Bir alarm sesi vardır bılırmısınız ? Heh tam o sesle uyandım bu sabah kalktım,okul kıyafetlerımı gıyındım "Anne Anne!" Tabı ki de evde yoktu şaşırmadım aslında Neredeydı ? Kımleydı ? Babam orda çalışırken Annemin babamı gözümün önüne soka soka aldatması..
Biraz kafam dağınıktı hemen evden çıktım bisikletime bindim ve sahile gittim bir banka oturdum denizin sesini dinlemeye başladım arkamdan bir ses geldi "kızım napıyon ya" Arabın sesiydi arkama baktım Ali Ve Arap arkamda duruyordu "Kusura bakmayın ya kafam dağınıktı çıktım evden" Ali "Tamam zeyno sorun yok hadi atla bisiklete gidelim" "Tamam gelıyorum" Bisikletime bindim ve Okula doğru yola çıktık_________________________________________
Okula geldiğimizde Cemre bizi kapıda karşıladı nefret ediyorum o kızdan "Selamm" dedi Cemre Ali hiç durumu? Oda "Selam" dedi sonra arap selam verdi ve herkes bana bakmaya başladı selam vermemi istiyorlardı "Selam" dedim ve okula girdim sınıfa doğru ilerlediğimde sınıftan kavga sesleri geliyordu,kapı aralıktı aralıktan baktığımda iki adam Çağrıyı dövüyordu her ne kadar kendisinden nefret etsem de yardım etme gereğinde bulundum kapıyı ittim ve duvarın arkasına saklandım adamlardan biri "Abi kapı açıldı biri görmüş olmasın ikilesek mi biz ?"
Diğeri "Yüri olm yürü" sınıftan çıktılar biraz ilerlediklerinden sonra koşarak sınıfa girdim
"Çağrı! Duyuyormusun beni ?" kısa bir süre sonra
"Vefa intih@r etmedi hepsi Berk'in suçu Vefa suçsuz" diye mırıldanmaya başladı Çağrı sözünü bitirdiğinde sanki Beynim durmuştu nasıl böyle birşey olabilir ? Anlamıyordum Sonra herkes sınıfa girmeye başladılar Ali ve Arap yanıma Geldi Ege Ambulansı arıyordu Berk Çağrı dan laf almaya çalışıyordu Hazal ağlıyordu Cemre onu sakinleştiriyordu Ali "Bak Zeyno sen böyle olaylardan çabuk etkılenırsın sakinleşmeye çalış ama birazdan polisler gelicek ifadeni alıcaklar hazırlan" Polislere olan biten herşeyi anlatacaktım Çağrıyı hastaneye götürdüler ardından polislerden biri "Çağrı bey uyanmadan kımsenın ifadesini alamayız Çağrı bey'i dinleyeceğiz ondan sonra sizin ifadenizi alıcaz sizden ricamız Çağrı Bey uyanana kadar şehirden çıkmayın iyi günler" Polisler gittikten sonra saat 5.30 olmuştu okuldan çıkma saatimiz gelmişti Ali ve Arap beni kaldırdı beni eve bıraktılar. Yaklaşık 2 saat sonra Ali aradı "Zeyno biz Çağrıya geçmiş olsuna gidicez gelicen mi ?" "Evet gelicem" "Tamam hazırlan geliyoruz"
Üstümü değiştirmedim ellerim dizlerim kıyafetlerim hep kandı Aliler gelmişti dışarı çıktım Arap "Kızım bu hal ne?" "Boşverin ya" dedim ve ilerledim——————————————————————
Selaaamm umarım beğenmişsinizdir ilk bölümü
Yazim yanlışlarım olduysa nolur kusura bakmayın 💕
Sizi seviyorumm görüşürüz
#ZEYÇAĞ💍