-Fratele meu mai mare?
-Da scumpo. Spunei mamei ca diseara vin sa te vad! Acum trebuie sa inchid vorbim mai tarziu pa!
-Pa! zic eu alergand pe scari fix im bucatarie unde mama pregatea cina.
-Mama , N-n-nick mi-a zis ca diseara vine acasa !
-Ai vorbit deja cu el scumpo? voiam sa-ti faca o surpriza. Ia loc la masă!
-Scuze mamă dar nu vreau sa mananc! Imi dai te rog niste poze?
-Sigur.
In timp ce mama cauta intr-un dulap se aud niste bataii in usa.
-Heiii ! se aude o voce masculină.
Mama a tresarit si s-a indreptat pe hol unde se afla un baiat ce semana cu cel din poza doar ca era mult mai mare...Asta inseamna ca el e Nick fratele meu.
-Buna surioasa , cum te simti? spune baiatul imbratisandu-ma.
-Mbine...Tu trebuie sa fi Nick !
-In carne si oase! zice el intrand in bucatarie.
-Poftim scumpo, pozele pe care mi le-ai cerut!zice mama dandu-mi o punga.
M-am dus in camera si in timp ce ma uitam la poze si incercam sa-mi amintesc primesc un mesaj: "Ma bucur ca te-ai facut bine pisicuto , acum distractia mea poate continua!" ...."Cine esti ? " trimit repede un mesaj speriata...dupa cateva minute telefonul vibreaza si il verific. In mesaj scria "Sunt coşmarul vieţii tale ;)!"....
-Coșmarul vieţii mele?...Mda...am ajuns sa vorbesc singura acum...dar serios , cine naiba e?
Am sunato pe Sara crezand ca imi va spune ce stie despreasa zisul "cosmar al vietii mele".
-Buna Sara!
-Hei Em! Ce mai faci?
-Mbine...auzi sti cumva daca m-am certat cu cineva inainte ?
-Mda...cu Samantha....de ce?
-Pai am primit un mesaj....dar cine e Samantha? intreb eu..
-Samantha e vechea ta prietena...
-Vechea?
-Nu-ti pot spune acum...sti doar ce a zis doctorul...ok?
-Dar Sara!
-O sa-ti povestesc altadata...
-Mbine!...zic eu nervoasa inchizandu-i...
Telefonul imi vibreaza iar...am crezut ca e Sara dar m-am inselat....e inca un mesaj...
"vrei sa afli cine sunt?"...."da!" raspund eu fara sa ma gandesc...."vin-o maine la fostul depozit singura si o sa afli!" ...."ok"zic eu cu o oarecare teama...
Am stat toata noaptea si m-am gandit cine ar putea fi această 'Samantha"...insa n-am putut sa-mi amintesc nimic...
A doua zi mama mă trezeste spandu-mi sa-mi iau pastilele ....insa nu ma puteam decide daca sa ma duc ladepozit sau nu...in final am decis sa ma duc...
Telefonul imi suna....
-Neata pui! cum te simti? zice Chris oarecum ingrijorat.
-Ma tot gandesc...
-La ce?
-Pai aseara am primit niste mesaje , iar Sara mi-a spus ceva de o veche prietena a mea Samantha ...
-Daca iti spune sa va intalniti...nu te duci!!
-Dar vreau sa o cunosc...
-E periculos...
-Mbine...zic eu si mai hotarata sa o cunosc...
Dupa vreo ora de vorbit la telefon m-am dus sa fac um dus , mi-am luat o pereche de colanti negri , un tricou albastru si conversele mele , mi-am pieptanat parul si mi-am verifivat telefonul...."Sa fi acolo la 5!"...."ok" raspund eu si plec la bucatarie sa-i salut pe ai mei...Am ajuns in fata depozitului insa nu era nimeni...
-E cineva aici? strig eu hotarata sa plec...
Dupa 5 minute am simtit cum cineva imi pune ceva la gura si adorm imediat...dupa ce m-am terezit eram inauntrul depozitului legata la maini...
-Ajutorrrrr! tip eu speriata
-Nu te ajuta nimeni scumpo! se aude o voce de fata...
.......
.........................
Sper ca vă place!!❤❤❤