Író szemszög:
Min Yoongi 17 éves. Egyedül él mivel szülei nem fogadták el, hogy drága szeretett kis fiúk panszexuális. Rengeteget verték, hogy ''kiverjék'' belőle a szexualitását. Megsúgom nem sikerült. 16 évesen elkezdett rappelni, amivel keresett annyi pénzt, hogy finanszírozni tudja a tanulmányait és vehessen lakást Szöulban, jó messze szülővárosától Daegutól. A fiú elég hamar híressé vált a YouTube-on, nagyjából fél év alatt 1 millió feliratkozót szerzett, azonban arcát soha senki se látta még, szerette volna titokban tartani kilétét a nagyvilág előtt. A magán életét mindig előtérbe helyezte, mert tudta, hogy biztos rengetegen rohannák le akár az utcán vagy esetleg új iskolájában, ahol pár napon belül kezd. Ő mindig is introvertált személyiség volt, ami annyit takar röviden, hogy sose voltak barátai és sose szeretett volna egyet se, teljesen el volt a saját kis világában, ahol senki se szidta őt, senki se kötött bele az életébe és hogy mikor mit csinál. Ezért jött jól neki a lehetőség, hogy mindenkitől távol egy teljesen új városba költözhetett.
Nagyon félt attól a bizonyos első naptól az új suliban, nem azért, mert beszari alak lenne ő, csak mindig szorong mikor emberek között kell lennie, ráadásul ő lesz a ''friss hús'' az osztályban, így még több tekintet lesz rajta főleg az első nap. Félt, hogy esetleg fura, csendes személyisége miatt az osztályban zaklatni fogják vagy esetleg még meg is verik, persze ez csak az ő fejében volt így, hisz ki gondolná, hogy a helyzet ebben az iskolában sokkal jobb lesz, mint ő ahogy azt valaha képzelte volna. Bár teljesen meglehet érteni, mivel mindenki a saját tapasztalataiból indulna ki egy új helyzetben. Vagy tévedek?
YOU ARE READING
Agust D (YOONMIN)ÁTÍRÁS ALATT
RomanceMin Yoongi, más néven Agust D- nek, a rappernek a szerelmi történetéről szól ez a történet. Meg persze a másik fő szereplőnkről Park Jiminről. -18+ jelenetek -Trágár beszéd top: Yoongi bottom: Jimin