M-am trezit devreme , m-am dus la baie apoi mi-am pus hainele de ieri.
-Neata iubire! Eu plec acasa sa imi iau niste haine noi. Te iubesc. spun eu sarutandu-l.
-Neata...Ma suni cand iesi ok?
-Ok.
Am alergat pe acari apoi am iesit afara indreptandu-ma spre casa. Am ajuns imediat acasa si m-am schimbat intr-un tricou larg , gri si o pereche de colanti negri. Am plecat spre casa Sarei si am luat-o la fuga spre scoala impreuna. Orele au trecut cu greu insa mai aveam doar 2 zile.
*Zzzzz Zzzzz*
-Alo!
-Hei iubita! unde esti?
-In fata scolii.
-Vin sa te iau , asteapta-ma acolo.
-Ok.
Dupa 10 minute Chris a venit , iar eu si Sara ne-am urcat in masina.
-Veniti la mine ? intreb eu.
-Da. spune Sara.
Am ajuns acasa iar mama maastepta in bucatarie.
-Buna copii! zice ea entuziasmata.
-Buna ziua!
-Emily eu si tatal tau am decis sa-ti facem o surpriza asa ca sambata dimineata vom pleca intr-o excursie.
-Dar!
-Niciun dar , fratele tau asteapta de mult excursia asta.
-Mbinee! zic eu lundui pe cei doi de mana si mergand sus.
Dupa ce ne-am uitat la niste filme Chris si Sara au plecat iar eu am ramas singura fiind obligata de mama sa-mi pregatesc bagajul. Am terminat pe la 10 apoi l-am sunat pe Chris. Am vorbit vreo ora , dupa m-am dus sa-mi fac o baiefierbinte pentru a ma relaxa.
Razele soarelui au patruns in camera mangaindu-mi fata. M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre baie , facandu-mi un dus apoi m-am imbracat intr-o pereche de jeansi negri asortati cu un maieu alb decoltat si o pereche de tenisi. Mi-am luat geanta si am coborat jos.
-Chris?!
-Neata printesa! hai la scoala.
Am coborat scarile si l-am vazut pe Chris asteptandu-ma pe canapea. L-am imbratusat si am plecat spre casa Sarei care ne astepta im fata usii. Am luat-o si am pornit impreuna spre scoala. Am stat doar 2 ore la scoala in care ma tot gandeam la fata cu ochi verzi care candva mi-a fost prietena. Am ajuns acasa apoi am plecat pe plaja cu Sara, Chris si Rebeca. Rebeca este sora lui Chris. Aceasta era scunda avea ochi caprui si parul castaniu. Am ajuns pe plaja si am vrut sa ma bronzez insa Chris ma luat pe sus si ma aruncat in apa , apoi am inceput sa ne stropim. Dupa vreo 3 ore am plecat acasa la Chris si am vorbit despre petrecerea Rebecai de sambata la care eu nu voi putea fi prezenta. Sambata era ziua de nastere a Rebecai care implinea 16 ani. Pe la 10 am pornit spre casa impreuna cu Sara care statea langa mine. Am intrat in casa salutandu-i pe ai mei si m-am trantit in pat adormind imbracata in timp ce ma gandeam cele mai ingrozitoare 2 saptamani din vacanta pe care le voi petrece cu familia fara Chris sau Sara.