Biraz daha koştuktan sonra durduk telefonuma mesaj geldi
𝙲̧𝚊𝚐̆𝚛ェ 𝚂𝚊𝚕𝚊𝚐̆ェ:Bugün yine formundasın
-Ee hayatta beni mutlu eden şeyler oldu o yüzden
𝙲̧𝚊𝚐̆𝚛ェ 𝚂𝚊𝚕𝚊𝚐̆ェ:Eh be güzelim bu kaydetme şekli ne Çağrı Salağı ne ?
-Sen nerden
𝙲̧𝚊𝚐̆𝚛ェ 𝚂𝚊𝚕𝚊𝚐̆ェ:Arkana bakArkamı döndüğümde kollarını açmış duruyordu sarıldım "Değiştir ama onu" "Ne koyayım peki Paşam?" "Beyim ?" "Beyim derken?" "Öyle" Çağrı sırıtmaya başladı "Saçmalama Çağrı küçüğüz daha!" "Tamam ama onu değiştir Egeninkini de değiştir Ege Paşa hz ne ya Ali heh Ali çok önemli Alim ney?" "Tamam bekle şöyle iyi mi 'Ege' 'Ali' 'Koruma'" "Koruma kim?" "Sen" "Ha Yanına da siyah kalp koy yeterli" "Koydum" "Zeynoo!" Kafamı çevirdiğimde Cemre bana bağırıyor Gel işareti yapıyordu "Sınıfta Görüşürüz Sevgılı" "Sevgili değil Sevgilim" "Görüşürüz SEVGİLİ" "Öyle olsun Güzelim." Cemrenın yanına geçtim Sınıfa girdik Sıralara oturduk herkes sıra sıra geldi Tek kişilik sıralar olduğu için bir yanımda Ali diğer yanımda Cemre Arka çaprazım yani Alinin arkasında Arap ön Çaprazım yani Cemrenin önünde de Çağrı vardı hoca girmeden Ali ve Arapla laflıyorduk
Duru geldi yanımıza "Selamm! Birazdan aşşağıda 10/B'nin yapıcağı bir tiyatro var bekliyorum!Ha unutmadan yanınıza içecek almayı unutmayın!" Arap dalmış bir vaziyette "bi çay içeriz o zaman?" Aliyle biz büyük bir kahkaha attık "Yani sana da veririz anlamında" "Saolun görüşürüz" "Önünüze dönün lan!" Dedi Arap utanmıştı önüme döndüm Çağrı bana bakıyordu öfkesini 50 metre öteden görebilirdim bi kağıt kopardım 'iyimisin korkutuyorsun insanı?' Yazdım uzattım Çağrıya cevap yazıp verdi 'Dalmışım sorun yok.' 'Emin misin' 'Güzelim eminin önüne dön sorun yok' 'Peki.' Önüme döndüğümde zaten hoca gelmişti Ders edebıyattı "Evet gençler sizden defterlerinize size en uygun olan aşk şiirinizi yazmanızı isteyeceğim süreniz 2 dakika buyrun" Ne yazsam diye düşünürken aklıma bişey geldi hemen defterime yazdım "Çocuklar süreniz bitti okuyalım kimden başlayalım" "Hocam ben!" "Buyur Zeyno" "yaşlanıp kol kola yürüyelim mi ne güzel yaşlanırsın sen" "Çok güzel Zeyno Tam puan Başka kim ister" "Ben!" "Çağrı alalım senden" "Sen En güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin" "Harikasın oğlum aferin sana baska kimden alalım Ali okurmusun oğlum" "Tabi hocam seni görmem yada duymam önemli değil seni içimde hissediyorum ötesi yok.." Cemre kafasını aşşağı çevirip sırıtmaya başladı Ali ise Cemreye bakıp sırıtıyordu "Oww olmus bunlar" dedim Araba "Kim la?" "Şu ikisi" diyerek Cemreyle Aliyi gösterdim "Ana" "Aferin çocuğum sana tam puan Başka yok mu" "Hocam ben bi daha söyleyebilirmiyim 2 tane daha yazmıştım" "Tabi tabi" "Çünkü her zerrem aşık her zerrene" "Güzel diğerini alalım" bana söylediğini biliyordum o yüzden anlam çıkarmaya çalışıyordum söylediklerinden "Çok şey vardı anlatılıcak o yüzden sustum birini söylesem diğeri yarım kalacaktı Sen,duydun mu sustuklarımı." Tam zamanında zil çalmıştı "çıkabilirsiniz çocuklar" "Zeyno dışarı çıkıyoruz geliyormusun" "Geliyorum Çağrı da gelsin mi atar yapıyor sonra" "Tabi" "Çağrı hadi gel dışarı çıkıyoruz" dedim Çağrıya "Tamamdır geliyorum" Çağrı da yanımızda geliyordu bir banka oturduk "Waow canım arkadaşımız yeni arkadaşlarını bulmuş Ha! Pardon acaba sahiplerini mi demeliydim? Söylesene hangi rüzgar attı seni anlat bizde bilelim" Dedi Berk alaycı bir tavırla Ardından Ali "herşeyi bilmenize lüzum yok haddinizi bilin yeter" "Of!sen Laf mı sokuyorsun." Dedi Ege "Gel lan gel" dedi Ali ve Egeye yumruk attı Çağrı Berke bır yumruk daha attı Arap ve Ali de Egeyı dövüyordu "Bırakın arkadaşlarımı varoşlar Sana demedim Çağrı yanlış anlama" dedi Hazal"Yedim seni Kızım!" Diyerek Hazalın üstüne atladım saçını çekmeye başladım Tam eğlence çıktı bana derken Önder hoca geldi "Noluyor!Napıyorsunuz siz?!" Hepimiz dağıldık "Ali Zeyno Sinan dişün önüme!" "Baba benimde suçum var!" "Noldu sana Çağrı ateşin mi var?" "Yok baba ateşim Bende gelicem" "Gel bakalım" yürümeye başladık Çağrıyla ben arkadan gelıyorduk "Suçun yok-" "Suçum var" "Neden itiraf ettin" "Seni yanlız bırakamazdım" "Yanlız değilim" "𝙎𝙚𝙣𝙞𝙣 𝙮𝙖𝙣𝜾𝙢𝙙𝙖 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙙𝜾𝙜̆𝜾𝙣 𝙩𝙚𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙖𝙣𝙞𝙮𝙚𝙮𝙞 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙡 𝙚𝙙𝙚𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙨𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙣𝜾𝙢𝙙𝙖 𝙮𝙤𝙠𝙠𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙨̧𝜾𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙨̧𝙚𝙮 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙘𝙚𝙠 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢." "Beni hiç sensiz bırakma" dedim kolunu tutarak elini omzuma attı ve "Asla bırakmıyıcam"diye ekledi biraz daha yürüdükten sonra Önder hocanın odasına geçtik "Çocuklar siz napıyorsunuz?!" "Burslusunuz çocuğum siz bir disipline gitseniz atılırsınız okuldan" "bende peşlerinden giderim" diye ekledi Çağrı "Hangi izinle küçük bey?" "Kendime izin verdim baba" "Kalbini kırmak istemiyorum Çağrı konuyu kapatıyorum bunu sonradan konuşacağız" Çağrının o sırada telefonu çaldı odadan çıktı konuşmak için Önder hoca da bizimle konuştuktan sonra odadan çıktık Çağrı kapıda bizi bekliyordu "Heh!Akşam Cemre bizi evlerine davet ediyor" "Bizim eve mi?" Dedim "Yok yok sizin değil asıl evi" "Ali?Arap?" Dedim Çağrı gözlerini devirdi Ali "Uyar gidelim" "Ama bizi yaka paça dışarı atmasın anası" dedi Arap "Cemre izin vermez Öyle bir kız değil onu tanıyorum" Dedi Ali "Ne ara tanımaya fırsat buldunuz Ali Bey yoksa bizim ayrı eve çıktığımız zamanlardan mı?" Dedim sorgucu bir tavırla "Biliyormusun sen onu" "Duydum bişilerrrr" dedim ve arkamı döndüm yürümeye başladım Ali koşup kolumu tuttu "Gel biz bi konuşalım" dedi ve koluma girdi "Yav ben niye hiç bişi anlamıyom ya ne duydun ya Zeyno! Bende vardım o evin içinde kuş sesi duymadım ya!" Dediğini duydum Arabın arkadan "Gel arabım gel!" Diye bağırdım "Geldim!" Bi koluma Arap bi koluma Ali girmişti kahkalarla aşşağı iniyorduk banka oturduk herşeyi anlattım ama benim duyduğumu söyledim Cemreyi karıştırmadım "Oof!" Dedi Ali "Lan niye bize söylemiyon bebe!" Dedi Arap "He la bebe gardaşımızın sevgilisi var biz bilmiyok" dedim "Söylicektim de vakit yok be" telefonum çalmaya başladı Hazal arıyordu hoparlöre aldım"Buyur hazal gene ne var" "e tiyatro da yoksunuz nerdesiniz bizim kurduğumuz bir tiyateo kaçırmayın derim" "Tamam Hazal geliyoruz" diyip kapattım ayaklandık tiyatro salonuna girdik herkes ordaydı Çağrı da oturuyordu yanına oturdum "Naber canım" dedim "İyi" "Noldu Çağrı?" "Çok samimisiniz Alilerle" "Çağrı ergen misin?" "Ergenlikle alakalı değil kıskanıyorum kızım seni deli gibi hemde" "Anlıyorum seni ama-" "Ben Hazall kol kola gezsem naparsın" "Annesinden emdiği sütü burnundan fitil fitil getiririm yaparım biliyorsun." "Aliye bunu yapayım mı peki?" "Of! Tamam haklısın özür dilerim" "Özür dilenicek bir şey yok ben sadece yaptığının beni üzdüğünü söylüyorum" dedi Omzuna kafamı koydum Ege sahneye çıktı Çağrı elini gözüme koyup görmemi engelledi "Çağrı napıyorsun" "İtin üstündekini görmeni engelliyorum" "Ne varmış" diyip elini ittim üstünde Fileli bir tşört vardı içini tamamen görebiliyordum Çağrının elini alıp gözümü kapattım Egenin sesini duyuyordum "Evet selamlar arkadaşlar burda toplanmamızın amacı kimsenin bilmediği birşeyi açık etmek ki kimse üzülmesin herkesi görüyorum lütfen sevgililerimizin gözünden elimizi çekelim" dedi Ege Çağrı "Yürü git lan almıyım Ayağımın altına" dedi "Peki Hazal Berk sizi buraya davet edebılırmıyım iyi eğlenceler arkadaşlar" diyerek Ege Aşşağı indi ve koltuğa oturdu Çağrı gözümü kapattı kafam hâlâ Çağrının omzundaydı Hazal söze girdi "Size önemli bir ses kaydı dinleteceğiz Berkcim telefon" "Buyur" "Evet hemen açıyorum buyrun" Berk konuşuyordu "Kanka Zeynoyla sen ciddi misin" Çağrı söze girdi "Kanka sence benim öyle bi varoşla işim ne? Hem iki eğlenip salarım eğlence çıkar" Ses kaydı bitmişti Kafamı Kaldırdım Çağrının gözleri sanki 'İnanma' der gibi bakıyordu gözlerim dolmuştu herkes bana bakıyordu ben Çağrıya sessizce "Bitti." Dedim ve Kalktım Cemre Ali ve Arap peşimden geliyordu kızlar tuvaletine girdim Cemre de geldi "Kızım Çağrı öyle bişey yapmaz" "İnsan konduramıyor şuraya bir öküz oturuyor bidaha onun adını ağzına alma Cemre!" "Tamam kuzum gel Dışarı çıkalım temiz hava al"