-1-

122 5 3
                                    

AĞRIYOOOOOOOOOOOOOOO!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
YARDIM EDİİİİİİİİİİİNNN!!!
NİYE KIZLAR ÇEKİYOR BU ACIYI!!!
ERKEKLER BOK YESİN!!!
ANNEEEEEEEEEEEEE!!!

Evet , regl günüm. O mükemmel , o zorlu , o acılı ,o , o... İşte o gün , bugün. Her ay kızların aşk acıları yetmezmiş gibi , hayatımızın aptalca saçmalıkları yetmezmiş gibi , her ay 7 günümüzü bu tatlı(!) acıya veriyoruz.

Ne kadar harika bir açıklama yaptım ben öyle. Her neyse cidden çok ağrıyor. Ve benim daha ise gitmem lazım. Karnım aç. Ayağa kalkamıyorum. Hareket dahi edemiyorum. Bence banyoya sürünerek gidip kendimi suyla boğayım. Offf.

Ben hayattan umudumu kesmiş halde , sessizce , ağrımla ölüm saatimi beklerken kapı çaldı. He babuş çal. Ben daha karşı koltukta duran telefonumu alamıyorum , kalkıp kapımı açacağım. Çalar çalar gider.

Gitmez. O kimse gitmez. Kim oldugu hakkında tahmin de yürütebiliyorum. Benim çok sevgili kapıcım Dursun agabey. O gitmez. Açana kadar asla gitmez , çalar zili. O gıcık zilin sesine daha fazla dayanamayarak sürünerek kapıya doğru yürüdüm. Zorda olsa dik durup ( bu ağrıyı bilenler anlar , ne kadar zor bi durumda olduğumu) kapıyı açtım.

"La kızum sen nerdesun da , ben burada seni bekliyip durum , merak ettum da!! Bu kıuz öldimiii , kaldumuuu!! Sen neye acmadun kapiyii??"

Yav bi nefes al be adam ! O karadenizli şivenle bana atar yapma bea!! İçimden egeli sarhoş amcalar çıkıyor sonra.

"Ya Dursun abi birazcık üşütmüşüm de zor kalktım"

"Yav bi dikkat et da kendune!! Ananlar seniu bana emanet ediyiiu biliyorsun da!!"

"Tamam Dursun abi ise geç kalacağım , şimdi gitmem lazım"

Cevap vermesine izin vermeden kapıyı kapattım. Allahım beni neyle sınıyorsun. Ben naptım ya. Tamam çok akıllı bi kız çocuğu değildim. Küçükken tüm sokaktaki erkekleri döverdim , tasolarını çalardım ama çocuktum yav. Lise döneminde de akıllı değildim ama , ama iyi bir insanım ya.

Hocadan özür dileme faslım bittikten ve birkaç sahne çektikten sonra yarım saatlik bir mola verildi. Evet bir oyuncuyum. Sette çalışan Ayşe ablayla birlikte nerden , nasıl bulduk bilmiyorum ama bir sıcak su torbası bulduk. Hemen alıp karnıma koydum. Elimde telefon. Allahım uyusam olur mu?? Olmaz. Uyusam olmaz. Telefon çalıyor. Çok sevgili arkadaşım İlayda.

"Efendim İloş?"

"Ben İstanbuldayım , anahtar var zaten bende evin kirlidir eminim. Giderim temizlik yaparım falan ,eve erken gel"

Telefonu kapattı. Tipe bak. Mal. Neyse canooooomm benimde işime gelir. İlayda ayda bir bana gelmese kesinlikle evimin pisliğinden yataklara düşerim , o derece.

Galiba İlayda ' nın şansına bugünki set erken bitti. Hoplaya zıplaya , abur cubur alışverişi yaparak eve gittim.

Eve girmez olaydım. O , o nasıl bir temizlik kokusudur ya !? Resmen burnum domestos kokusundan kanayacaktı.

Salona doğru ilerledim. İlayda malı sanırım temizliğin sonlarında ki tüm malzemeler banyonun önünde , bende oraya doğru ilerledim. Banyonun kapısını açmamla kapatmam bir oldu. Allahım neden benim normal arkadaşlarım yok ya da ben neden normal değilim de bu tür insancıklarla arkadaş olma gereksinimi duydum?? Yardım et nolur.

İlayda , bir markette ne kadar temizlik malzemesi varsa almış benim banyomu çitiliyor. Lan o kadar kirli değilim cidden. Ama İlayda cidden çok titiz. Annesi Kiraz teyzem olmayan mikropları bile görüyordu. Evlerine gittiğimde beni hiçbir yere oturtmamıştı , okul kıyafetlerim üzerimde diye. Anlayın durumu yani. Telefonlarımızı siliyorduk eve gelince.

Herneyse ben üzerimi değiştirip salondaki gri yumuşacık koltuğuma bir atlama gerçekleştirdim. Elime telefonumj alıp instagramda gezinmeye başladım. Biraz sonrada İlayda gururlu bir yüz ifadesiyle banyodan çıktı.

"Oooooo temizlikcim naptın yavv :D"

"O fayanstaki çıkmayan yapışkan lekesini çıkardım , Allahım nasıl mutluyum nasıl :D"

"Ya ne diyeyim ben sana :D"

"Ecem şimdide söyliyeyim benimle Mersin'e gelmek zorundasın"

"Niye lan?"

"Merve evleniyoooooooorr :D"

"Soyer olan mı ?"

"Aynen :D"

İnme.
İndi.
Amınakoyyim.
Nasıl.
Ohaaa.

"Nasıl ya!? Lan!! Bizim sevgililerimiz olurdu o hep saptı!! Evde kaldık!! Al işteeeee!!"

"Kızım varya iki senedir sen neler kaçırdın neler :D"

"Anlat hemen bavulumu hazırlamam lazım"

İşten nasıl izin aldım bilmiyorum ama aldım. O gece İlayda 'yla hiç uyumadık. Ben bavulumu hazırladım İlayda da enayi gibi evi bir daha temizledi.

∆∆∆

Sabah sevgili(!) kapımın durdurak bilmeden çalmasıyla uyandım. Uyku sersemliğiyle yataktan tepinerek çıkmayı başardım. Yatağımın hemen karşısında olan boy aynama birden gözüm takıldı. Allahım bu nasıl bir dinazorluktur ya. Ne kadar saçma sapan giyinmişim , saçım , çoraplarım.
Yalnız kapıda ki insanın sabrından ve azminden bende istiyorum , hala çalamaya devam. Daha fazla kendi dinazorluğuma ve görüntüme dayanamayarak zorla bulduğum pembe pofuduk patiklerimi giyip kapıya koştum. İlayda hala uyuyor. Bu lisedeykende böyleydi. İlk ders yatardı yemek molası için öğle arasında kaldırırdım. Ah gençlik ah.

Kapıyı açmamla yemek kokusu ve cazgırca bağırma sesi kulaklarımı okşadı !! Halime Hanım Teyze!! Bu da benim üst kat komşum. Dedikoducu , meraklı , sahiplenici özellikleri olmasa çok tatlı kadındır. Harika yemek yapar. Elindeki tabaktanda nefis kokular geliyor. O olmasa salata ve makarnayla geberip gideceğim.

"Kızım nerdesin ?? Ne oldu?? Yemek gtirdim sana , çaldım çaldım yoksun. Vallahi Dursun beyi çagırıp kapıyı açtıracaktım. İyisin değil mi? Ah ah ben Demet hanımcığıma demiştim bu kız tek yapamaz diye ama nerdeeeeeeeee..."

"Halime teyze sakin ol , İlayda geldi dün gecede uyuyamadım gec yattık uyuya kalmısım açamadım o yüzden"

"Hııı" dedi gözlüğünün üstünden beni bastan aşagıya süzerek.

"İyi bari al bakayım şu kurabiyeleri , sen seversin. Şu üstünü başını da düzelt. Ocaktada yemeğim var zaten hadi kızım görüşürüz"

"Teşekkürler"

Kapıyı kapattım. Elimdeki tabağı mutfağa bıraktım. Sonrada kıçımı kaşıyarak , ayaklarımı sürte sürte odamdaki yerimi aldım. Galiba aşık oldum. Benimle evlenir misin uyku??

∆∆∆

Öncelikle slm slm slm. İlk hikayem değil , ilk paylaştığım hikayede değil :D eğlence amacıyla yazıyorum.
Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışları varsa özür dilerim. :***

küçükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin