Evet. Uzun bir aradan sonra bir konuya açıklık getirmek için buradayım. Lütfen dikkatle dinleyin.
Kitabı neredeyse 2 sene önce yayınlamaya başladım ve bir ÇEVİRİ kitabı olduğu için kısa bir sürede bitirdim. En başta da söylediğim gibi kitaplardan ve JK 'nin açıklamalarından edindiğimiz bilgilerin toplandığı bir fan sitesinden bilgi alışı yapıyordum ve bu site malesef TÜRKÇE çeviriye müsait değil.
Ben de bu sebeple bilgileri önce Fransızcadan İngilizceye, sonra da Türkçeye çevirerek size aktardım. EN BAŞINDA SÖYLEDİĞİM GİBİ kitap %100 doğruluk payı içermiyor çünkü HP evreni gerçek delillere dayanan bir yapıya sahip değil. Tamamen Rowling'in hayal dünyasına mensup ve bilgi kaynaklarımız oldukça kısıtlı. El elden üstündür, bana bilgiler konusunda yardımcı olan çok güzel insanlarla tanışma fırsatım oldu. Gerek onlar beni düzeltti gerek ben onları. Asla kırıcı olmadılar ve bu sebeple onlarla gurur duydum.
Üzülerek bildiriyorum ki birçoğunuz bu işi fazla ciddiye almış, sanki bilgileri ben "uydurmuşum" gibi alakasız tepkiler vermektesiniz. Bana ,yazara, hakarete varan yorumlarınızı artık gözardı edemeyeceğim. "Bu bilgiyi uydurdun mu?" "Bu tamamen saçmalık!" "Hayır Astoria bir Malfoy değil, aslında Draco ve Hermione evlendi(?)" benzeri yorumlarınızı görmeye devam edersem birçoğunuzu engellemek zorunda kalacağım çünkü artık iş komik olmaktan çıktı.
"Şaka" dediğimiz şey birisine küfür etmenizi asla meşru kılmıyor. Bunca süredir kimseyi engelleyip yorum yapma hakkını elinden almadım, eleştiriye açık oldum ve gayet sakin bir şekilde birçok yoruma cevap verdim. Ama üzgünüm, kendimi de geçtim, hiçbir okuruma hakaret etmenizi kaldıramam. Hakaret ve aşağılama içeren yorumlarınızı silecek ve sizi engelleyeceğim. Çünkü siz buradaki güzel insanları haketmiyorsunuz. Aynaya bakın ve ne yaptığınızı bir süre düşünün.
Tekrar ediyorum; BU BİR ÇEVİRİ KİTABIDIR. Ben kitaba bir şey eklemedim. Olanı çevirdim ve size sundum.
Böyle bir bölüm yayınlamak cidden beni fazlasıyla utandırıyor. Eğlenmek amacıyla geldiğim bu platformda özgüven eksikliği nedeniyle okurlarıma saldıran zayıf halkalar keyfimi ziyadesiyle kaçırıyor. Bu kadar ciddi olmak istemezdim. Umarım beni affedebilirsiniz.
Sevgiyle kalın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐮𝐦 𝐒𝐚𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐥𝐞𝐫
FanfictionHarry Potter evrenindeki "Kutsal 28" olarak adlandırılan safkan aileleri ve diğer safkan aileleri sizin için bir araya topladım. SAFKAN AİLELERİ TANITIP, BİTİRİLEN İLK KİTAP ♡