A nevem Monica Winkler, de a barátaim csak Mika-nak szólítanak. Egy átlagos 15 éves lány vagyok Bostonból, aki szüleivel és bátyjával él egy csendes kis utcában. A házunk nem túl nagy, de nekünk pont elég. Nem luxus, de az átlagnál azért jóval menőbb.Édesapám, Adam egy bostoni építőipari vállalat vezetője, édesanyám, Grace pedig kardiológus a Brigham and Women's Hospital-ban.
A bátyám, Matthew Winkler a suli focicsapatának irányítója. Elég népszerű, amit a fociban elért eredményei mellett karizmatikus külsejének is köszönhet. 18 éves, 190cm magas, nagyon izmos és igazán jóképű, legalábbis más lányok ezt állítják.
Barátnője, Natalie Sulliven egy évvel felettem jár, szintén iskolánk közismert diákjai közé tarzozik, viszont ő bármilyen tehetség vagy tudás hiányában, kizárólag kinézetének és anyagi hátterének köszönheti hírnevét.(Amire nem mellesleg nem mindenki lenne büszke, ugyanis könnyenkaphatóságáról is igen ismert) Hosszú szőke haja kiemeli tengerkék szemét, az alakja pedig genetikailag vékony, de sportos.Ethan Hoover, Matty legjobb haverja szintén a focicsapat tagja, kb. 180 centi, barna hajú és szemű, izmos és szemüveges. Jóképű, de nem a lányok kedvence. Natalieval ellentétben vele szinte jónak mondható a kapcsolatom. Ha átjön Matthewhoz mindig beszélünk pár mondatot, igazán kedves srác.
De hiába híres az ember bátyja, az nem jelenti azt, hogy ő is az lesz. Én egyáltalán nem tartozok a népszerű diákok közé, ellentétben a volt legjobb barátnőmmel, Sara Owenssel. Mindig ő volt a középpontban, ha nélküle nem is mindig, de mellette mindig levegőnek néztek. Barátságunk még az óvodában kezdődött, de nem is tartott a gimi első événél tovább. Az első adandó alkalommal lecserélt, és inkább a menők köze csapódótt.
Így egyedül maradtam, amíg meg nem ismertem Olivia Grayt, az új és remélhetőleg utolsó legjobb barátnőmet. Oliviaval sok közös van bennünk, főleg a külsőnkön. 165 centik vagyunk barna hajjal, barnás-zöldes szemmel és sportos alakkal. A stílusunk már kevésbé egyezik, ugyanis amíg ő a szivárvány mindegyik színében szívesen hord ruhákat, addig én szívesebben maradok a fekete ruháknál (néha világosabb színekkel kombinálva). Közös tulajdonságaink közé sorolnám, hogy mindketten barátságosak, kedvesek, lojálisak, megbízhatóak, együttérzőek, viccesek, de ugyanakkor kissé komolytalanak is vagyunk. Viszont a legnyagyobb különbség köztünk az az, hogy amíg én inkább csendben vonulok a folyosón, kerülöm a szemkontaktust és a más emberekkel való kommunikációt, addig Liv szókimondó és merész.
Szóval ezek vagyunk mi, a legjobb DUÓ a világon...
YOU ARE READING
Behind you - Mögötted
RomanceMonica szinte unalmas és monoton életet él mind addig, amíg meg nem ismerkedik új osztálytársával. Kapcsolatuk jó úton halad. Rövid idő alatt nagyon közel kerülnek egymáshoz, majd egy váratlan esemény mindent magváltoztat. Vajon ezek után is képesek...