"Belki bir ay sonraya bizim umudumuz olur. Belki bir ay sonra her şey düzelir "Ben " Ya dikkatli olsana " dedim kıza.
Kız "Özür diledim ya . Ne istiyorsun .Silmemi de istemiyorsun ne yapayım ya ? "
Ben "Mendil için teşekkürler."
Kız giderken adım Başak dedi
Başak
Kızın elinden mendili alıp gömleğimi sildim.
Daha sonra işe alınımımı tamamladım .
1 Ay Sonra
Sedat Beyin yanına gittim .
Ben " Günaydın Sedat Bey. "
Sedat Bey " Sedat Bey demesen ."
Ben "Ne diyeyim ? Bu arada senden bir şey istiyecem."
Sedat Bey" Ne isteyeceksin?"
Ben " Bir araba ."
Sedat Bey "Ehliyetin var mı ? "
Ben " 1 Aydır ehliyet kursuna gidiyorum ve ehliyetimi aldım. "
Sedat Bey " Tamam garajdan bir tane araba al ."
Ben "Ve ben tek başıma yaşamak istiyorum ."
Sedat Bey " Benim evlerim var .İçinde yaşarsın birininde . Hatta otaparktan bir araba al. Ben odama gidip bir ev var onun anahtarını vereyim." Dedi ve yukarı odasına gitti. Odasından bir anahtar aldı ve bana verdi .
"Al anahtar" dedi ve anahtarı verdi . Arka cebinden bir kağıt çıkarttı
kağıt tapu idi ve bana verdi tapunun üzerinde ismim yazıyordu.Tamam dedim . Ve Sedat Bey garaja yürümeye başladı. Bende arkasından geldim . Otaparkın kapısını açtı . Bir sürü araba vardı . Spor,klasik...
Bana bakarak " Al birini aralarından. Çeşit çeşit arabalar var."
Bende "Tamam" dedim ve arabaların arasında yürümeye başladım. Gözüme çarpan bir araba oldu. Arabaya dokunarak "Bu" dedim.
Sedat'ta "Tamam " dedi ve araba anahtarlarının olduğu yere gitti.
Araba anahtarını alıp bana verdi .Arabanın içine binip arabayı çalıştırdım. Ve ben gider dedim . Ve gittim . ev bir siteye aitti.Tapudaki adresi haritalrda arattım ve yol tarifiyle gittim .Yarım saat sonra eve geldim. Anahtarla kapıyı açtım . İçeriye girdim. Ev mükemmeldi mobilyasından başlasak özmekle bitmez di ama temizleği ihtiyacı vardı . O derece yani . Hafta sonu olduğu için işe gitmeyecektim. Eve bakıtıktan sonra arabaya tekrar binip siteden çıktım .Yolda şarkı dinleyerek araba sürdüm .
Kırgınım sana her an
Kızgınım kimi zaman
Bana senden geri kalan
Hep yalan, hep yalanÜzerime geliyo'lar
Deliyim ben, biliyo'lar
"Unutacaksın", diyo'lar
Hep yalan, hep yalanHep yalan dolan
(Sorun değil, gelir geçer)
(Ölüm değil, gelir geçer) Hep yalan dolanSıcak bir ten, evet ama o sen değilsen
Yarım kalırım seni hissedemezsem
Sen yokken yalnızım hep ben
Olsa da birileri dolamıyo' senin yerinYaralarımı sarmayı denemeli mi?
Yoksa dağlayıp ilerlemeli mi?
Olmadı, yapamadım
Her gördüğüm kadında seni aradımAklıma geliyo'sun
Düşlerime giriyo'sun
Bana sözler veriyo'sun
Hep yalan, hep yalanBen iyiyim", diyorum
"Sen iyi ol", diyorum
"Beni düşünme", diyorum
Hep yalan, hep yalan.Şarkı gibi herşey yalan. İşte yalan Dünya.
Eve geldiğimde kapı açıktı. Ne korumalar, ne bahçıvanlar ne de hizmetçiler hiçbiri yoktu .Güzin Hanım'da alışverişe gitmişti zaten. İçeri girdim . Bir de ne göreyim Sedat yerde uzanmış.Titriyordu. Hemen yanına gittim . İlk yardımı yaptım .Kalp masajı çünkü Sedat kalp krizi geçiriyordu.
İlk müdahaleyi yaptıktan sonra . Dışarıya götürdüm . Arabaya bindirdim . En hızlı halle arabayı sürdüm .En yakın hastanede durdum .Sedat sedyeyle ameliyata götürüldü bende hemen Güzin Hanım ' ı aradım Güzin Hanım' a durumu açıkladıktan sonra Güzin Hanım ağlamaya başladı. 15 dakika sonra hastanede öldü çok ağlıyordu. Ameliyat ' tan Hemşire çıktı . Hemen sordum " Hemşire Hanım babam nasıl ?"
Hemşirede " Doktora sorarsınız . Yoğun Bakımı hazırlacağım "
Yoğun bakım mı ?
10 dakika sonra Doktor çıktı . Doktorda bir şey demedi.
Sedat ' ı yoğum bakıma aldılar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ODA
Mystery / ThrillerHerkes geceyi aynı anda geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.Benim karanlığım bir oda.