الفصل التاسع

146 10 0
                                    

: يالهوووووووووووي
جبار بحدة وغضب : بتزعقي كده ليه يا سنية ازاي تعلي صوتك في بيت الدمنهوري .
سنية الخادمة بخوف : انا اسفة يبية والله ما اقصد اصل في واحد برة باين عليه شمام او حرامي كده الحراس مسكينوا برا وبيقول انه انه.
جبار بغضب جحيمي : انتي لسة هتعصلجي في الكلام متتنيلي خلصي .
سنية بخوف وتلقائية : اصل يبيه بيقول انه تبع زهرة هانم بيقول اخوها .
زهرة بصدمة : احمد يالهووووي انا طلعالوا وارجوكوا محدش يخرج معايا
نرمين : لا يا زهرة اخوكي ده كذا مرة حاول يضربك ويقتلك لا انا مش هسيبك تخرجي لوحدك .
زهرة : ارجوكي يا نرمين لو ليا غلاوة عندك سيبيني اطلعلة لوحدي ارجوكوا محدش يطلع معايا .
جبار بحدة مخيفة : انا هطلع معاكي دلوقتي حالا ومش هتغيبي عن عيني فهمتي .
زهزة ببكاء و استسلام : حاضر .
تخرح وهي جبار فقط والمنظر كالتالي اثنين حراس ضخام جدا يمسكون احمد اللعنة كان منظرة مرعب كان تحت عينيه احمرار وكان وشة مثل الهيكل العظمي و كان منظرة مخيف .
الحارس 1 : اهمد ياض
احمد بصراخ : اوعي ايدك كده انا اخو زهرة اووووعي يا زهرة .
تذهب زهرة ل احمد .
احمد وهو يقف امامها ويمسح تحت انفه كالشمامين : اووووه زهرة هانم جت اللي عايشة في العز ده كله وسيباني ومش راضية تديني فلوس
زهرة بغضب وبكاء : انت جيت ورايا ازاي وبعدين انا مش عايشة هنا انا جاية ازور صحبتي .
احمد باستفزاز و عدم اتزان : جيت وراكي ازاي فاني كنت تحت بيتك ولقيتك نازلة ومشيت وراكي ام بقي جاية تزوري صحبتك دي مش داغلة دماغي خالص لو انتي بتمتعي الباشا فهصدقك .
زهرة بشهقة وعدم تصديق : انت بتقول اي يزبالة انت انا مش عاهرة ولا واحدة بتاعت ليل انا واحدة بشتغل بشهادتي ومهنتي وبعدين في اخ في العالم يقول لاختة كده حسبنا الله ونعم وكيل امشي من هنا ..
احمد بضحكة هيستيري : هههههههه عايزاني امشي وانتي متمتعة في العز ده كلة انا عايزة نص مليون جنية طالما انتي قاعده في العز ده الا والله هقتلك .
جبار بنظرة مخيفة ونبرة متوحشة وبروزة التي قد ظهرت قد ارعبت احمد .
جبار : تقتل مين يا روح امك ده انا ادفنك هنا .
زهرة : جبار ارجوك وبعدين بص يا احمد فلوس مفيش لو عايزني اساعدك واعالجك من الادمان ده وترجع احمد اخويا علي عيني .
احمد بجنون : يعني ده اخر كلام عندك .
زهرة : ايوة اخر كلام ااااااااااه .
احمد وهو يطعن زهرة في بطنها : شوفتي اخرت اللي يعصي كلامي .
جبار بخوف وقلق : زهررررررة زهررررة ردي عليااااا حد يجيب العربية يا بهايم بسرعة .
زهرة بكلام متقطع وبكاء : ج...جبار....ا..ر..جوك...خلي...با..لك...من....امي .
جبار : متقوليش كده انتي هتعيشي يحبيبتي زهرة ردي عليا
انقض جبار علي احمد مثل الفهد الذي يربية كان يسدد له لكمات
جبار بنظرة قاتمة تدل علي العاصفة التي قادمة : ابن ***** عايزة في القبو جمب اخواته
يحمل جبار زهرة فكانت بين يدية مثل الفراشة ووضعها في سيارتة واسرع لمستشفيات الدمنهوري
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
هرولت الخادمة سنية للصالون .
خادمة سنية : الحقيني يا نرمين هانم .
نرمين بقلق : في اي يا سنية .
خادمة سنية : اخو زهرة هانم ضربها بالسكينة في بطنها و جبار باشا اخدها لمستشفي ******
نرمين ببكاء وزعر : ينهار اسود يالهووووي امير ارجوك يا امير وديني ل زهرة .
امير : حاضر اهدي بس انتي .
نرمين ببكاء وشهقات : ارجوك يا امير ارجوك وديني هناك .
امير : طب ورايا .
يركب امير ونرمين السيارة وكانت نرمين تبكي كثيرا .
نرمين ببكاء : انا هتصل علي شيماء .
شيماء بصوت ناعس : مممم الو .
نرمين ببكاء عالي افزع شيماء : شيمااء....ز...زهرة....اخوها ضربها بالسكينة في بطنها .
شيماء وهي تصرخ : يالهووووي زهرة يالهوووي طب هي في مستشفي اي .
نرمين : في مستشفي ********* متقوليش لمامتها عشان متتعبش .
شيماء ببكاء : زهرة انت جيالها اهئ اهئ اقفليي ينرمين .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عند شيماء .
كانت شيماء تلبس ملابسها باستعجال فتدخل عليها والدتها
حكمت بزعر : مالك يا بت يا شيمااء بتعيطي لي .
شيماء ببكاء كثير : زهرة يماما اخوها ضربها يالسكينة في بطنها يماما .
حكمت بصدمة وزعر : يالهوووووي دي البت غلبانة طب انتي رايحة فين في الوقت ده دي الساعة 12 باليل يبنتي .
شيماء ببكاء : ريحالها يماما انا مش هسيب صحبتي واختي .
سامح ابو شيماء : اي دا مالك يشيماء .
حكمت بحزن : الت زهرة يحج اخوها غزها بالسكينة يعيني عليها ربنا يقومها بالسلامة .
سامح بحزن : لا حول ولا قوة الا بالله طب اوصلك يبنتي .
شيماء : لا يحج انا هروحلها انا انا نازلة .
تنزل شيماء السلالم وهي تخرج تلفونها من شنطتها للتصل علي يوسف ابن عم زهرة .
يوسف بنعاس : الوو .
شيماء ببكاء : الحقيني يا يوسف الحقيني .
يوسف وهي ينط من علي السرير : في اي شيماء حصلك حاجة .
شيماء : زهرة يا يوسف اخوها ابن االكلب غزها بالسكينة في بطنها .
يوسف بزعر : انتي بتقولي اي طب هي في مستشفي اي دلوقتي .
شيماء ببكاء : في مستشفي ******* انا لسه هروحلها .
يوسف : لا خليكي عندك انا جيلك اهر مسافة الطريق بس اوصفيلي بيتك .
شيماء ببكاء : في شارع زهرة بس العمارة اللي في وشها .
يوسف : ماشي اقفلي .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عند يوسف
يقوم يوسف من علي السرير ويلبس تشيرتة ولكن نسي ان يلبس بنطلونة فكان يوسف دائما ينام بالشورت وجري لغاية باب الفيلة ونسي ان يلبس جزمتة فكان لابس شبشب وركب عربية واسرع لشيماء .
يوسف : يلا اركبي يشيماء .
شيماء ببكاء : حاضر .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
يصل جبار الي المستشفي وهو يحمل حبيبته صغيرته التي لا تشعر باي شئ .
جبار بصراخ جهوري : انا عايز دكتورة يا بهايم حالا .
دكتو بخوف وتوتر : جبار بية هات الحالة .
جبار وهو يمسكة ياقة قميصة واسودت عيناه وقد برزت عروقة جعل الواقف امامه يموت من الخوف .
جبار بصوت مرعب : اقسم بالله لو ملقاش دكتورة حالا هخليكوا تموتوا فااااااااهمين .
تاتتي دكتورة لجبار وذهبوا لغرفة العمليات .
الدكتورة بخوف شديد : استاذ جبار معلش اقف برا .
جبار بصوت بث الرعب في الدكتورة : لو حصلها حاجة هدفنك مكانك .
هرولت الدكتورة الي غرفة العمليات وكان جبار لاول مرة يبكي علي حبيبتة نعم اول مرة يبكي علي احد كان هدومة الغالية مليئة بدماء صغيرتة .
جبار بهمس شيطاني من يسمعه يخاف : والله لخليهم يموتوا بالبطئ واعرفهم يعني اي يقربوا من حاجة ملك جبار الدمنهوري ثم ابتسم بطريقة تدل علي انه مجنون وقال جملته الملعونة التي كل من يسمعها يتمني ان يموت
           (✨ Silence is the Last attempt✨)
وهنا يأتي نرمين وامير و شيماء ويوسف .
نرمين ببكاء : زهرة فين يا جبار.
جبار بهدوء مرعب : في العمليات .
شيماء ببكاء : طب الحيوان اخوها ده فين ده انا هحبسة .
وهنا يرفع جبار راسة فكان مخيف كانت عيناة الرمادية تحولت لسواد و عرقة ظهرت ويضحك ضحكة عرفها يوسف وامير.
جبار : اخوها مع اخواته .
امير : اهدي يجبار منظرك مرعب .
رلكن لا حياة لمن تنادي كان جبار في حالة صمت مرعبة .
بعد ساعتين.
جبار : ها عاملة اي .
الدكتورة بخوف : الحمد لله هي بخير دلوقتي هي خسرت دم يامة وكمان عشان مش بتاكل كويس ممكن يحصلها هبوط حاد لازم تاكل كويس جدا ولازم تقعد اسبوع بحالة متتحركش من علي السرير بعد اذنك .
نرمين وشيمااء : الحمد لله .
امير : يلا يا نرمين عشان اوديكي القصر .
يوسف : ويلا انتي كمان يا شيماء .
شيماء بتحول : طلاق بتلاتة منا متحركة من هنا اوعي ايدك يعم الحج .
نرمين : امشي يا امير روح انت مش عايزين نتغابي علي حد .
يوسف بصدمة : حج انا يتقالي حج وبعدين اي اللي انتي لابساه ده صحيح ها لابسة بنطلون البيجامة علي البلوزة .
شيماء : منا نزلت بسرعة مشفتش لابسة اي وبعدين هو انت اللي لابس عدل اووي منتا لابس تشيرت مع شورت وعليه شبشب .
يوسف وهو يهرش في راسة : منا مخدتش بالي .
امير وهو يقلع جاكيت بدلة ويضعه علي كتف نرمين .
امير بغيرة لا يعلم سببها : البسي يا نرمين بدل قميص النوم اللي انتي لابساه ده .
نرمين وهي ترمية علي الارض : قميص نوم اي يجاهل انت ده فستان غالي جدا اغلي من ساعتك دي وبعدين انا حرة البس اللي انا عيزاه منتش جوزي ولا خطيبي عشان تتحكم فيا .
امير بغيظ وغيرة : اتزفتي البسي ده ينرمين بدل والله هيبقي ليا ردة فعل اوسخ من دي .
نرمين بعند : طب مش لابساااه .
امير بغيظ : وانتي عجبك الناس تبص علي فخاد حضرتك وصدرك اللي نصه طالع من الفستان .
نرمين بشهقة من جراءتة : اه يا قليل الادب يا مش متربي .
امير : وابن ستين كلب كمان البسي ده بقي .
تلبس نرمين جاكيت البدلة وهي فرحانة من غيرة امير .
الممرضة : جبار باشا المريضة فاقت ممكن تتدخلولها .
استووووووووووب 😂✨
شكلكوا وانتي عايزين واحد توكسيك زي جبار 😂

استووووووووووب 😂✨شكلكوا وانتي عايزين واحد توكسيك زي جبار 😂

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

شكل يوسف وهو في المستشفي 😂

يوسف لما يجي يعيب علي شيماء عشان لابسة بلوزة علي بنطلون البيجامة 😂

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

يوسف لما يجي يعيب علي شيماء عشان لابسة بلوزة علي بنطلون البيجامة 😂

شكل نرمين لما تبقي غضبانة من امير عشان بيتحكم في لبسها وبعدين تفتكر انه بيغير عليها 😂

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

شكل نرمين لما تبقي غضبانة من امير عشان بيتحكم في لبسها وبعدين تفتكر انه بيغير عليها 😂

شكل نرمين لما تبقي غضبانة من امير عشان بيتحكم في لبسها وبعدين تفتكر انه بيغير عليها 😂

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

متنسوش تدوسوا علي النجمة ها + تكتبوا رأيكم في علي قصة بحبكم اووووووي 💖😂

✨ الملياردير العاشق ✨حيث تعيش القصص. اكتشف الآن