maffia támad

247 3 1
                                    

Vanda fél óra múlva már otthon is volt egy terhességi testel a kezében.Azariah amint meglátta lefagyott minden érzelem a mű arcáról hisz még csak 2napja ismerte Vandát,persze teljesen tetszett neki a lány de még nem érezte hogy itt az idő.Vanda pontosan ugyan így volt ezzel a dologgal.Gyorsan el is készítette a testet és hatalmas kő esett le a szigetről,az eredmény negatív volt Vanda és Azariah egymás nyakába ugrottam az örömtől és a felszabadultságtól bár az ölelésnek hamar vége lett amikor Vanda hiretelen berohant a hálóba és lerakott valamit az asztalra,Azariah nem szentelt ennek sok figyelmet.Azariah újra lefagyott arccal nézett maga elé, egy gyors mozdulattal előkapta telefonját és végig nézte az összes platformot...neki ez a munkája így minden nap többször is ellenőriznie kell nem e kapott valami felkérést illetve az üzenetek pozitív és negatív vissza jelzések a fejlődés érdekében stb.Körülbelül fél óráig tartott mire mindennel végzett már az utolsó üzeneteket olvasta amikor is csengetett valaki.Vanda kirohant megnézni ki is lehet az és mikor meglátta térdre zuhant.5 öltönyös fickó pisztollyal a kezében fogadta őt,kihűlt szemeivel Azariáhra nézett aki már ebből értette kik is lehetnek az ajtó előtt.Még csak opció sem volt hogy ajtót nyissanak a baj csak azzal volt hogy látszott hogy ég a lámpa vagyis otthon van valaki így nem is tethettették,hogy üres a ház.az ablak sem jöhetett szóba a 3.emeletről így körbe körbe futkoztak a házba amikor is hatalmas ajtó reccsenés hallatszott a bejárat felől.Mindketten egy sarokban bujkáltak amit elzárt az ajtó és a szekrény így nehéz volt őket megtalálni Vanda viszont rettenetesen remegett.Azariah is nagyon félt de átölelte Vandát e megnyugtatta hogy nem lesz semmi baj,talán csak viszonozni akarta azt amit első talalkozásukkor tett Vanda érte vagy talán több is volt a dologban...

Azariah x Vanda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora