*1*

116 5 22
                                    

(Medyaya kalbimi bıraktım)

Bölüm geciktiği için özür dilerim bayramdı tercihlerdi fln derken bir de şehir dışına çıktık vaktim olmadı kusura bakmayın...

Şimdi şöyle yapmaya karar verdim hikayeyi değiştireceğim. Konular aynı olucak ama bu sefer 9.sınıf olucaklar ortalama bir yaş bence zaten büyyüyecekler önceki bölümleri silmeyeceğim okumak isteyenler için fakat o olayları bir de lise hali olarak görücez bir de liseli olacaklar.

Anya

Yine lanet bir okul günü... Lisenin ilk günü olacağı için biraz heyecanlıyım ama sabah uyanmaktan nefret ediyorum. Neyse artık yapacak bir şey yok. Hala damian ile aynı sınıftayım. Şu arkadaşlık işine çözmem lazım babam için. Servise binip okula geldim.

Becky: ANYAĞ CHAAĞĞĞNNNN GÜNAAAYYYDDIIIIINNNN

Anya: Günaydıınnnnn beckyyy

Becky: Lisenin ilk günü için heyecanlı mısın??

Anya: Heee ne demezsin

Becky: Alışırız artık yapacak bir şey yok. Aaaa bak damian orada

Anya: Gördüm...

Becky: Fazla uzamamış mı ya

Anya: Cidden titan mübarek

Becky: LEMDĞDKDOSLSOSĞSJSĞ BENZETMEN AŞIRI İYİYDİ ANYA

Anya: Eyane 😏

Becky ve Anya aralarında gülmeye başlarlar. Ardından Damian ve kuyrukları yanlarına gelir.

Damian: Bu kadar gülünecek ne buldunuz bücür ve yanındaki çirkin.

Anya ve Becky içlerinden gülüp belli etmemeye çalışırlar.

Becky: Bir şey yok ya bir titan gördük ona gülüyoruz. Hem neden bizi bu kadar merak ediyorsun?

Damian: Sizi merak ettiğim falan yok bir kere. ........... Gülmeniz sinirimi bozdu o yüzden dedim...

Anya: Tamam titan kardeş ikna olduk. Becky'i çekiştirir ve birlikte sınıfa giderler.

Damian

Ne yani titan ben miyim? NE! BANA MI GÜLDÜ BUNLAR? BANA? DAMİAN DESMONDUM LAN BEN! Onları bu yaptığına pişman edeceğim.

Yazar
Ders başlar ve hoca konuşur:

Bay H(unuttum): Evet artık liseli oldunuz. Sizden bu yıl da her yıl olduğu gibi ZARAFET bekliyoruz. Umarım ZARİFliğinize her yıl gibi devam edersiniz. Bu yıl proje ödevi için 2 li takımlar kurduk. Tamamen rastgele seçildi. 2 ay vaktiniz olacak. İyi bir projeyle gelin lütfen. Projemiz bir ev tasarlamak olacak tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış. Neys takımları açıklayayım.

X ve y

Anya ve Becky beraber takım olmak için evrene mesajlar gönderiyorlar.

---------------YAZAR UYARISI--------------------

Şimdi kitaba yeni bir karakter ekliyorum adı takumi olacak

Şimdi kitaba yeni bir karakter ekliyorum adı takumi olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Damianya - Tamtlı bir hikaye (inş)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin