Putinden:
Reçeli aramıştım çünkü uzun zamandır onu arzuluyordum ve onu yanıma çağırmak için bir bahaneye ihtiyacım vardı bende bu yüzden savaş çıkarmıştım.
Bana hemen geleceğini söylemişti bende hazırlanmaya başladım banyoya girdim seksi bir gecelik giydim ve yatakta uzanmaya başladım.
O gelmişti sonunda o gelmişti yatağın başında duruyordu doğruldum ve dizlerimin üstünde önüne gittim beline sarildim ve kemerini açmak istedim niyetimi anlamış olacak ki beni geri ittirdi.
+N-ne beni istemiyor musun beni arzulamıyor musun sende?
-sacmalama putin sen sadece benim ortagim ve dostumsun böyle şeyler düşünmen beni çok üzdü.
Dedi ve arkasına bakmadan bile evden ayrıldı.
~~~~~~~~~~~~~
Tayyipten:
O an yaşadıklarımla şoka girmiştim aslında bu durum beni birazcık mutlu da etmişti arabama binip sarayıma doğru yol aldım.
Emine beni kapının önünde bekliyordu bana kocaman sarıldı bu tatlı saz kafalı kadını nasıl aldatabilirdim en azından fiziksel olarak.
Emineyi kucağıma aldım ve odamıza çıkardım şu an öyle sertlesmisti ki emineyi hemen birlikte olmak istiyordum.
Emineyi yatağa yatırdım ve pantolonunu çıkardım sonra ıslak amını yalamaya başladım kafamı kaldırıp gozlerinin içine baktım ve parmaklamami ister misin dedim.
Zevkten dört köşe olmuş şekilde hıhım dedi ve iki parmağımı içine soktum bi anda kesildi ve inledi sonra 7 cm lik çükümü içine soktum.
Bir takır tukur sesle hemen toparladık ama etrafta kimsecikler yoktu...
---------------------