Ertesi gün
Yazarın ağzından
Henderason(hocaları yani): Okulumuz bir gezi düzenleyecek. Bu geziye katılmak isteyen zarif öğrenciler lütfen size dağıtılan kağıdı velilerinize imzalatın.
Sınıftan biri: Gezi ne zaman hocam
Henderason: 2 gün sonra olucak
Anya nın ağzından
AĞAĞAAĞAAĞ gezi düzenlencekk. Becky ile bir geziye gidebileceğimm yeyeye.
Becky: Anya chan geliyosun dimi
Anya: Tabikii
(kesinlikle damian arka sıradan Anya nın gelceğini öğranmedi =>=')
Damian ın ağzından
Anya geziye gitcek.. Ama benim gitmem için ilk başta babamla görüşmem lazım. Ya da onun imzasını kopyalayabilirim. Biliorum zaten. Düşününce bir gezi.. hem de anya ile- e tabi tüm öğrenciler bide. Neyse o günü bekleyelim artık.
E burayı fazla uzatmak istemiyorum. Anya babasından izin alıo. Damian kopyalıo işt falan filan gezi günü gelio,
Henderason: Servise liste sırasıyla yerleşceksiniz haberiniz olsun.( yazar yapmadı )
Becky: Anya chaaannn seninle yan yana oturmak istiodumm
Anya: Bendee bir de benim yanımda damian olucak...
Becky: Aaaaa nolcak sanki iyi şanslar sana ehe
Anya: ...
Damian ın ağzından
Liste sırasına göre yerleşcek mişiz. bir saniye. BEN ANYAYLAMI OTURUCAMM?!?! Ee bu bi şaka dimi. (damian kızarmaya başlar) neyse artık yapcak bişi yok. AMA ANYAYLA OTURUCAM! YAN YANA?!
Servisyere yerleşme sırası gelir*
Damian: Tch. Neden seninle oturuorum ki
Anya: Bunu benim sorgulamam gerekio?
Damian: arkasını döner ve servise ilerler.
Anya cam kenarında damian ise yanında oturuo. Gidecekleri yer uzak olduğu için yolculuk 4 saat sürcek.
Yazarın ağzından
Anya kulaklığını takar ve müzik dinlemeye başlar. Damian ise elinde bir kitap alır ve okur. sonuçta bir desmond. 1 saat sonra anya gözlerinin kapandığını hisseder ve uyumaya başlar. (acaba nerde ehe)
Damian ın ağzından
E-evett... Anya yine omzuma düştü. Ve kabul etmeliyim ki baya tatlı. Bu an hiç bitmesin istiyorum bir yandan. Aslında ondan nefret ediyodum fakat şuan galiba ondan hoşlanıyorum. Ama galiba.
Yazar ın ağzından
Damian anyanın uyanmaması için kulaklığını yavaşça çıkarır. Ardından bir elini tutar ve başını omzundaki başa yaslar. Ve öyle uyuya kalırlar. Tabi bu sırada becky onların fotoğrafını çeker. Gezi yerine geldiklerinde aynanda uyanırlar ve birbirleriyle göz göze gelince kıpkırmızı olurlar. Hemn başlarını çevirirler ve servisten inerler.
Sevristen inip gidekleri yere yerleşirler ve yemek zamanı gelir. Anya manzaranın çok güzel olduğunu farkeder ve izlemek için güzel bir yere doğru ilerler. Yürürken karşısına üst sınıflardan 2 tane çocuk çıkar.
X: Ben bu kızı kaparım.
Y: Sen yapamazsan bende ama
Anya tam çocukların arasından geçecekken karşısında çocukları görür.
Anya: Geçebilir miyim
X: Benimle beraber ise olur ;)
Anya: Kalsın, teşekkürler
X: Emin misin?.!
Anya: Evet..
X kızı kolundan tutup ağaca yaslar. Ardından ona doğru yaklaşmaya başlar tam o sırada yüzüne bir yumruk yer.(anya değil bu arada slslksslaşsksls)
Anya: D-dam-miann?
Damian X e döner
Damian: Sevgilim olur kendisi!
Çocuklar hemen ordan kaçarlar. Anya ise sadece şaşkınca bir cevap beklermiş gibi damiana bakar
Damian: Beni yanlış anlama *istersen anlayabilirsin* başka türlü susturamazdık onları. Bir daha da başımıza bela açma. Gel gidiyoruz anyayı elinden tutar ve gezi alanına götürür. (Tabi yaklaştıklarında bırakır sonra becky i düşünemiyorum sleıkelspsjsksk)
Tabi anya bu olanlar içerisinde sadece damiana şaşkınca bakar.
Anya nın ağzından
Nedense damian bu aralar bana farklı davranıyor. Ve bende onun yanında değişik hissediyorum. Nefretten başka bir şey gibi. Veee...eli çok sıcaktı..
Yemekten sonra herkes yataklara geçer fakat anya damian ın yanına gider.
Anya: Damiann
Damian: Efendim anya?
Anya: sana bir şey sormak istiyorum. Benimle gelir misin?
Damian: *Acaba ne dicek.. çok tatlı duruyor..* tabii
Kimsenin olmadığı bir yere geçerler.
Damian:Evet?
Anya: Direk konuya girmek istiyorum. Bu aralar biraz farklı davranıyorsun bana,neden zor zamanlarımda bana yardım ediyosun?
Damian kızarır*
Damian: Çünkü.. *söyle.. yapabilirsin* çünkü.. SENİ SEVİYORUM ANYA...!
EVETT.Bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir. Biraz kötü oldu gibi ama hikaye yazmada yeniyim kb. Bu arada bayramınız kutlu olsun. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşürüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damianya - Tamtlı bir hikaye (inş)
RomanceGünlerdir damianya hikayeleri okuyorum sonra dedim ki ben neden yazmayayayım dfjklshfkldshkldfjs Damian x Anya ship hikayesidir. İlk kitabım olucak yazım hatası gibi şeyler çok olabilir kb.