𝘼𝙡𝙩𝜾𝙣𝙘𝜾 𝙂𝙪̈𝙣..

651 31 6
                                    

Çağrı "Hangi çocuk seni etkiler ?" "Hiçbir çocuk" "Ben bile mi?" "Ne demek ben bile mi sen bile tabi ki!" "Tamam kızma" "Zeynepcim sevgilin varmı ?" dedi Can "Yok Can düşünmüyorum" "Düşün bence" "Sana noluyo lan" dedi Çağrı "Çağrı kafayı mı yedin ben hallederim !" "Sana yürüyo farkındamısın" "kaç yaşındayım ben 2 mi ?" "Tamam kavga etmeyin Can sende yemeğini ye git" dedi Cemre uzun bir sessizlik oldu Çağrının verdiği tepkinin anlamı neydi anlayamadım doğrusu Can kalktı "Zeynepcim ben gidiyorum görüşürüz canım görüşürüz kuzi" "Görüşürüz Can" "Görüşürüz Kuzi" Can evden çıktığında Çağrı ayağa kalktı "Sende ne kadar tavlanmaya müsaitmişsin!" Bende ayağa kalktım "Sana noluyor Çağrı kim oluyorsun da bana öyle şeyler diyorsun" "Ben kimim zaten ! Senin için bir hiçim Zeynep" Ali söze girdi "Çağrı sana noluyor kardeşim" Berk ayağa kalktı "Ali sen karışma" "Karışırsam nolur ?" Aralarına girdim "Çağrı arkadaşlarını da topla defol git !" "Gidiyorum Zeynep!" Odama gittim ve kapıyı kapattım üstümü değiştirdim yatağa oturduğumda Ege içeri girdi "Selam Zeynep girebilirmiyim ?" "Selam tabi gel otur" "İlk öncelikle Çağrıya ihanet etmişim gibi hissediyorum ama bunları sana anlatmassam yanlış anlaşılıcaksınız Çağrının ana ekranında hazalın fotoğrafı vardı görmüşsündür senin sokakta kaldığın gün sonradan ben geldim Çağrı hazalın fotoğrafını kaldırdı" "Neden ?" "Galiba sana aşık oluyor Çağrıyla birbirinize uygun değilsiniz Çağrıdan uzak dur sana daha fazla bağlanmasın" "Tamam saol uyarıların için" Sonra Ege dışarı çıktı şok içindeydim Çağrı benden mi hoşlanıyor? Olamazdı ki ben onun için ideal değildim Sonra Cemre geldi "Canım kahve yaptım geliyormusun ?" "Gittiler mi" "Gittiler" Oturma odasına doğru yürümeye başladım "Cemre Çağrı benden mi hoşlanıyor" "Yeni fark etmiş olamazsın Zeyno" "Birbirimiz için uygun değiliz" "Uygun olup olmadığınız önemli değil -elini kalbime koyar- buranın nasıl hissettiği önemli" "Ne hissettiğini bilmiyorum" "Zamanla anlayacaksın inan bana" -cemreye sarılır- "Ege bana Çağrıdan uzak dur dedi" "Takma canım" sabah olduğunda Cemre beni uyandırdı hazırlandım "Zeyno iyi misin gel buraya" Cemre hafif bir makyaj yaptı bana bir çanta verdi ve saçımı yaptı "kızımmakyajın gücü buymuş ha!" "Tabi ne sandın" okula geldiğimizde Cemre koluma girdi sınıfa girdiğimizde sırama oturdum herkes bana bakıyordu Çağrı "Çıkar Zeynep şu makyajını" "Sanane" bir tane çocuk "Zeynep Çok iyisin" "Teşekkür ederim" Çağrı aramıza girdi "işine bak" "noluyo Çağrı çocuğu niye gönderiyorsun" "Salak saçma hareketler yapıp sinirimi bozmasın oda" "kıskanıyorum desene sen şuna" "Ben kimim ki kıskanıcam seni demi Zeynep" "Aynen" Cemrenın yanına doğru ilerledim "Kıskanıyor kızım seni" yüzümde belırsız bir tebessüm oldu kafamı çevirdiğimde Arap yanlız yüzü asık oturuyordu "La bebe! Napıyon" "Iyımısınız la sız Ali Cemreyle sen Çağrıyla flörtleşiyorsunuz görmüyormuyum ben bunu benım kardeşim öldü la onların yüzünden!" "La bebe düzgün konuş almıyım ayağımın altına benım Çağrıyla Flörtleştiğim felan yok!" "Git la şurdan" dedi Arap Çağrı "Öldü lan arkadaşın geri gelmiyor anlamıyormusun ?!" Ali "Çağrı yanlıs yapıyorsun düzgün konuş" Ege "Sana noluyo ?" Ali Egeye kafa atar Bende Çağrının sırtına çıkarım ve saçını çekmeye başlarım Berk ve Arap kavga edıyordur birkaç dakıka sonra Sınıfa hoca girdi "Napıyorsunuz!" "Kaşındılar kaşıdık hocam!" Dedim tahmın edın nereye gittik disipline tabiki Çağrı,Berk,Ege,Ali,Arap ve Ben disiplindeydik Müdür konuşmaya başladı "Hadi siz durmuyorsunuz kızım sen napıyorsun?" "Kaşındılar hocam" "Doğru söylüyo Çok güzel kaşıdı hocam" -bana döner ve gülümser- "Kaşınma olm,Zeyno dan da uzak dur" dedi Arap "Sana noluyo aşık mısın Zeynoya ?" "Aşığım lan aşığım -bana döner- senden hoşlanıyorum Zeyno"

𝙕𝙚𝙮𝙘̧𝙖𝙜̆💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin