𝑌𝑎𝑧𝑎𝑟𝚤𝑛 𝐴𝑛𝑙𝑎𝑡𝚤𝑚𝚤𝑦𝑙𝑎
________________________________
Depoya geldiklerinde Zeynepin sesini duyabiliyorlardı Zeynep "Bana dokunma!" Diye bağırıyordu ve Ağlıyordu Çağrı "Bana dokunma dıyor bişey oluyor olmasın ben giriyorum" Ali bileğinden tuttu "tamam olm polisleri beklicez"
Polisler Depoya girdiklerinde Can'ı tutuklamışlardı Berk,Çağrı,Ege,Cemre,Hazal ve Ali dışarıda bekliyordu Can'ı dışarı çıkardıklarında Ali "LAN OLM SEN MIYDIN ZEYNEBI KAÇIRAN BEN BUNU DÖVERİM" diye ilerlerken Çağrı Ve Ege Aliyi tutmuştu Çağrı "kim bu?" "Zeynonun Eski sevgilisi manyak bi tip" Çağrı koşarak deponun içine girdiğinde Zeynebın kanlar içinde bir duvara yaslanıp ağladığını görür hemen Zeynebe koşar Zeynebın forması yırtık olmuştur Diğerleri de koşarak Zeynebın yanına gider Zeynep konuşmaya başlar "A-Ali bana dokundu" diyerek ağlamaya başlar Hazalın gözünden bir yaş akar Zeynebın yanına oturur ve ona sarılır Çağrı "Özür dilerim gece seni düşünmem gerekirdi" gözünden yaş akar Zeynep "Ağlama sen" der ve bayılır Hazal "Zeynep ZEYNEP UYAN" Ambulans gelir ve Zeynebi alır Herkes hastaneye geçer Çağrı Ve Hazal duvara yaslanmış ağlıyorlardır Ali oturup "bi kardeşimi daha kaybedemem" diye söylenıyordur Cemre Bi andan ağlıyıp Aliye sakin olmasını söylüyordur Berk Ve Ege Ayakta Duvara yaslanıyorlardır Ve doktor Ameliyathane den çıkar Herkes Ayağa kalkar doktor "Hastamız Hayati tehlikesini daha atlatabilmiş bir durumda değil,rahim bölgesine ciddi bi şekilde darbe yemiş omurgasında ciddi bir sorun var uyanması dahi bir mucize fakat sakat kalma oranı yüksek Yoğun bakıma alıcaz fakat size ümit vermek istemem Yoğun bakımdan çıkacagını düşünmüyorum Yanına da teker teker olmak üzere gidebilirsiniz geçmiş olsun" der ve ilerler Çağrı "Şaka demi ? Kötü bir şaka Biri YALAN DESİN ŞUNA BERK EGE ALİ BİRİ YALAN DESİN" Oturur ve Ağlamaya başlar Ali Hazal Cemre ağlıyordur Ege Ve Berk hepsini kaldırır Yoğun bakıma girmek için hazırlanırlar ilk Çağrı girer Zeynebi öyle görünce Ağlamaya başlar "Zeynep özür dilerim herşey benim yüzümden dün sana orda kalma demeliydim Kalk hadi sana anlatıcaklarım var daha böyle gidemezsin hadi nolur" Çağrı Zeynebin elini tutar ve Ağlamaya devam eder Çağrı elini birinin sıktığını hisseder Zeynep çağrının elini sıkıyordur Çağrı Gözyaşlarını silerek hemen doktoru çağırır ve Çağrıyı dışarı alırlar𝙕𝙚𝙮𝙣𝙚𝙗𝙞𝙣 𝘼𝙣𝙡𝙖𝙩𝜾𝙢𝜾𝙮𝙡𝙖
_______________________
Herkes beni yoğun bakımda bilincim kapalı sanıyordu öyle değildi bilincim açıktı herşeyi duyabiliyordum Çağrının yanımda ağlamasını bana birşey söylemesının gerektıgını herşeyı duydum kendımı zorlayarak da olsa Çağrının elini sıktım Doktorlar Gelip kontrol ederken de onları duyuyorudum Doktor benle konuşmaya başladı "Zeynepcım ilk önce beni duyuyorsan hastanedesin ve güvendesin biliyorum seni zorlicak ama beni duyuyorsan elini hafif oynatmanı istiyicem" dedi benim duyduğumu anlasınlar dıye parmağımı zor da olsa oynattım Doktor devam etti "bu harika bir sonuç senden istediğim kendini zorlayabilmen gözünü açabilmen için kendini zorla yapıcaksan ağzını aç" bunu yapmayacaktım o hayata dönmek istemiyordum ağzımı açmadım Doktor "kötü şeyler yaşadığını anlayabiliyorum ama senin hayata dönmen gerekiyor" gözümi açmak için zorlamaya başladım yaklaşık 2 saat sonra açtım gözümü Perdenin arkasından herkesin mutlu olduğunu görebiliyordum Çağrı bana bakıyordu zor da olsa gülümsedim oda bana gülümsedi doktor girdi içeri "Harika! Zeynep uyanamayacagını dusunuyordum tebrıkler,seni şimdi uyutucaz uyandığında istediğin gibi hareket eden birisi olacaksın tekrardan" dedi ve iğneyi batırdı etraf yavaş yavaş karanlık oldu en sonunda uyuya kaldım uyandığımda Perdenin arkasından baktığımda herkes orda uyuya kalmıştı yüzümde bir tebessüm oldu yanımdaki düğmeye basdım o düğme doktor gelsin anlamına geliyordu Kısa bi süre sonra doktor geldi "Zeynepcim uyanmışsın nasılsın" "iyiyim sayenizde fakat boğazım ağrıyor" "Normal o birkaç saate geçer ben arkadaşlarını uyandırayım" dedi ve çıktı odadan Kısa bir süre sonra hepsi odama girdi yanıma geldi Ali başladı "Zeyno nasılsın ?" "İyiyim Ali sadece içim acıyor" "O şerefsiz sana naptı" dedi Hazal "Uyandığımda depodaydım sonra o geldi siz beni bulana kadar.." hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım Çağrı gözlerini kapatmış beni dinliyordu Hazal ve Cemre Bana sarılmış Üçümüz de ağlıyorduk Sonra Doktor geldi "Müjdemi isterim çocuklar! Zeynebin testinde hiçbir sorun çıkmadın istediğin zaman çıkabilirsin" "Şimdi nolur şimdi gidelim" Toparlandık Saat öğlen 14:45 di Hastaneden çıktığımızda Cemre "Ben kendime ev tutucam o evde senle yaşamak istiyorum" dedi "Saol ama gerek yok ben Alilerde Araplarda felan kalırım" "Saçmalama Zeynep hadi benle gel yeni evimize gidelim" Cemre elimden tuttu kendı arabasına doğru götürüyordu arkamı döndüm ve el salladım arabaya bindiğimizde Cemre "İki gün sonra okulda parti var gidecegiz demi ?" "Sen gidersin ben evde dururum" Cemre elimi tuttu "Oraya beraber gidecegiz yarın da alışveriş yaparız ama kötü olursan o zaman alışverişe gelmezsin" "Sana laf anlatılmıcak tamam pes" Eve geldiğimizde Cemreyle oturma odasına geçtik konuşurken zil çaldı Cemre Açmak için kalktı Çağrı gelmişti "Geçebilirmiyim" Cemre "Buyur geç" Çağrı yanıma oturdu "Cemre biraz izin verirmisin?" Diye sordum Cemre yan odaya gitti "Seni dinliyorum" dedi Çağrı,Çağrıyı ben çağırmıştım çünkü bana anlatması gereken şeyi çok merak ediyordum "Sen yoğun bakımda yanıma gelince ben seni duydum sen bana ne söyleceksin ?" "Boşversene önemli değil" "Önemli" "Bak hiçbirşeyden emin değilim emin olunca sana herşeyi anlatıcam" dedi Çağrı Kafamı salladım "Ben kalkıyım artık" "Otur yemek yiyicez sende kal ?" "Olur o zaman" "Ben Cemreye yardım edeyim" kalktım mutfağa doğru yürüdüm "Cemre Yardım edebileceğim birşey varmı ?" "Ege,Ali ve Hazalı davet etsene akşam yemeğine ve sorun olmazsa ben akşam için kuzenimi de çağırıcam" "Tamam sorun yok" Ege,Ali ve Hazalı çağırdıktan sonra Cemrenin verdiği Numarayı aldım ve kuzenını aradım Çağrı da yanımda telefonuna bakıyordu "Alo Merhaba ben Cemrenin arkadaşı Zeynep" "Merhaba Ben Yaman memnun oldum" "Bende Memnun oldum Yaman umarım iyisindir Akşam yemeğine davetlisin Cemrenin evine" "Tamam yola çıktım bile görüşürüz" telefonu kapattığımda Çağrı bana bakıyordu "Hayırdır?" "Yok bişe" "olmasın zaten" Tabakları masaya dizmeye başladım sonra kapı çaldı Hazal,Ege ve Ali gelmişti "Hoşgeldinizzz buyrunn" hepsıyle selamlaştıktan sonra sofraya oturduk Cemre "Zeyno çağırdığına emin misin Yamanı ?" "Evet aradım hemen ordayım dedi" Çağrı sessizce "Çok lazımdı" dedi "Bişey mi dedin Çağrı ?" "Afiyet olsun diyorum" "hı sanada" kısa bir süre sonra kapı çaldı ayağa kalktım Çağrı da ayağa kalktı "Sen otur yeni hastaneden çıktın ben bakarım" oturdum Çağrı kapıyı açtı Elinde bir çiçekle yüzünü kapatmış biri vardı "Zeynep yokmuydu kardeş" dedi Yaman Çağrı sinirli bir ses tonuyla "içerde de sen hayırdır çiçekler felan" "Zeynebe aldım" dedi ve içeri geçti ayağa kalktım "Merhaba Yaman ben Zeynep" "Zeynep telefondaki sesinden çok güzel olduğunu anlamıştım" Çağrı Yamana bakıyordu "Teşekkür ederim çiçeği bırak ben alırım buyur otur" Yaman sofraya oturduğunda Çağrı kulağıma "seni etkilemek için çiçek mi gerekiyor ?" Dedi bende "Ne etkilemesi bu çocuk mu beni etkileyeckmiş güliyim bari"
————————————————————𝘽𝙪 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙨𝙞𝙯𝙞 𝙛𝙖𝙯𝙡𝙖 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙚𝙩𝙩𝙞𝙢 𝙠𝙪𝙨𝙪𝙧𝙪𝙢𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙢𝙖𝙮𝜾𝙣𝙣 𝙪𝙯𝙪𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙪𝙢𝙖𝙧𝜾𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨̧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞 𝙙𝙞𝙜̆𝙚𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙡𝙚𝙧𝙙𝙚 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙢𝙚𝙠 𝙪̈𝙯𝙚𝙧𝙚 💗