : قولي يشيماء وفكك منها .
شيماء بطريقة مضحكة : بص يسيدي بتحب المكرونة البشاميل و بتحب الرقاق باللحمة وككمان زود عندك بتعشق حاجة اسمها فراخ بالكاري واه كمان مبتحبش السلطة بتخب بدلها سلطة بالطحينة وبتحب الجلاش بردوا .
زهرة وهي تحدف عليها الابرة : اه لو امسك لسانة اقطعه البشرية كلها هترتاح .
جبار بابتسامة : تمام طلباتكوا جلها سجلتها و كمان هزود عصير تفاخ ليكي يزهرة.
زهرة : لا انا عايزة فراورة .
جبار : مسمعتش عايزو اي يختي .
زهرة بنفاذ صبر : فراوره ( فراولة ) عايزة فراوره.
يوسف : بطناااااه ههههههههه مش قادرة ااااه ههههه .
زهرة بعبس طفولي : اتلم يا زفت .
جبار بضحكة جذابة : حاضر هجبلك فراولة واه هجيب سريرين جمبك هنا عشان الحمير اللي قاعدين دول عايزين يباتوا معاكي وانا هروح اغير هدومي .
شيماء : هو قال عليا حمارة ولا انا سمعت غلط .
نرمين : لا قالي يختي واحان كنا ضمن الحمير دول .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في مكان اخر
: ايوة يباشا كان شايل واحدة باين عليها كانت مصابة وداخل بيها المستشفي .
مجهول بضحكة خبيثة : باين علي جبار انة وقع .
: بس كان خايف عليها يباشا اللي عرفته انها صاحبة اختة و كمان اخوها غزها بالسكينة في بطنها وهو لحقها .
مجهول : عيزك تعرف كل حاجة عن البت دي ها وتراقبها فاهم .
: امرك يا وليد باشا .
وليد بضحكة خبيثة : تمام روح انت.
وليد : واخيرا يا جبار بقي ليك نقطة ضعف هنتقم منك زي معملت فيا وهحرقك دمك زي محرقت دمك علي خطيبتك ههه انا عارف انك بدور علياا بس بعينك لو لقيتني هههه  وانتقم منك واخد ثروتك دي  .
فلاش
يدخل جبار لقصرة بفرحة لقد حقق حلمة وقد احي شركات والده مرة اخري بعد ان كادت تفلس .
جبار بضحكة جذابة : سنية يا سنية .
سنية : ايوة يا بيه .
جبار : اومال فين نرمين و سارة .
سنية : نرمين هانم في النادي يبيه و سارة هان في اوضتها .
جبار : طب روحي انتي .
يصعد جبار وهو فرحان جدا يريد ان يخبر خطيبتة بأنجازاتة ولكن هنا الصدمة كان جبار واقف خلف الباب يسمع حبيبتة وهي تضحك بعهر وتكلم احد معاها في الغرفة .
سارة بدلع : بس بقي عيب كده قوم لجبار يجي يشوفنا .
: ده مغفل مش حاسس بحاجة تعاليي بس كده وانتي زي القشطة .
سارة بضحكة مثل العاهرات : هيهيهيهيهي هيب يا وليد بقي بتكسف .
وليد : اموتت في اللي بيتكسف .
يدخل جبار مثل الاسد وانصدم من المنظر كانت حبيبتة في السرير مع عشيقها يزنوا ويفعلوا ما حرمة الله .
سارة بزعر : جبااار .
جبار بنظرة سوداوية : اه يبنت **** يا ***** يبن ***** بتخونيني في قصري وتننجسية مع مين هااا مع عدوي واله لاقتلك واقتلة .
ولكن كان وليد قد نط من الشباك .
جبار وهو يضرب ويلكم ويصفع سارة و يصرخ مثل المجنون : ليييييه عملتلك ايييييييه ليييييييه كل دههههه ده انا حبييييييتك حرام عليكي .
سارة وهي تررجاه : ابوس ايدك افهمني ااااااه يا حبار حرام عليك ااااااااه .
جبارة وقد برزت عروقة وقد اسودت عيناه و هو يضحك ضحكة مجنونة بثت الرعب في سارة : اي رايك يا سارة نلعب لعبة .
سارة وهي تحرك راسها بهستيرية : لاااااا يا جبار ابوس ايدك ارجووووووك وحياة امك ارجووك يا جبار سيبني امشي ومش هتشوف وشي تاني .
جبار وهو يمسك شعرها بوحشية وينظر لها بنفس الضحكة : تؤ تؤ يا روحي تعالي نلعب لعبة اللعبة خمس جولات تعالي اوريكي اول جولة .
كان جبار يسحب سارة وهي بملابسها الداخلة ويضحك بجنون وهستيرية و لكن وهو يسحبها قد اقتلع نصف شعرها .
جبار : تؤ تؤ يا حرام شعرك طلع في ايدي بس لسو في حبة تانين تعالي .
سارة بصراخ وبكاء هيستيري : ارجوووووك يا جبار سيبني اقسم بالله انا غلطانة انا اسفة ااااااه .
جبار بجنون : اول جولة يحبيبتي اللي في ايدي ده مسدس فيه خمس طلقات كل سوال هسالة لو معرفتيش تجاوبي هضربك بالطلقة دي في اي مكان في جسمك .
سارة وهي تبوس رجلة : ابوس رجلك يا جبار سيبني ارجوك ارحمني .
جبار : اول سوال بتحبيني .
سارة بالم وشهقات : اه بحبك .
جبار وهو يضرب اول طلقة في دراعها : كدابة يحبيبتي
سارة بالم وصراخ : ااااااااااه .
جبار : تاني سوال كنتي بتخونيني لي .
سارة : مخونتكش ده هو ااااااااااه .
جبار وهو يطلق تاني طلقة في دراعها الثاني : كدابة يحببتي مش عايزين كدب .
سارة : اااااااااه حران عليك انت مش طبيعي ااااااه .
جبار : تالت سوال بتخونيني من امتي .
سارة بالم : من شهرين اليوم اللي عملت فيه حفلة عيد ميلاد نرمين .
جبار : اجابة صح رابع سوال عملتي فيا كده ليه .
سارة ببكاء ووجع : هو اللي ضحك عليا و الله قالي لو اتعاونت معاه ممكن ياخد شركاتك كلها ويكتبلي نصها باسمي .
جبارة بضحكة مختلة : ده عند امة وامك اللي هتروحلها خامس سوال خونتيني مع حد غير الوسخ ده .
سارة بالم : لا والله .
جبار بضحكة مختلة : هههه شطورة يحببتي خلصنا اول جولة تعالي بقي نوصل لجولة تانية دي عبارة يحياتي احنا هنحطك في الصندوق الازاز ده وهو هيملي مايه لوحدة وهتقعدي فية 10 دقايق لو عرفتي تنقذي نفسك يبقي هننقل للجولة تالتة لو معرفتيش تصبري للعشر دقايق متخفيش هبقي ازوركك يوم الجمعة في المقابر .
سارة بصراخ : ارجووووك يا جبار انا اسفة والله انا غلطانة وخاينة بس ارحمني .
جبار بصراخ وجنون : وانتي مرحمتيش قلبي لية هاااا مرحمتوش لييييه ردي عليا حطوها جوة القفص يلا خلونا نستمتع شوية .
امسكوا الحراس ب سارة ووضعوها جوه قفص الزجاج وكانت المياة تبدء بالارتفاع وترتفع وكانت سارة تتوسل لجبار وتصرخ له وهو كان ينظر لها بابتسامة حتي وصلت المياة لاخر القفص وكانت سارة تحاول ان تنقذ حياتها .
جبار وهو ينظر لساعته : 10...9...8..7..6..5...4..3..2..1..طلعوها يلا عشان الجولة التالتة .
كانت سارة تستنشق الهواء وبدات سارت تصرخ : انت مجنووووووون والله مجنووووون موتني اخسن اقتلنااااااي اقتلناااااي
بدأ جبار بالضحك وكان يضحك بصوت عالي حتي هدا
جبار : اقتلك ههه ضحكتيني جبار مش بيقتل انا هخليكي انتي اللي تقتلي نفسك بنفسك يلا يحلوة بدل ميكونوا خمس جولات هخليهم تلاته عشان صعبتي عليا اخر جولة هاتوها ورايه .
كان جبار يذهب لباب ذهبي كبير ( فاكرينة ها 😂✨) كانت سارة تعلم اما خلف هذا الباب وكانت تصرخ وتترجي جبار وتتوسل له .
امسكها جبار من شعرها وجرها لداخل الباب كان المكان يعمه الهدوء .
جبار بصوت جهوري : ماااااااااااكس ماريتاااااااا جبتلكوا اكلكوا .
سارة بصراخ هيستيري : لا يا جبااار ارجوك متعملش معايا كده ارجووووك يا جبار لاااااااااااا متسبنيش يا جبار .
خرج جبار ولقد سمع صوت فهودة وهي تزئر وصراخ سارة ولكن عم الصمت لقد ماتت سارة .
فلاش باك
وليد بضحكة يملئها الخبث : هههههههههههه نهايتك علي ايدي يا جبار.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
استوووووووب يبني 😂✨
شكلكوا في فصل النهاردة

متنسوش تدوسوا علي النجمة ها 💖 واه متنسوش تكتبوا رايكم واستنوني بليل ✨😂

✨ الملياردير العاشق ✨حيث تعيش القصص. اكتشف الآن