mégis mi a faszom

398 5 1
                                    

Szinte azonnal ott termett 3 öltönyös napszemüveges férfi mint valami filmben.Vanda teljesen össze zavarodott Azariah pedig aggódó arccal nézett fel a fura alakokra.Vanda ezt látva kétségbe esett de rájött hogy nem ő van itt a legrosszabb helyzetben ezért lassan megfogta Azariah meleg,nagy és izzadt kezét ezzel nyugtatva őt bár egy ilyen helyzetben senki nem gondolná hogy ez segíthet Azariah mégis elkezdte abbahagyni a levegő kapkodását és szinte már teljesen nyugodt tudott lenni,szemei a szökés lehetőségére összpontosítottak már amikor is felpattant Vanda kezét fogva és legalább 2x olyan sebességgel rohant mint a rajongók elől szinte minden nap.Ő pontosan ezért is volt olyan kitartó és gyors a futásban de Vandáról nem épp volt elmondható ez.Azariah nem akart lassítani ezért felkapta Vandát és rohant talán még nagyobb bele éléssel is mint előtte.Az öltönyös fickók követték bár a város tömegében esélyük sem volt megtalálni őket.
Azariah és Vanda egy beülhetős fagyizóba rohantak be,olyan szinten lihegtek hogy egy idős néni oda is ment megkérdezni hogy jól vannak e.Miután mindketten megnyugodtak Vanda egyszer csak megszólalt."Mégis mi a faszom"Erre mindketten elkezdtek torkuk szakadtából röhögni.
Ettől már teljesen kifáradva Azariah elkezdte mesélni mégis mi is történt és miért üldözték őt.

Azariah x Vanda Onde histórias criam vida. Descubra agora