❈ 10k olmamızın şerefine ❈

1.8K 75 21
                                    

"Kutsal 28" nedir?

Harry Potter evreninde bir terim olan "Kutsal 28" aile, büyücü tarihi boyunca bilinen en eski üyelerinden beri kan saflığını korumuş ailelere denir.

Bu aileler aralarına hiçbir melez, muggle doğumlu veya kofti almazlar. Eğer aile üyelerinden birisi kan saflıklarını tehdit ederse aileden dışlanır. Bunun en göz önündeki örneği Black ailesinin son varislerinden Sirius Black'tir. Sirius Black ailesine karşı gelmesi nedeniyle soy ağacından silinmiştir. Ancak bu karar neticesinde Black soyadının nesilden nesile aktarılımı tehlikeye girmiştir. En küçük varis Regulus Black de erken yaşlarda ölünce tek varis Sirius Black kalmış, ancak o da kendi kuzeni Bellatrix Lestrange tarafından öldürülmüştür. Bu şekilde Black ailesinin soyadını ilerletecek başka erkek birey kalmamıştır.

Bilinenin aksine Potter'lar "Kutsal 28 Aile"ye dahil değildir. Potter soyadı muggle'lar tarafından sık sık kullanıldığı için safkan aileler Potter'ları kan hainleri gibi görmüşler, onları "kutsal" olarak nitelendirmemişlerdir. Potter soyadı Muggle dünyasında çömlekçilik işleri ile uğraşan insanlar tarafından sık sık tercih edilmektedir. Bu durum diğer aileler arasında Potter'ları işçi konumuna düşürmektedir.

Bu ailelerin çoğu Fransız kökenli olup, genellikle Slytherin binasına seçilirler. Çoğu kişinin tahmin edebileceğinin aksine bu ailelerde Hufflepuff binasına yerleşim de oldukça fazladır. Bu bilgilerden yola çıkarak bakılırsa bu ailelerin üyeleri genellikle kibirli, kararlı ve dik başlı olsa da yeri geldiğinde sevecen, inatçı ve çalışkan olabilirler.

*Kitabımızda Kutsal aileler bölüm isimlerinin yanına "☆" koyularak belirtilmiştir.*

Kutsal ailelerin isimleri;

Avery Ailesi

▪ Abbott Ailesi

Black Ailesi

Bulstrode Ailesi

▪ Burke Ailesi

▪ Carrow Ailesi

Crouch Ailesi

▪ Fawley Ailesi

▪ Flint Ailesi

Gaunt Ailesi

▪ Lestrange Ailesi

▪ Longbottom Ailesi

Macmillan Ailesi

▪ Malfoy Ailesi

▪ Nott Ailesi

▪ Ollivender Ailesi

Parkinson Ailesi

▪ Rosier Ailesi

▪ Rowle Ailesi

Selwyn Ailesi

▪ Slughorn Ailesi

Shafiq Ailesi

Shacklebolt Ailesi

▪ Travers Ailesi

▪ Tirpe Ailesi

Yaxley Ailesi

▪ Weasley Ailesi

▪ Greengrass Ailesi

𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐮𝐦 𝐒𝐚𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐥𝐞𝐫 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin