Merhaba herkese hehehhe 👋😀
Yeni bir heyecana hazır mısınız gençler?
Ben çok hazırım. Bu sürükleyici kitabın içinde kaybolmanız dileğiyle iyi okumalar dilerim. 😄Herkes başlangıç tarihini atmayı unutmasın, anı olarak kalsın 💜
Multi : Adal mezkur
Bir feryat koptu mardin surlarında,
Bir çığlık beliriverdi o dar taşlı sokaklardan, birbirinden uzak olan iki yıldızın birleşmesine tanık oldu Mardin.İmkansız dediler ve gerçekleşti.
Onlar için belki ileri ki günler daha da imkansızlaşıcaktı.Bir dağ kan kusacaktı.
Bir adamın bir kadına olan nefret ve öfkesi git gide büyüyecekti, peki o imkansız gibi görünen küçük bir umut var mıydı?Zümrütpala konağı, çaresiz çığlıkların, büyük acıların, sürükleyici ızdırapların şahidi olucaktı.
Her gerçek arkasındaki sırlar, bir bir ortaya çıkacaktı. Masum gibi görünen insanların maskesi düşecekti.
Mardin bir acıya tanıklık edicekti.
Mardin bir katliama şahitlik edicekti.
Mardin Asrın Zümrütpala 'nın gazabına uğrayacaktı.
~~~
" Mardin şahidimdir, hepinizi doğduğunuz güne pişman edicem!"
Etrafındaki endişeli gözlere aldırış etmeden konuşmasına kaldığı yerden devam etti Asrın ağa.
" Bu konağı başınıza yıkmazsam bana da Asrın Zümrütpala demesinler!"
Boğazı yırtılırcasına bağırdı durmaksızın. Herkesi diri diri bu konağa gömeceğine yemin etmişti Asrın Zümrütpala ve bunu gözünü kırpmadan yapardı.
Durmadı, durmayacaktı, onun canını yakanları, o da yakmaktan geri kalmayacaktı. Avazı çıktığı kadar bağıran genç adam, Mardin de sert rüzgarlar estirdi.
" Beni bitirdiniz, bende sizi bitireceğim!"
" Asrın Zümrütpalayı kaybettiniz!"
Son söylediği cümle ile kendisini ve gerçek kimliğini benliğinden silmişti. Herkese, kimseye acımayan benliğini göstericekti.
Asrın Zümrütpalayı ailesi bitirmişti.
Bundan sonraki günler tükenmişliklerin habercisiydi.
Bu konak nice acılara şahitlik edecekti bunun garantisini Zümrütpala varisi Asrın ağa vermişti.Bir kelebek ve kelebeğin kanatlarını kıran acımasız adamın hikayesi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAL
General FictionBir nefesin tükendiğinde şahit olucaksınız. Küçük bir kelebeğin ızdırap, acı dolu hikayesinde bulacaksınız kendinizi. Sarsılmaz bir güce sahip olan adamın ihanet dolu hikayesinde kendinizi kaybedeceksiniz. Mardin dağlarını delecek güce sahip olan As...